AlbertRemmo Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Goedenavond allemaal,De zondag zit er weer op dus ook mijn weekend.Will geholpen de hondjes uit te laten en de keuken leeg te halen, morgen beginnen ze de keuken te slopen.Vanavond hebben we hier samen gegeten (pizza) en ik heb haar net weer naar huis gebracht.Nu ga ik mijn bedje in want om 6.45 uur loopt de wekker af.Truste voor nu:lips:Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Welterusten AR.Ik ga ook richting Bed.Welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Welterusten ARen allen die nog wakker zijnook lekker slapenik ben nog in deel 1 Milleniumwant schiet niet erg opmaar daar ga ik nuverandering in brengen.trusteJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Lara Caro zit op Curacau maar hier hebben ze bullits die dat wel halen hoor maar weet ze niet te vinden.Ze is voor een maand daar bij haar vriendin en ik mocht mee. We zouden dus samen gaan maar vriendin was opeens allergisch voor honden dus einde verhaal wat mij betreft en ben dus niet meer gegaan. Heb daar mijn eigen gedachten over maar wil me er niet over uit laten. Net zo als ik was Caro hier ook heel erg teleurgesteld over maar ze wilde zo graag er naar toe. Ben zo blij dat ze in haar uppie toch heeft doorgezet want gun het haar zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Knap dat Caro dat alleen aan durft, en vreselijk voor jou zeg.Zo plotseling allergisch? oke... apart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ja vechten Lara en allemaal. Morgen een niewe dag dus een andere start maar een betere kans want 12-10-2009 maak je nooit meer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Elke dag is een nieuwe dag. Dat is idd eenmalig.En vechten doe ik, alle dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 ZoMn pecee gaat uitDe hond moet ook nog uit maar het begint net te plensen, dus nog maar even wachten. Lekker schoon dekbedje op mn bed voor straks en nog een warme douche. Morgen buikdansles bij Yonina, erg veel zin in. Hopelijk heb ik dan meer fut. Verder maar even rustig aan doen morgen, mn energie verdelen moet nog steeds bleek vandaag maar weer.Ik hoop dat ik slaap vannacht en zo niet dan lig ik toch lekker in mn bedje. Tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Trusten Woman, hier ook een schoon dekbed, heerlijk......Mijn honden zijn net uit geweest, ben tussen de druppels door aan het rennen geweest.Geniet van je warme bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ongelezen, zoals gebruikelijk.Na een fikse ruzie met vriend ga ik met een vriendin van hem naar de AA. Ik ben daar wel heel erg blij mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lara Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ruzie is niet fijn Floortje, maar goed dat je naar de AA gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Dank je, Lara! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Sommige gezonde dingen zijn ook niet lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Julius:Wat is gezond en wat is niet lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ruzie kan gezond zijn bedoel ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Deze ruzie was niet gezond.Vandaar de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 HOi allemaalIk vind alle twee de uitspraken van je erg goed Juul;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Oeps kwam tussen jullie gesprek door, sorry Floor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ik wilde al heel erg graag naar de AA. Deze vriendin helpt alleen maar om mee te gaan. Ik herhaal dat ik er heel erg blij mee ben. Met die steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Witte, ik lees ook vaak de vehalen niet mee. Tijdsgebrek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Nou, 't heeft toch een goed resultaat gehad. En ruzies zijn goed voor nul,- en bijstellingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ja ik kwam net binnen en dan zijn 20 blz best wel veel om bij te lezen idd.Maar goed ik wens je evengoed veel succes bij de AA en ben blij dat je ook goeie vriendinnen hebt, heb ik zelf ook gelukkig:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Julius: De AA. De hulp.nee, dit is zeer negeatief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 Ok ok... Nou hou je bij je verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 11 oktober 2009 OK.Ik zal je met rust laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden