An Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Har: sterkte vandaag. Goed van je om die medicijnen te nemen.Dat is meestal het probleem, mensen die geen medicijnen willen nemen.Als je goed bent ingesteld, zullen de pieken en diepe dalen wel steeds minder worden.Vie: hoiTasseke: ik begin met een proeftijd, ook voor mezelf.Kijken of het wat is, snappie?Nu ben ik weg want ik moet een heel eind rijden. Doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goedemorgen allemaal,An gefeliciteerd met nieuwe job.Vie succes bij de dierenambulance.Har, veel succes bij de implantoloog.Tas , fijn dat het beter met je gaat.Tina, doe het maar lekker rustig.Ik ben vandaag wel voor mijn doen vroeg op. Geen Speciale reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Haa, Tas...is het diezelfde kwast! Mag leien die ie zijn centen op de DSB bank heeft staan...ahum, excuses :$Ben in het geheel niet sjaloers of haatdragend; was een slip of the tong! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 An,hoeveel succes dan maar vandaag!!!ik kom er later wel achter doe je wel voorzichtig onderweg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Chips, ben d'r weg van...toedels! Twot wlater.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Haha Tas, jij spreekt ook in raadselen. Jouw schippertje met weer een nieuwe boot?Van bijna 100 meter? Ik dacht dat jij een vaar-vriendje had met een pleziervaartuig....Ik weet nog niet precies wat mijn taken gaan worden, het zal zich wel vanzelf wijzen wat mij het beste past. In ieder geval geen telefoonwerk, ik wil lichamelijk bezig zijn. Maar ik hoef pas over een uur de deur uit dus nog ruim tijd voor een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Nou har,je hoeft echt niet jaloers te zijn op de binnenvaart!!het is geen plezierjacht meer boten betekend alleen maar nog meer werk, maar tja hij heeft zijn huiskamer in ieder geval altijd bij zich.ik woon hier aan het water maar er liggen altijd boten van de binnenvaart, gezelliii hoor al die schippers, in ieder geval beter dan het drijvend cafe voor mijn deur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 hahahaha,nu begrijp ik het pas!!nee, baasje van branco heeft maar een klein speedbootje, dat is weer iets heel anders!maar hier hebben we ligplaatsen voor de binnenvaart en uiteraard liggen hier vaak dezelfde boten dus hebben we als buurt ook vaak contact met de schippers.het blijven tenslotte toch je buren, al varen ze vaak weer weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Vie,spannend hoor!ach en verder zie je het wel wat er allemaal gebeurt, genoeg te doen moet je maar denken!maar wel even vertellen hoor vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 ik wil wintertijd!! poeh, wat is het vroeg zeg, maar eindelijk heb ik me een keer niet verslapen!even voor de mensen met last van trekmomenten onder ons een herhaling: Er zijn 4 triggers voor trekHALT!!!Hungry (honger)Angry (boosheid)Lonely (eenzaamheid)Tired (vermoeidheid)Als je trek hebt kijk dan welke van toepassing is op dat moment, even eten of even gaan liggen kan de trek dan al sterk doen verminderenEn verder niet te ver vooruitkijken, Vandaag drink je niet, morgen beslis je weer opnieuw!Krijg je enorme trek vandaag, stel het drinken dan toch uit tot morgen, wat er ook gebeurt, vandaag drink ik niet!!Dat zijn weer even de wijze lessen van een ervaringsdeskundige die ook vandaag weer besluit om het droog te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 morge tapas!!!hoe staat het met onze ervaringsdeskundige vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goodmorning!!!Aangezien ik gisteren bij het piepers jassen het topje van mijn vinger heb meegenomen typ ik lastig.Tapas, ik wou het net zeggen!!!!!!!!!!!! HHHHAAAALLLLTTTT.Ik heb druivesuiker in de keuken liggen voor als ik aan het koken ben en toch erge trek heb. Als ik moe ben probeer ik extra slaap te pakken.Als ik alleen ben ga ik iemand lastig vallen per telefoon of kom ik hierheen.Als ik kwaad ben (gebeurt al veel minder tegenwoordig) probeer ik het op te schrijven of met iemand te bespreken.Maar drank.......... NEU.(mijn pleistervinger drukte te snel op verzenden of zo).Har,Ik heb ook een implantaat: ik vind het FAN-TAS-TISCH. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Vie, veel plezier bij de dierenambulance. Kennis van mij doet dat ook, en het is een apart wereldje Van te voren weet je nooit wat er op je pad komt.Ze rijdt altijd op donderdag dus dan genieten we daarna van de verhalen als we de honden uitlaten, hoewel, zo leuk zijn die verhalen niet altijd, maar het is wel dankbaar werk.Ik ga mijn hond uitlaten, brrr de kou in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Mensen,een fijne dag verder.Ik ga vandaag weer de hersens kraken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goedemorgen,Fijne dag allemaal, ik stond nog ingelogd.Spannend Vie, succes, lijkt mij ook wel wat maar ik zou niet weten wanneer.Wie weet later. Ik ga binnenkort iig collecteren voor Amnesty. Dat kan 's avonds, een uurtje of twee,dus dat kam wel na het werk.Werkse An!Sterkte Albertina, uiteindelijk os het allemaal voor de goede zaak, jouw welzijn!Tasseke, niet te snel weer gaan rennen, longontsteking kan link zijn.Sailor, nog even wachten op die wintertijd.Har, je zal wel weg zijn nu maar toch sterkte en daarna.. big smile!Als ik iemand vergeten ben, snorrie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Ha Tasseke, en Houtje, wat zal ik zeggen, ups en downs! niet qua drinken hoor, dat is een gesloten boek gelukkig.maar wel qua stemmingen enzo, ben er nog niet uit met mijn medicatie, vraag me af of ik er nou gelukkiger van word.Kan mijn draai niet echt goed vinden en de ADHD groep van vorige week heeft er ook wel ingehakt.Vanavond mijn eerste officiele wijkraadsvergadering en ik vraag me toch af of ik daar nou goed aan heb gedaan en het niet te veel is.. HALT dus! hihi, maar dan letterlijk!maar nu eerst de kou in en dan maar weer een ochtendje werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Uhhh ik bedoelde Tapas, niet Sailor, excusez-moi.Ha Houtje, suffie, die vinger! Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goedemorgen allemaal,wat een rustig begin van de dag.Vie heel veel succes op de DAbest spannend wat je allemaalgaat meemaken en het is inelk geval prachtig werk, ik denkdat je een hoop goeds te wachten staat!Ik heb gisteren wat te veel hooi op mijn vorkgenomen; eerst een vriending helpen verhuizen,veel zwaar gesjouw trap op, trap af.Nu al erge spierpijn.Daarna nog 2 hulpverlenersgesprekkeneen voor mezelf en een met de voogd van zoon,elk 2 uur en heel vermoeiend.Dus mezelf weer een lekker dagje saunaals beloning geven, ik moet mezelf vanADB toch vaker belonen, en dit is degene die hetbest bij me past. Lekker Millenium mee en losvan alles en iedereen kan ik me tenminstegoed concentreren, heerlijk.En dan morgen verder met ruimen, schonen en verven,maar dan uitgerust weer.Ik hoop dat jullie er ook een fijne dag van makenzonder drank en wees lief voor jezelf mensen,tot vanavond,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Goedenmorgen allemaalKyon gaat weer goed:present: mooi zo Birthe jij begint toch heel veel inzicht te krijgen in je trek gedrag knap hoor Heej Tas hoe is het met jou , knap je al weer een beetje op:present:AR werkse ben natuurlijk weer veel te laa tvoor ARAlbertina hoe bevalt je de therapie went het al een beetjeAn heel veel succes met je nieuwe baanVie ook succes bij de dieren ambulance lekker spannend hoor zowel voor jou als vooe Anen degene die ik niet genoemd heb ook heel veel succes en sterkte vandaagknuffel voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Liev Jane ik kom even naar je toe en geef je een heerlijkemassage voor je toch wel ontredderde spiertjes;)Heerlijk he sailor zo lekker geslapen Thé hoe is he tmet je vader??????houtje oeps topje kwijt sterkte ermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Mogge Kanjers,Héhé Wat heb ik geslapen. En gedroomd niet meer normaal. Nou dadelijk naar mijn kabouter toe en dan maar kijken hoe het vandaag zal gaan. Heb er toch wel zin in en hoop dat hij vandaag een beetje kan genieten. Het zal best wel spannend worden, maar er moet altijd een eerste stap gezet worden. Als ie daar eenmaal overheen is en het valt mee, dan is hij weer een ervaring rijker en kan zich daar aan vast houden.Ben nog niet weg hoor maar sluit straks wel af. De hele dag de p.c. aan staan lijkt me niet zo goed, hoewel me dat wel aangeraden is. Nou mensen ga eens ff m'n bedje opmaken, diertjes verzorgen en dan om ik weer ff op bezoek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Lieve mensen ik ga weer joggen this er weer mooi weer voor tot laters en knuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 O Hanna succes vandaag meis, 't zal niet makkelijk voor je worden maar heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Vie vandaag de eerste dag werken bij de D.A. Gossie ben zo benieuwd naar haar verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 21 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2009 Hartstikke bedankt voor alle lieve succes-wensen.Houtje vielen de piepers je aan?Ik hoef eigenlijk pas half tien weg maar hou het niet langer meer uit, zit hier maar wat te nagelbijten. Hup, in aktie.Bol als ik vanavond niet helemaal afgepeigerd ben laat ik nog weten hoe het was.Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden