Otje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Dar, ik ga zeker ook kijken naar Perfect Strangers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Jane dan zou hij zijn hart op kunnen halen in de boekenkast van de kabouter. Dat is ook veel sci. Fiction en fantasy.Trouwens heel jammer dat diegene die van boeken houden, niet in Gemert wonen. Hier is 8-9 nov. een levensgrote boekenmarkt. Wel 9-10 rijen boeken van ongeveer 50mtr. lang.Ik ga daar wel naar toe voor mijn kabouter, lekker rond snuffelen en kijken of ik weer een lading boeken mee kan nemen voor hem. kosten daar maar een prikkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Is Rapilos nog niet terug uit Australie?Mis Sara ook al een poosje en maak me nog steeds ongerust over Marjo.Iemand wat gehoord of zit ik weer de kloek uit te hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Owwe Bolletje dus je komt uit Gemert? Bent daar vaak geweest toen ik nog in Eindhoven woonde. Geen terrasje daar te bekennen waar ik niet ben gaan zitten hahaha. Toen dronk ik nauwelijks maar ze hadden daar van die heerlijke sorbets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Druppie kun je je dan niet beter sorbetje noemen. Je bent al zo lang van de drank af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Gemert ben ik ook wel eens geweest. Mn toenmalige minaar geholpen op een Harley Davidson Beurs...erg gaaf ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Nee Bolletje dat waren pas echte sotbets met veel vruchtjes en ijs. Bubbeltjes met siroop en een heel groot rietje in een heel groot glas. Water loopt me zo weer in mijn mond hoe lekker ik die altijd vond. Als ik naar Helmond ging moest ik altijd ook ff een sorbet halen in Gemert. Hahaha wat een nostalgie maar ze waren heel lekker anders zou ik het me nu niet herinneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Zo mn haar in de verfGoudbruin . Ik had al lichtblond met beetje donkerbruin, nu dus goudbruin er tussendoor. Beetje op gevoel, hier en daar een plukje. Nu pompidompidom wachten op uitspoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Ja woman leuke beurzen daar ook. Gemert is leuk maar dat is heel Brabant. Sjonge wat heb ik een heimwee gehad de eerste jaren hier. Wilde wel op mijn knieen terug lopen en een echtelijke ruzie dat wil niemand weten hahaha. Kon het niet uitstaan dat ik geen Brabander kon vinden naar mijn zin en zonodig een Amsterdammer wilde trouwen. Kon hij ook niks aan doen natuurlijk maar was wel boos dat hij helemaal uit de verkeerde stad kwam. Kreeg ik er nog een heerlijke schoonmoeder bij die een hekel had aan schoondochters (ze had er 4 dus was de enige niet) en een schoonvader die zijn handen niet thuis kon houden. Wat heb ik gejankt en gebleerd om mijn moeder die ik daar achter had gelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hihi als ik mezelf zo terug lees ben ik echt een ouwe zeur aan het worden die in het verleden leeft. Miss moet ik net als Woman ook mijn haar maar eens gaan verven maar heb alleen bruine schoenpoets in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Woman wat leuk. Ja s'zomers komen hier heel wat motormuizen langs. Ik vind het altijd erg gaaf om die stoere knapen op die Harley's te zien. Met die baarden en flinke tatoe's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Druppie geeft niks hoor een beetje heimwee krijgen naar het verleden. Het was niet allemaal kommer en kwel:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Nou ik ga filmpje kijken. Realiseer me nu dat ik morgen één maand helemaal droog ben. Das heel lang geleden dat dit voor het laatst gebeurd is.Maar realiseerde me ook dat ik één dag per week toch 4 liter bier naar binnen werkte. Das heel veel.Gek hé af en toe sta je dan zo bij die dingen stil en soms krijg je toch weer de behoefte om je eens lekker een stuk in je kraag te willen drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Nee Bolletje ik vind dat niet gek zo'n gevoel. Heb nog steeds heel soms de behoefte me lam te drinken. Niet omdat het zo lekker is maar de roes om even niets te voelen en niet te hoeven denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoihoi, bedankt allen voor de felicitaties.Een heus slingerfestival, ook Houtje haar bijdrage was niet mis. Houtje, ook gefeliciteerd met het ADB zijn! Je gaat als een speer!LAST BUT NOT LEAST: KAIA, mijn stopmaatje die de rug recht houdt! We hebben weinig contact. Er zullen positieve vibes, over en weer gaan, zoiets.Kaia, ik heb er vertrouwen in, dat je dat je de twee jaar vol maakt.Ik blijf aan je zijde!Een groet, en een virtuele aai over je bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Huuh tas, had jij refusal???woman, pas maar op met melden hoe je refusal gebruikt(zo af en toe voor noodgevallen..) je krijgt straks een hoop commentaar.been there..maar ik vind het goed van je.dame; heb je je issues al gevonden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoi allemaal,Dar, fijn dat je aan me dacht.Toen ik vrijdag thuis kwam stond ik stijf van de opgelopen, emoties en spanning en konhet niet weerstaan om een fles open te rukken.Vantevoren wist ik al dat ik iets ging doen wat ik niet wilde, en dan is het niet goed.Vreselijk geslapen en zaterdag ook nog eens de resten weggewerkt.Vandaag weer normaal opgestaan, maar het heeft me niks gebracht.Toch kan ik nog steeds niet tot het besluit komen om tegen mezelf te zeggen dat ik compleet stop.Het gebeurt steeds minder, maar de momenten blijven.De zogenaamde kick van het moment blijft ook uit, dus waarom doe ik het nog.De overwinning is dat ik me niet meer buiten proporties schuldig zit te voelen.Daardoor is het mogelijk om er weer mee te stoppen.Niks meer dagen doorgaan. Gewoon, klaar, af, terug naar nul.Er is niks in huis en heb ook totaal de behoefte niet.Geen slingers en hoera voor mij, maar zelf vind ik dat er enorme vorderingen zijn.Ik blijf ermee aan het werk.De dag komt dat hier kom zeggen: dat en dat heb ik gedaan om die mega stress mijn lijf uit te krijgen.Vrijwillig, zonder dwang, zonder moeten, gewoon anders denken en anders doen.Ik duik zo mijn bed maar weer in, morgen weer vroeg op.Vandaag ook heel de dag gewerkt, welliswaar thuis, maar wel een produktief dagje.Tot morgen maar weer!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Voor jou An. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Lieve AnWat een ellende voor jeweet even niets te zeggen maar geef je wel een hele lieve dikke knuffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Druppel ook een voor jou.Meiske: gelukkig is de schade zeer beperkt gebleven en voel me nu absoluut weer helemaal gewoon.Het was geen ellende, maar gewoon spannend allemaal. Ach het komt allemaal wel goed.Dat vertrouwen heb ik nu wel. Sterkte ook voor jou, maar jij blijft gewoon harstikke goed gaan.Vasthouden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 An Okefijn dat de schade beperkt is gebleven en dat het werk je bevalt An ik wil best een pact met je sluiten als je dat helptdenk er maar over na,en bedankt voor je kompliment,maar ook ik besef maar al tegoed dat een terug val maar een hele kleine stap isLieve knuffel van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Lieve Kithartelijk welkom vindt het reuze knap van je dat je 6 jaar niet hebt gedronken,je kunt het dus wel en wat goed van je dat je een wandeling hebt gemaakt,Wat je nu zegt met in de nacht te drinken heel herkenbaar voor me,wordt soms ook wakker en dan met een mega trekdan trek ik me jogging pak aan en hup joggenmisschien ook wat voor jou;)Knuffel van mij voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Drup hiero ook een knuffel voor jou hoef je er niet om te vragen Ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Komt weer goed An, voor mij blijf je toch ons moedertje van het forum. Tuurlijk een slinger voor jou want je hebt weer veel geleerd tijger. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Heel goed van je Kit en wel doen he Ikzelf loop elke dag 15 kmen voel me er heerlijk bijen wat fijn voor je dat je de draad na het wandelen weer op hebt kunnen pakkenEn negatieve gedachten zoals schuld gevoel dan direkt omzetten in positieve h'wenfin heb je ook geleerd dus,Kit ga zo door Knuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden