bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Dame ik had jou gisteren al gevraagd hoe jouw man er over zou denken als je inderdaad zou vertellen dat je een drankprobeem hebt. Hoe je denkt dat hij zal reageren. Maar misschien heb je dat niet gelezen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 he druppie!ik heb de draad weer opgepakt hoor , kon jou toch niet teleurstellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Goedemorgen maar weer,Houtje,Van harte met je 4 jaar ADB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 he Bol, hoe is tie?mijn mening, geheel persoonlijk en uit eigen ervaring, over partners die drinken:vrouwen kunnen slechter tegen alcohol dan mannen, ook dat om 4 uur wakker worden 's nachts, dorst en spijt etc dat hebben mannen zelden.die drinken en slapen er alsnog goed op.vandaar dat ze ook minder brak zijn.ik kan echt na een etentje denken : oo gatsie, waarom etc etc en de hele dag sippen en dippen.hij denkt (ALS hij er al over nadenkt) het was toch een leuke avond, punt.je kan van een drinkende partner doorgaans niet al te veel verlangen als JIJ wilt stoppen.je moet het echt zelf doen.en daar kan ergernis bij komen kijken.van mij ( als hij rustig door drinkt op een maandagavond)en van hem als ik bijv geen zin heb om uit eten te aan.maw: je moet het voor jezelf doen en daar aan vasthoudendrinkende mensen zijn overal, dus tenzij je kluizenaar wilt worden: wen er vast aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macha Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoi meiske,Ja alweer enige tijd geleden hé.Nu 15 weken geen alcohol.Wel de voorbije week moetenknokken, maar ik ben er doorgesparteld.Geniet van het joggen.Liefs,Macha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 En ps:als je steun wilt van je partner.moet je heel duidelijk zijn in je plan.soms wel drinken soms niet word je zelf al gek van, laat staan je partner.die weet dan ook niet waar hij aan toe is..als je duidelijk aangeeft: helemaal niet meer, of in elk geval door de week niet schept dat rust.en heb je zelf ook een stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hey LiannekeJa hier gaat het niet zo goed. Een beetje depri. Altijd in het najaar maar de lamp moet over een paar dagen toch wat resutaat laten zien.Merk toch dat ik erg bang ben voor het weer terug komen van mijn kabouter. Ik weet wat er boven mijn hoofd hangt. Totaal afhankelijk zijn van de Bol en dat zie ik niet meer zitten. Dus moet daar een oplossing voor komen. Ik wil dadelijk gewoon het gevoel hebben, op bezoek te kunnen komen bij hem en dat al het andere door anderen gedaan wordt. Met uitzondering van gewoon de kleine dingen waarin ik hem kan helpen.Verder zit ik toch wel erg veel achter de P.C en dat neem ik s'avonds toch mee naar bed, dus moet dit wat minder gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Ha Bol..ik weet te weinig van je relatie om daar iets zinnigs over te zeggen.het enige wat ik me soms afvraag is of jij niet meer geeft dan krijgt..en hij zal gezien zijn beroep in staat zijn jou goed te manipuleren..blijf bij jezelf meis.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 ik moet even wat gaan doen.tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Nee Lianne je mag me zeker hier niet in de steek laten, veel te gezellie dat je er weer bent.Ha Marcha wat fijn te lezen dat het goed gaat met je. Vaak blijven mensen hier (opeens) weg en je weet dan niet meer hoe het met ze gaat, dat vind ik altijd erg jammer.Hannah om nog even op je posting van vrijdag naar mij toe in te gaan. Ik heb al zoveel diebaren weg moeten brengen dat ik voor hun een regenboogkaarsje aan steek want als ik voor een ieder dit apart moet gaan doen dan ben ik pyromaan hahaha. Een witte is voor de mensen hier op aarde en dit jaar een zilveren voor mijn man. Weet zelf niet of ik het mag geloven maar het is gewoon heel indrukwekkend en geeft je het gevoel dat je iets voor ze doet al is het miss helemaal niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Goede morgen allemaalHoutje gefeliciteerd:moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light:Ik ga weer opschieten om Will te helpen, fijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Goeie morgen Drup. Ook al weer op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoi Bolleke zit nu op een stoel van kreupelhout want wilde niet in die rolstoel van antilope-leer hahaha. Moet nog douchen maar er is nog niemand op msn dus wachten maar. Naja heb ik een mooi excuus om met jullie te kletsen. Hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Huh? Kirky wie is ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hahaha Ari ik krimp alleen nog maar geloof ik. Maja heb nooit die illusie gehad want bent niet verder gekomen als 1.59 en een mooi koppie had ik ook niet.Aha iemand op msn dus ff douche regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Goedenmorgen allemaalen een prachtig weer weer,Houtje: van:heart:e gefeliciteerd, je bent een lichtend voorbeeldvoor ons allemaal, ik heb bewondering van je manier van omgaanmet je pijnklachten en wens je alsnog een stuk herstel toe! Ooit,ik geloof er heilig in, weet niet hoe en waarom bij de een wel en de ander niet, maar wonderen bestaan en als iemand er een verdient ben jij het,liefs JaneHannah, mijn dochter is net 14, mestrueert bijna 1 1/2 jaar en groeit nog steeds, tothaar blijdschap, want ze volleyt. En ze kan sinds een maandje of wat op mij neer kijkenen dat is die puber ook heel wat waard, dus dat moet ik nogal eens horen. Ookgroeit de rest nog steeds, ik geniet ervan hoor, nou dat verstand nog!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Lianne jij hebt het helemaal bij het rechte eind hoor.Onze relatie is altijd gebaseerd geweest op heel veel geven van mijn kant. Wij hebben een lat relatie al 22 jaar ongeveer.En natuurlijk probeert hij mij te manipuleren. Ik denk dat hij dat nog niet eens zo bewust doet, maar hij probeerd van alles te doen om mij zo dicht mogelijk bij zich te hebben. Gewoon omdat hij erg bang is. Maar dat kost zoveel energie.Iedereen zegt "Blijf aan jezelf denken"maar dat is zo moeilijk voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Thee, ik hoop dat je avontuur goed afloopt en je met afwasmachine thuiskomt.Gek genoeg is het bij mij precies andersom,de afwasmachine bleef staan en pas na een jaarheb ik eens uitgezocht hoe dat ding werkt en zo1 x per maand gebruik ik hem nu met veel regenzin, want alles komt er nietzo schoon uit en ik heb het sneller met de kwast gedaan.En misschien een flinke portie weerzin, omdat dat de enige huishoudelijketaak was van A, en zelfs dat niet vlekkeloos verliep.Maar goed als je nu eindelijk iets krijgt waar je recht op hebtis dat een mooi begin van je leven als vrije vrouw.succes en we horen wel hoe het afloopt,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hey Drup. Wat ik al beschreef hé. Een beetje in een winterdip, en erg onzeker hoe nu verder met mijn kabouter. Zie daar toch wel erg tegenop. Mijn positieve kant is een beetje zoek. Maar we komen er wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Je komt er wel Bolleke maar een winter duurt lang he? Zend je wat licht en warmte toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hoi Bolletje,meid je positieve kant is ff aan het opladenje hebt m zoveel voor ons en je kaboutergebruikt dat je jezelf een beetje hebt ver-waarloosd. ff die oplader in het stopcontacten ondertussen hier bij ons uitrusten, ok?En misschien vandaag wat liefs voor jezelf uitzoeken,heel veel:present::light:opstekertjes voor jezet m op, en een knuffffff(sorry meiske ff geleend van je) Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Ik ga ff uitloggener is een lezing speciaal voor vrouwenhier in het verzetsmuseum, en nog gratis ook!tot vanmiddag,hou het droog en de zon schijnt hier!en in mijn hart voor jullie(word er nog sentimenteel van op mijn ouwe dag)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Drup ik voel het. Het begint hier al wat warmer te worden mmmmmm Heerlijk:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Hai Ari. Die heb ik hoor en ben hem nu aan het gebruiken. Dus het moet binnen een paar dagen toch wel merkbaar zijn. Dank voor je raad hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2009 Theemuts voor jou ook wat licht en warmte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden