bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jane dank je lieverd:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 BolGefeliciteerd:present::present::present:Knuffel van me voor je maand droog staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jane??????heb je er geen geduld voor of kan je het echt niet die slniger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ari het forumboek is best interesant hooraangrijpend die verhalen echt wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Lijkt me inderdaad leuk om aan te schaffen én te laten signeren op een meeting @ Bolleke!! Top!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Kirk had je dat niet eerder kunnen uitleggen wnat ik had het vandaag pas door van dieselecteer emoticonIk deed maar aanklikken wa tik wilde hebben en dan wat ik niet willde hebben en dan weer wegpoetsen pfffffffffffffMaar ja ik kwam der ook wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Adam fijn dat je er weer bent. Nu heb ik meteen de kans om mij te veronschuldigen voor mijn lompe, reactie. Bied hierbij mijn welgemeende verontschuldigingen aan.Hoop dat we je weer regelmatig hier op het forum mogen zien. knuffel voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Kirky :D:D:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Nah kirk niks mis mee toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Mijn manlief weet ook dat ik hier op dit forum veel benmaar is niks nieuwsgierig,hij vindt he twel best:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 O Co wat nou. Je hebt het er niet moeilijk mee gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Adam :heart: :heart: Wegwezen, nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Kirk, ik denk dat dat voor iedereen heel verschillend is, en ook hoe de persoon in elkaar zit.Sommige mensen zijn erg voorzichtig in het delen van hun ervaringen en hetgeen ze doen. Zal misschien ook te maken hebben met de angst voor de reactie van de partner. Misschien willen deze mensen het in fases doen. Eerst zelf een beetje orde op zaken stellen en dat de moed nemen om het te vertellen.Ik heb nooit geen geheimen gehad voor mijn kabouter. Heu? Nou ja bijna niet hihihihiHeb ook vaak stiekum gedronken maar vertel eigenlijk alles tegen hem. Dat is het goede in onze relatie wij kunnen alles kwijt en over alles praten. Maar anderen kunnen dat wat minder. Meestal is het de angst, niet serieus genomen te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Co het maakte mij niet uit wat er stond. Ik vind geen een drank lekker m.u.v. een créme de cacao of pina colada of hoe schrijf je dat Of benedictin sterke zoete drank. Maar ik kneep m'n neus dicht en bij de eerste slok kwam het er weer net zo hard uit. Maar na flink doorzetten gleed het er in als koek. Maar lekker nee dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Haha kirky weet ik toch wel dat het ondersteunend is bedoeld van je vrouw:)en geen nieuwsgierig heid( kan me soms zo onbenullig uitdrukken vergeefmij)Cocodankje wel,maar he tzwembad heb je niet altijd bij de hand en hardlopen wel snap je:DEn dat moet je opbouwen hé dat hardlopenoeps ben je aangekomen dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Nou Kirkdaar komt ie voor jou dan;);):thanksnooit te oud om te leren,maarre je maakt mij toch niet wijs datal die super lange slingers zotijdrovend gemaakt zijn?Dan heb ik met terugwerkende krachtdiep ontzag voor jullie aller geduldheb ik ze steeds ondergewaardeerden we worden al zo vaak ondergewaardeerd,oeimea culpaJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Co mee eens. Als jij nu al verteld wat jouw relatie is met de drank en waardoor je bent gaan drinken, kan dat hem af schrikken. En dan heeft hij de echte Co, die spontaan, verdrietig maar vooral erg lief is, niet gezien. Hij zal ook niet het achterste van z'n tong laten zien. Dat komt allemaal wel, als de basis dadelijk goed is, kun je zulk soort dingen wel zeggen, dat komt allemaal van zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Ik las het ook vandaag on de Metro... quote: Originally posted by: kirkyDie Mayakalender en het jaar 2012 schijnt weer niet te kloppen overigens , er schijnt ergens een rekenfoutje van 200 jaar in te zitten . mocht het echt 2212 zijn dan kan ik dat i.i.g niet meer controleren want ik verwacht niet ZO oud te worden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Jane:present::present:Wat ben je toch een lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Hebben jullie het al gezienbij de meeting safi is de 21-ste nov. jarig en trakteerd dan op gebak ze word 50 dus dan zitten we goed die zondag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Woman misschien lopen er dan wel een paar kloontjes van je rond hihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 CocoAerobics ook niks voor jou dan??????ik heb een dvd van aerobics die ik ook altijd bij de hand hebook als het giet buiten dan doe ik dat:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Kirkyslaap lekker:lips: ook voor je vrouwtje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 Bolleke: :present:Bolleke: :present:Bolleke: Ik bestel alvast een bananensoes voor de meeting en een kluifje voor blafje hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2009 dat wordt dan gezamenlijk joggen aan het eind van die meeting meisje;wij allemaal achter hou aanalles doen wat moeder doetzie je het voor je;)Janeik moet maar een muis kopen bij mijn laptopblijf het een heel gehannes vinden zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden