Spring naar bijdragen

Zondag 18 oktober 2009


herman0167

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 296
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marieke, jij kunt het ook. Ook de verhuizing.

Nog even, dan ben je lekker weg van alle narigheid. :present:

Neem morgen anders Multivit aanmaaklimonade van Roosvicee (te krijgen bij iedere supermarkt). Daar zitten heel veel extra vitamientjes in. Als ik drie flinke glazen neem voor het slapengaan, dan voel ik me de volgende dag enorm veel beter en energieker.

En voor diaree bestaat er Roosvicee stop. Te krijgen bij de drogisterij DA. Helpt ook snel en doeltreffend.

Probeer toch te verhuizen en je oude woning op te zeggen. Pas dan is alle narigheid écht voorbij en kun je verder met je nieuwe leven.

Heel veel succes .......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR van harte met je 9 maanden kanjer :musicnote::moon::present::musicnote:
En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe baan en lekker meer tijd met Wil kunt doorbrengen.

Bolletje, niets van aantrekken, het zegt meer over die ander dan over jou.
Het is volstrekt onbelangrijk :heart:

Ik heb een hele leuke meerdaagse cursus achter de rug en het droog gehouden.
Stjonge er werd gewoon standaard wijn geschonken bij het diner en daarna ging men weer aangeschoten en met het hoogste woord de klas in.
Sommigen dan, er waren er ook die het fris hielden en zelfs nooit alcohol dronken.

Lianne, haha dat zou zonde zijn he geen wijn in dat leuke kasteel.
Is dat waar?

Ik zeg nu tegen mezelf als er oude associaties opkomen: wijn is volstrekt oninteressant en vies.
Nou ga zo genieten van een lunch buiten de deur met een spaatje en capuutje.
Heerlijk toch.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suf, ik heb wel op donderdagavond en vrijdagavond een Refusal genomen. Voor de zekerheid. Maar toch heb ik het idee dat ik het op eigen kracht heb gedaan. Mede met wat fietsen op moeilijke momenten.

En het gebruik van Refusal vind ik geen schande. Ik wil niet drinken en vind dat alle middelen daarvoor gebruikt mogen worden als dat nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floortje top hoor van je. :present:

Marieke beterschap meis miss te druk gemaakt met verhuizen. Moet wel zeggen dat ik deze verschijnselen veel om me heen hoor dus het kan ook zijn dat het gaat heersen. Pas goed op jezelf.

Zelf zoek ik in de herst altijd mooie blaadjes en droog die dan om in een grote wissellijst te doen. Zo nu ook en drappeer er wat eikels en kastanjes omheen met wat keine (nep) paddestoeltjes. Staat heel gezellig en tevens moet ik weer nieuwe blaadjes gaan zoeken om te drogen voor het volgende jaar. Als kind vond ik dat erg leuk, later vond ik het maar stom en nu vind ik het hartstikke leuk.:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Floor, mijn complimenten! dat klinkt goed zeg! Ik ben trots op je!
en goh wat leuk om weer even ougedienden hier te zien! ;)
tja, ik moet soms nog wel weer wennen hoor aan alle 'nieuwe' gezichten en verhalen na ruim 3 jaar hier mee te schrijven..

Hannah, ik las allemaal goeie dingen van jou, beginnen met vrijwilligerswerk en nog iets, wat goed dat je nu wat meer je deur uit gaat, wedden dat je je beter gaat voelen?!
Zonder buitenwereld geen 'thuiskomen'.

Ik heb vanmorgen hardgelopen maar het leek nergens op, maakt niet uit, ben lekker uitgewaaid en nu weer schoongepoedeld. Hond ligt voor pampus en ik ga toch echt iets doen met de stofzuiger vandaag!
krijg zowaar zin om op te gaan ruimen ;)! Bij mij waaien de herfstblaadjes trouwens vanzelf mijn huis binnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee forummers
We hebben het al een paar keer gehad
over een meeting, zal ik eens het initiatief nemen
naar tactive?
Want anders komt er natuurlijk niks van?
En dan op hun lokatie in de buurt vanApeldoorn/Deventer?
Kunnen we ook een mooie boswandeling maken.
Bolletje zit jij daar in de buurt en wil jij dan mede-
organisator worden voor de praktische kant?
ik doe dat het liefst met zijn 2en
want als er dan iets is, daat de organisatie
gewoon door.
Jane

Laat wel ff horen of er animo is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och Lieve Jane Ik woon helemaal in Gemert, Brabant. Tussen Veghel en Helmond. Zou niet weten hoe ik je moet helpen. Weet trouwens helemaal niet wat het allemaal inhoud. Dan daarbij zit ik met m'n ventje die hoogstwaarschijnlijk tegen die tijd weer thuis is, en ik vervolgens weer met handen en voeten vastgebonden zit aan Huize "Kabouter".
Maar als ik je kan helpen met wat info over eventuele leuke dingen die je wilt gaan doen. Graag. Maar dat moet dan heel sniekie via P.b.tjes zodat ik je van hele gemene spelletjes op de hoogte kan brengen, die je die dag kunt gaan doen. Daar heb ik reuze zin in.
Maar anders nee ik zou het niet weten JAMMER:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk idee Jane!

Als ik een tip mag geven: open een apart draadje erover in "Thema's" anders zoek je je helemaal lam (haha leuke schrijffout) als je wilt nakijken wie er trek (hahahah idem) heeft in zo'n meeting.

We hebben al een keer eerder in Deventer een meeting gehad in geloof in de zomer van 2008 en dat was erg leuk (het was ook schitterend weer, dus we hebben heerlijk buiten rondgehangen). In mei 2009 had Tactus voor een meeting - om eens wat dichter naar het Westen toe te zitten zeg maar - in Amersfoort een mooie locatie geregeld, was ook prima.
De eerste meeting was in Utrecht ooit (in februari, dat weet ik omdat Zoon die dag jarig was) als ik nou terug aan het rekenen ga was dat 2007 en toen hebben we in januari in Enschede een soort nieuwjaarsmeeting gehad met voorafgaand een bijeenkomst van de mensen die evt. aan het (inmiddels bestaande) forum boek hebben meegewerkt.

Als ik het door mekaar kluts is het in ieder geval niet door de drank haha dat weet ik zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi pipeloi
Hier de nachtbraker
Ik was wel wat eerder wakker hoor, maar heb me nog 300 keer omgedraaid. Zonder kater smorgens in mn bed liggen doet me denken aan vroeger. Lekker beetje sluimeren.
Straks worden we opgehaald want we gaan met een hondenvriendje naar het Twiske. Kunnen ze lekker spelen en rennen en door het water splashen :)
Mits het droogblijft natuurlijk...ik zie wel wat akelig donkere wolken voorbijschuiven....
x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo We zijn inmiddels na een week hard ploeteren (hijg hijg) en heel veel blauw-zwarte voetstappen op de vloer, bijna zover dat we kunnen zeggen "Klaar met verven"Nog een pootje en een stukje leuning en ik heb weer een nieuw Bistrostelletje en een verrijking in de keuken. Nu nog morgen ff wat pauwenveren op halen uit het atelier waar ik nog een soort biedermeierstukje van wil maken en..... Wie wil er nog een pracht van een keuken kopen? Aanbieding van de week. Geldig van 18-10 tot 25-10!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach, mis ik weer een stomme opmerking, jammerrrrr! ;) en die sandalen heb ik nog steeds al draag ik ze niet meer..
Je hebt helemaal gelijk Hannah, passief zitten wachten is gewoon niet goed, daar gaat niks van over
maar ik vind je wel mega stoer dat je nu toch stappen hebt ondernomen! en nu ook echt gaan doen he!!!!!!

Fruitvlieg, graag gedaan en fijn dat het jou helpt om naar je huisarts te gaan!
Ik heb vandaag mijn ritalin verdubbeld, en kan nu wel gaan slapen zo rustig voel ik me, eng gewoon...
maar de voorkamer is schoon, opgeruimd, gezogen en gedweild en dat stelde ik al anderhalve week uit!!
Ha, nu lukt de rest ook nog wel!!!!! en heb ik zometeen eindelijk weer een schoon huis!!!! joepie!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Hannah,

Ik weet niet precies wat je bedoelt met "stomme opmerking" maar het is goed dat je ondanks je ga moeilijke situatie gewoon doorgaat en aan de slag gaat.

Ik lig op mijn rechterzij te tiepen voelt erg suf op mijn rug kan ik niet liggen. Teveel pijn in mijn nek1. Dus ik hang linkerzij - rechterzij en verveel me te pletter. Ben liever druk en in aktie. En ik heb het k!!!

ud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...