bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Woman moeten we vaker over discuseren. Erg boeiend onderwerp. Weet er niet zoveel van maar wil graag leren. Heb je een mening over de mayakalender en 2012? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Morgen ga ik echt proberen om een verhaaltje bij Wie is Wie te plaatsen hoor.Is geen onwil, maar op een of andere manier lukt het me niet.Het verhaaltje lukt wel, maar krijg het alleen niet IN de rubriek.Ga ik morgen maar ff mee aan de gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoi Bolletje, kijkze! Alles okidoki met An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Bolletje: dank je.Water: ja alles goed hier. Bij jou ook z'n gangetje las ik.Ik doe mijn best, meer kan een mens toch niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Oh Pippi, moet ik bedanken voor de roos.Ik zie een beetje dubbel geloof ik.Pippi een ook voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Dank je wel An.Hebben we verdiend toch, weer een dagje droog!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ik ga nog ff tv kijken hoor lieve mensen.Misschien tot straks!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Coco ze zeggen zoveel maar voor daar ik aan begon had ik de verzekering gebeld en ze accepteren de gevolgen van zo'n blok want die schijnt helemaal goedgekeurd te zijn. Doe dit nu al 11 jaar en geen enkel probleem gehad.An je bent een toppertje. Ben blij voor je kanjer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Ga maar lekker tv kijken Pippi.Elke dag niet gedronken, in ieder geval niet overmatig, is een gewonnen dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Druppeltje: om 12.00 wenste je me succes! Om 13.00 uur zaten ze al aan de borrel.En om 15.00 uur was er al een vervelende zuipschuit. Niet leuk om te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Welkom Mark77 en Wandel!!! Kom erbij zou ik zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Kanonne An en dan zit je daar bloedje nuchter tussen. Nee is zeker niet leuk maar het besef dat je dit ook hebt gedaan stimuleert je toch weer he? Maar lijkt me wel vreemd op zo'n moment. Vind je dapper hoor om als alcie dit te zien en geen slok drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Druppeltje: het voegt niks toe eigenlijk. Ik wil ook gewoon niet drinken.Helaas lijkt het soms dat het gewoon niet anders kan en dan zorgen dat het binnen de perken blijft.Meestal zijn er toch altijd wel een paar die ook niet meedoen en dan ga je je gewoon daar meer op richten. Mensen die drinken reageren toch ineens anders, zijn anders en dat valt me steeds meer op.Dus als die drinkende mensen anders gaan doen, vreemd, dan zal ik zelf geen uitzondering zijn.Dat gaat me dus steeds meer tegenstaan. De kater komt later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Lieve mensen ga af sluiten.Tot morgenvroeg weer. trusten:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Bolletje: welterusten, ik ga ook slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Truste An en Bolletje. Kruip ook in mijn nestje. Slaap lekker voor wie later gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark77 Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hallo iedereen, Het is alweer een bijna een jaar geleden dat ik aan het forum deelnam. Ik heb van januari tot april niet gedronken (m.b.v antabus). Helaas ben ik daarna weer begonnen met kleine hoeveelheden. En dat was geen goede zet. Na één week zat ik 'gewoon' weer op zo'n 15 glazen per dag: bier, wijn, whiskey, jenever... En dat drink ik ook gerust door elkaar. Nu drink ik niet meer iedere dag, maar toch. Het blijft veel.Mensen, ik ben bang dat ik tot die groep mensen behoor die niet in staat is om te kunnen genieten met mate. Misschien moet accepteren dat er geen middenweg voor mij bestaat tussen excessief drinken en abstinentie. Het zij zo... Ik zal de botte bijl er in moeten gooien, en weer aan de antabus gaan.Ik denk dat ik de komende tijd jullie weer zo nu en dan zal opzoeken. Eerlijk gezegd ben ik op dit moment ook flink onder invloed, maar ik moest dit gewoon even kwijt.Groetjes Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoi Mark,Ik heb me lang niet voor kunnen stellen dat ik niet meer zou drinken. Toch ben ik al drie jaar droog en een beetje op weg nuchter te worden. Ik vind het zo fijn niet meer te drinken. Geen katers, me niet meer mn kop pijnigen wat ik allemaal gezegd/gedaan had, geen ruzie's over drank, me niet zo waardeloos en depressief voelen and so on.Kom gauw meeschrijven en lezen als je nuchter bent. Het is echt mogelijk; een leven zonder drank. En weet je, mijn leven wordt steeds beter.Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 En ja, een alcoholist kan niet drinken. Er treedt onmiddelijk een lichamelijke reatie op zodra ik alcohol tot me neem. Dan onstaat de craving, mijn lijf wil drank. En ik heb geen rem dus hou iik niet op. En hoe erg is het om niet te drinken. Wat leverde het me op én wat heeft het gekost?Mijn kwartje viel ook pas na jaaren, dat wens ik jou ook toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark77 Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoi Bambam,Gelukkig heb ik in ieder geval weer geproeft van het heldere leven, zoals moeder natuur het bedoelt heeft. Dat voelde inderdaad veel beter aan. Ik ga mijn best doen.Groetjes Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 ik ga zzzzzzzzzzzzzzzlapentruste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hoi Marken goeienavondeindelijk weer bijgelezensjonge het worden steeds meer blzmet die nieuwe enthousiastelingenmorgen eens proberen om bij laatste te beginnenwant het duizelt me nu een beetje.Mark had je de ADB behandeling gedaan?Het is blijkbaar zo moeten gaan dat je nu het besluit kuntmaken om echt te stoppen, je weet nu dat je het kunten die antabuse moet blijven slikkenvolgens mij is je lichaam ook pas na een jaar echt ontgift ende rest ligt in coma te wachten tot nieuwe alcoze wakker maken. Maar je keuze echt maken is natuurlijkhet allerbelangrijkste.Ik moet nog even tot 1 uur opblijvendochter van net 14 is naar een feest en ik mocht haar niet ophalenen ze wordt maar een stukje weggebrachteng hoor Zaterdagnacht is altijd het moment waarop hier het meeste gebeurtBen al blij dat ik niet meer drink, moet er niet aan denkenverantwoordelijk te zijn, zonder zelf het goede voorbeeld te gevenen ben nu op alert voor als ik in de aktie moet.groetjes jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 Hee Suf, hallo; hoe st? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2009 hai Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden