bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Als melk ook verslavend zou werken zat hier nu een melkcoholist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ziet er goed uit Spud, jammer dat de winkels dicht zijn,heb net niet alles i huis daarvoor.Trouwens een goed alternatiefvoor gluhe+scheldwoord voor oud&nieuwproostJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Jee Cocozie dat jij mij met 2 maanden verschil van aanmeldenwel vet gaat inhalen wat aantal bijdragen betreftgauw wegwezenhup de sauna maar weer in!hoezo verslavingsgevoelig?wel mijn gezondste trouwensbye Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 ZoFijn gesprek gehad bij de ex van mn vader. Ik heb bij hun gewoon een warm honk. Goed gepraat over de spanning met de buurvrouw, en ik heb even lekker mn spanning kunnen laten stromen. Nu nat van de regen, met de hond en speculaasbrokken op de bank. Voor vanavond laat slagroomchocoladevla in da house met echte stukjes pure chocolade stukjes die ik zelf dan bijvoeg. Lekker veel tevee vanavond, en inderdaad, een uurtje langer - wat een verwennerij Tot straksjes, xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 goedeavond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 veel plezier met wat je ook gaat doen coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Hallo dame welkom hier. Ik ben druppeltje en jaren geleden weduwe geraakt waardoor ik aan de drank ben gegaan.Ja lieverds de kleren zijn weg en het viel wel mee. Inpakken was erger maar toen het er in zat was het over omdat ik aan het goede doel dacht en niets meer kon veranderen. Hahaha en nu blijkt die markt volgende week zondag te zijn maar kennis was bang dat ik de hele week zou jammeren dus pakte het radicaal aan. Kee vond dit wel erg lief van haar en ik voel me de dapperste van het hele aardbol.Vind spruitjes ook lekker maar mijn man niet dus ff een rot geurtje er achteraan gesmeten uit nijd hahaha. Morgen de rest opruimen en dan heb ik het gehad. Ja het is goed zo. Dank voor jullie medeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Druppeltje kanjer dit is voor jou pak maar gauw uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Even kort bericht voor Jane.Ik ben herstellende van de voorlaatste kuur.Afgelopen woensdag thuis gekomen.Over drie weken kuur 8, de laatste.Gelukkig maar, weg uit die chemische fabriek.Waarna nog enkele onderzoeken en gedurende drie maanden , twee of drie keer per week fysio -therapie onder begeleiding.Nodig, omdat de conditie helemaal naar zijn vaantjes is.De controle over bepaalde lichaamsdelen is deels terug.Behalve dat het hart nu rechts zit en mijn linkernier onder de navel.Grapje natuurlijk.Mijn gemoedsrust is terug in rustig vaarwater.geen bergen en dalen maar ups en downs,vrij stabiel dus.Nog even douchen en het weekend kan beginnen.Allemaal een goed weekend toe gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Fijn dat je laatste kuur in zicht is Rudy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Rvanth fijn joh dat het de laaste is. Zal toch een hoop energie gekost hebben. En nu weer een beetje je conditie op bouwen maar dat moet lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Goed lieve Kanjers ik ga weer afsluiten en vanacht niet vergeten om de klok een uur teruguit te zetten en niet anderom hé? hahahahahaFijne avond nog en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 mijn vrouw wil de klokken straks al terug zetten dus onze avond wordt langer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Voor iedereen die weg is een fijne avond.Leuk weer is iets van je te lezen corrine, je bent wel een tijdje niet geweest. Gaat gelukkig allemaal goed, das mooiIk heb net een etentje gehad en kwam "toevallig" naast iemand te zitten die hier in het dorp bekend staat als iemand die niet meer drinkt en naar de AA gaat.Dit wist ik al jaren en heb het er nooit met hem over gehadIk dacht dit is nu een mooi moment om daar is naar te vragen.Hij heeft heel mooi daarover verteld, over wat het hem brengt en en dat hijdaar al 10 jaar lid van is.Wel een beetje geschrokken ook, want hjij vertelde ook dat de drempel omweer te gaan drinken nog altijd heel laag is.Was zomaar een mooi gesprek een klein cadeautje dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Heee ari,Leuk dat je er ook weer bent!Jij zal het wel jammer vinden volgens mij...Het einde van een vakantie is nooit echt lekker toch??Maar misschien werkt dat bij jou wel anders.nee van Isa heb ik niks gehoord, ik ga er maar vanuit dat ze "hopelijk"bezig is met haar thuisfront, maar das gissen.Ik denk beide ari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 ik ga sluitenFijne avond allenLaterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dank je Rudy,fijn om te horen dat je in rustiger vaarwater zit.Je bent een fijne ventheb ook een fijn weekendJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Welke film Tijn?Ik kan niet kiezenbeetje rusteloos en mijn deel III van Milleium is 650 blzik krijg al tintelingen in mijn handvan het tillen (echt hoor)dus een filmpje ter afleiding, graag.Witte is het brood nu gelukt?Die van Coco kan ik hier helemaal ruiken,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Dank lief Bolleke, ben dol op pakjes.Rudy nog ff tanden op elkaar maar dit ga je ook redden hoor. TIJGER GO.Blij te lezen Tijn, je komt er wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 jammer, moet ik zelf maar weer kiezenok geniet ervan TijnJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Had toch echt de intentie om net te gaanMaar nog ingelogd dusJaa Jane brood is zalig!!Alleen twee zware dobbers erin.De kloppers hadden losgelaten en zaten in het brood........Oooohhh ooit zal het nog wel is goed komen met mij hoor!Ga nu echt laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ik heb maar een kneedhaak, dus een ander model.Tip van volleybalvriendin:als je na 1/2 uur de ingredienten hebt toegevoegd(extra dus de jammies) dan de haken eruit halenvoor het rijzen, ff klef (niet vergeten op pauze zetten ofzo!)maar dan heb je een brood zonder gaten en hoef je niet te graven.Ach Witte, t is net als het leven zelf heblijven oefenen enne geef nooooiiit op!!!ze worden steeds lekkerder die brodentegen de tijd dat die meeting er komtkun je een fantastisch exemplaar door ons laten keurenJaneoh ja en nu mag je uitloggen;)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 het word hier nu wel erg rustig moet ik zeggen, is iedereen gaan slapen, nu al , terwijl we een uur extra hebben, maar goed welterusten allemaal zal ik dan maar zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 Ben nog wakker hoor Herman maar moet ff blafje uitlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
herman0167 Geplaatst 24 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2009 hond ligt hier nog uitgebreid te maffen dus ik heb nog even tijd, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden