Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 emmarooswas net dan ook voor het eerst wer in de kroeg nadat ik gestopt ben en de drankluchtkomt je tegemoet en ziet de mensen onder je neus beschonken worden, anders gaanreageren, afweziger worden, luidruchtiger, spraakzamer... jazeker ben er vanovertuigd dat ik geen haar beter was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 he ari ligt het aan mij of is die boer uit friesland wietse geloof ik, niet helemaal van deze planeet, mijn vrouw zegt dat het wel meevalt maar zij komt zelf van de boerderij in een gronings gehucht dus dat telt niet Ha,Ha, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 hey bolja had je gelezen hoor hahanee hoor ben niet zo van de korte rokkies eigenlijk, meer van de spijkerbroeken:Pmaar ja, of hij dat leuk vind hihi, blijkbaar maakt m dat niets uitAriik kijk ook boer zoekt vrouw, vind het zoooo leukmaar vrouw hier heeft boer gevonden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 bol die film van jou ga ik ook kijken, breek wel wat later in, kan dat of mis ik dan de heleclue? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 hermanleuk begin van de dag de nachtdraad;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ja coco misschien moet het opgedeeld worden in een dag- en nachtdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ik woon gelukkig in het rustige deel van nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ja hermaneen voor de dagvlinders en een voor de nachtvlinders:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 en de vampieren via pb graagB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 hai isadus even lekker je frustraties eruit gerend en gezweten?!Ja, heb ik ook met mijn vriend als hij voor mij niét drinkt.Maar hij moest rijden dus dronk nu niet, maar de volgende keer meoet hij maar gewoon drinken hoor enals ik daar niet tegen kan ga ik wel weg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 oh jeeeee isawat zei je, een dag tegelijkmorgen neem ik de 1ste nietmaarre in 2015 eet ik wél oliebollen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 ja arimijn vriend drinkt thuis niet, alleen in de kroeg of restaurant of zoen als hij moet rijden en niets drinkt doet hem dat ook nietsmaar ik weet nog mijn eerste biertje, zakte direct in de benenen jeetje wat was ik er moe van... pfff klopt dus helemaalga ook even kijken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Hoi Kirky !Ik ga een pizza eten(dat jullie het even weten) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ari en Cocootje Dan heb je nog een uur om die film verder te zien. Gaat over een witte(geloof ik) kameel die haar jong niet goed ter wereld kan brengen, ze halen er een wijze( niet uit het oosten) bij die met een soort viool de weeën op wekt. Maar ik denk dat het laatste gedeelte jullie ook wel zal boeien. Te zien met hoeveel zorg en bezorgdheid deze mensen omgaan met hun dieren is echt grandioos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Ari ben heel benieuwd hoe je hem vind. kan best zijn dat sommigen zeggen, wat een ophef over zo'n film maar waar het mij om gaat is, hoe die mensen daar leven, de yakmelk waar ze van alles van maken, hun wereld waar ze met zo ontzettend weinig, zo gelukkig kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 PPPfffft er hangt hier nog steeds een vreemde lucht sinds Kwiebus (mijn kater) een stuk dunner is geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Het is ineens druk hier.Hella, welkom, ik heb een stukje bij je wie is wie geschrevengroetjes JaneEnne de film gaat beginnenBolletje heeft goed reclame gemaakt,maar er niet bij verteld dat ze aandelen heeft in de film endus provisie krijgt,maar ik ben objectief, heb m al eens gezienen vind m ook zo mooi dat ik nog eens kijk,dus als het hier starks weer stil is,zit iedereen op CANVAS om 21 uur.tot laterssssJaneoh ja graag allemaal op thema's kijken (daar zit mijn provisie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Hé mensen, ff tussen ons hoor, maar volgens mij heeft Woman een overvolle accu in haar billen. Dat mens is er, en dan broemmmmmmmmmm weg is ie weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Haha Jane jij hebt hem door. Hé meis denk je dat je iets kunt met de informatie over je kat?Als ik die provisie krijg wordt er hier die bijeenkomst gehouden volgend jaar. Kan makkelijk, tuin van hier tot gunder. Ik zorg wel voor de kouwe skottel.O klodder m'n film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Gatver mensen. Zat dus op dat etentje maar halverwegen een huilend medestrijder die een koord zocht. Gedronken? Nee en ik weet ook niet beter maar hij is het leven helemaal zat. Ben dus naar buiten gelopen want dit soort gesprekken voer ik niet in gezelschap. Ben maar naar huis gegaan want hij huilde zo dat ik dacht dit niet ff op te lossen. Vanalles geprobeerd maar nada en toen hing hij op. Hier moet toch iets aan te doen zijn? Kan hem toch niet zomaar laten stikken in zijn verdriet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 drupkan hij naar je toe komen of jij naar hem?.... of is dat onmogelijk??oeiii moeilijk.... en hem terugbellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Kirky ik deed mijn best maar het is vreselijk een medestrijder zo te horen.Fijn van die lage instapjes want heb ik altijd problemen me gehad. Soms kreeg ik een opstapje maar meesatal waren ze te lui om je te helpen. Erger nog ze werden geiirteerd dat ik niet opschoot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Bol..van wie kreeg jij zo'n rare pb???niks van aantrekken hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 Nee hij woont niet in Nederland en met terugbellen neemt hij niet op. Miss valt het wel mee maar ben niet voor niets gebeld dus daar wil je wat mee doen. Sta zou machteloos maar van de andere kant moet ik ook goed beseffen wat ik zelf doe door mijn prive vrij te geven met dit soort dingen. Het betekend wel dat ik ik dan open sta voor alles dus ook problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 18 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2009 hallo, ben weer terug na mijn sessie "boer zoekt vrouw" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden