meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Janeen dan lekker bezweet weer de trein of de auto in pffffffffffffff:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 achter moeder de gans aan ???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Hoi Coouw theeneut, eh leut heb je ook gelezen in de Metro:thee is de nieuwe trendy wijner zijn nu koks die allerlei vlees in thee marinerenen dat schijnt haute cuisine op te leverenwas je mooi een trendsetter in het weekend he?Toppie dat het werkt zo heeten smaakt met lichte thee soorten ook heel goedalles smaken blijven behoudenen schrijnen versterkt te wordendie koks zitten zeker ook hier...........Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Heeft er nog iemand wat van isa en rapilos en marjo gehoord????????rapilos zou toch al terug moeten zijn of niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 ja meiske, maar ik kom op de (vouw)fietsJaneweet je meteen wie eraan komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Meiske: totaal niks meer van Marjo gehoord, ontzettend jammer.Ik heb flink huiswerk gemaakt vanavond en dat voelt mega goed.Ondanks mijn opspelende hormonen ga ik als een trein en geen behoefte aan drank.Nu niet krampachtig willen vasthouden, maar gewoon lekker doorgaan.Werken en dingen doen die je echt fijn vindt is toch wel het allerbelangrijkste.Luitjes ik ga naar bed, morrege weer heel vroeg op.Doei doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 ik heb er meer dan 5 kg bij Cocodacht na de 1e maand ga ik lijnenhelaas het wordt nog steeds ff ergerstraks maar weer een ander forum zoekenJanemoet nog nieuwe nickname zoekenBol als je verandert, mag ik m dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Yesssssss Jane heb het ook gelezen op internet goed he van die theeCoCoGelukkig lust ik geen zoetigheid, ben meer van de hartige kant:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 quote: Originally posted by: adamBolletje, als je meer info over Ufo"s wilt, dan moet je dat maar eens aan Har vragen, die weet alles over Ufo's. Groetjes van Adam Haha, lol. No offense Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Coco: als je het lukt en je geen bezwaar hebt aan een paar pondjes extra dan is dat geweldig.Dit jaar was ik VIJF maanden gestopt met roken. Ik werd er crazy van en kreeg vreselijke trek in drank, terwijl ik dacht het aardig onder controle had.Ik ben weer gaan roken, maar dat doet mijn longen geen goed.EN ik kwam kilo's aan , die er nu gelukkig weer vanaf zijn.Bah die rot verslavingen ook.Nou echt welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 An heel goed tjonge je gaat echt als een treinknuffie van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Knuffie terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Lieve mensen sporten moet je er wel bij doen hoor als je wilt afvallen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 An:present::present:voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Nou ik sport niet hoor wel veel slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 CoCo:Plekker hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Co klopt ik dronk alleen voor de roes en het helemaal van de wereld zijn. Het gevolg, bijna iedere nacht spinnen zien lopen tegen de muur. En niet zo van die kleintjes. Nee die joekels die je met een houten hamer nog niet kapot kon slaan. Ze kwamen overal vandaan. En je beseft niet dat je dan een delirium hebt. Dan deed je het licht aan en ze waren weg maar zodra je weer ging liggen hup kwamen ze weer.Dronk ooit een heel bierglas met cognac in eens leeg. Maar bij de eerste paar slokken ging mijn maag protesteren en kwam het er weer uit.Nee als ik alleen maar gedronken zou hebben vanwege de smaak, was ik nooit geen alcoholist geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 An ook goed als je veel slaapt dan eet je niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ja maar spieren hebben een hoger soortelijk gewicht als vetdus in eerste instantie raak je geen kg's kwijtmaar krijg je wel een strakker figuur.ook nooit weg.ik wil niet weer gaan jojo-en en sport al volopmaar moet eerst psychisch weer wattot rust komenen erop gaan vertrouwen dat ikmisschien wel niet meer ga drinkenook niet in/na crisissituatiesen dan eens kijken of ik mindermijn emoties met eten ga compenseren,maar dan begin ik wel na de meetingen vóór de feestdagengoed pact met mezlfB)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 lieve mensen ik ga stoppen want deze dame is een beetje moe na vandaag.Wens iedereen fijne dromen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 truste bollekker dromenen tot rust komenkom je morgen weer hier bomenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jane heel goed niet alles tegelijk en natuurlijk ga je niet meer aan de drank:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Bol slaap lekker:lips:Knuffeltje van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Meiske Rapilos zou wat laten horen aan me als ze thuis was. Tijd gaat snel maar soms ook langzaam dus. Marjo weet ik niet, heb al vaker aangegeven erg bezorgd te zijn. Er is toch wel iemand die haar kan bereiken? Kom op mensen het mag toch niet zo zijn dat er iemand in de penarie zit zonder dat we het weten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jane,Zo'n lange slinger maak je door een paar emoticons achter elkaar te plakken(je kunt er ook nog van die touwtjes tussen maken met het ~ teken).Als je er vier of vijf of zeven hebt kun je die zeven selecteren met de muis,dan op je rechtermuisknop drukken en drukken op "kopiëren" dan ga jenaar het einde van de (korte) slinger en druk je op "plakken" (weer eerstje rechtermuisknop indrukken) en zo ga je door. Bv. : rose; ~ : music; ~ : gift; ~: heart; (ik tiep er expres teveel spaties tussen)dan kan je het zien.Als je het goed tiept ziet het er zo uit:~~~ik kijk altijd met de knop "Preview" of er geen fouten in zitten (wel handig).... ahum....dan selecteer je het regeltje met je rmuis aanklikken, ingedrukt houden en erover heen gaan,dan rechtermuisknop en op "kopiëren"klikken,dan naar het laatste teken gaan, eráchter gaan staan met je cursor,en weer op je rechtermuisknop drukken en op "plakken"klikken en dan heb je al het dubbele rijtje:~~~~~~En zo ga je gezellig door tot je het lang genoeg vindt.Evengoed was ik met de 22 slingers voor Soothe en Kaia wel een tijdje bezig, maar dat was meer omdat ik de tel steeds kwijtraakte omdat het er getypt heel anders uitziet danals die tekens er staan.Snap je het? Tot zover onze cursus van vandaag!Ik ga nog iets doen met opslaan met "cloudcomputing" en dan naar bed welterusten morgen een mooie dag en allemaal weer gezond op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden