bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Slaap lekker An. Hoop dat je je een beetje kunt ontspannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoi Tijn da,s niet veel;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Lieve mensen ik ga naar bedtruste:lips: allemaal en slaap lekkerknuffel voor all Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Welkom Kit, ik zie dat jij je vadaag aangemeld hebt. Ben te moe om jouw stukje levensverhaal te lezen, maar zal morgen gaan kijken of ik het kan vinden.In ieder geval, fijn dat je hier bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Trusten lieve allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Truste Bol en Meis en hallo Tijn.JaneIk mag nog ff opblijven om straks mijn pubertje veiligbij vriendin weg te plukken.Wat is het toch fijn, zo fijn, zo fijnom een moeder te zijn:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Weltrusten voor degene die slapen gaanEn hallo voor degene die nog ingelogd zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hallo Kit, van harte welkom al is de rede triest.Ja Meiske ik begon al weer te steigeren dat ik weer achteraan stond met de knuffies hahaha. Naja moet je maar niet zo'n nietige nickname nemen. Ach lief van je dat je me niet vergeet en weet je wat? Je krijgt een knuffel van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 ja Hannah ik ben er nogwat attent dat je dat nog weet:sun:bedanktWat zal er geknufffed en gezoend worden opdie meeting he, hoewel ik denk dat ikdan helemaal dichtklap en verlegen word,ik ben hier veel vrijer als in het echt.gauw kijkentot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 An !Dikke knuffel. Doe je met me mee, dit najaar droog ?Zoals je misschien al gelezen hebt heb ik nu refusal gekregen. Zodat ik er een pilletje in kan gooien als ik het nodig heb. Het basiswerk heb ik zelf gedaan, het willen stoppen, doordeweeks en de weekenden niet meer drinken. Vorig jaar ben ik hier gekomen, ben 2.5 maand gestopt. Toen teruggevallen. In januari 5 weken gestopt, weer teruggevallen. Nu 2 uitglijders in 10 weken. I'm learning. Het laatste stukje heb ik beetje hulp voor nodig uit een pilletje. Elke dag niet gedronken is winst, An. Weet je nog wel ? Dat is de enige manier om vooruit te kijken en te komen. En hoeveel dagen heb je al gewonnen, wauw, dat is zo superknap. Dus geen spijt, geen schaamte maar borst vooruit en een gewichtje hangen aan wat je wél hebt bereikt. Je doet het hartstikke goed en ik ben trots op jou. Voor mij ben je een voorbeeld, hoe je het doet.Dat je dat maar even weet !!!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1[...]Over een kwartier begint er een docu over een hospice op ned. 2.. Deel II alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Deze jongeman gaat weer slapen, morgen weer werken.truste allemaal:lips:tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Ik ga ook naar bed. Heb er eerlijk gezegd al een paar uur ingelegen na het eten.Vanmiddag wel álle administratie opgeruimd, ben blij met de lege laatjes.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Maar wel de moeite waard Julius,en Hannah heb je zelf ook gekeken?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Doe met jullie me An en Woman. Pact 10 november? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Waarom 10 nov vroeg deze nieuwschierige dame??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 En dat vroeg ook deze nieuwsgierige dame ... Ik ga voor nul. Met hulp dit keer.Voor het eerst een droge verjaardag, een droge kerst en een droge oud &nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Ik ga mn pecee uitzettenMorgen weer fijn buikdansles bij Yonina - joepie !lieve groetjes allemaal, en tot morgen xxslaap zacht xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 26 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2009 Eine kleine Nachtmusik; Ludovico Einaudi - Fuori Dalla Notte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden