Spring naar bijdragen

Dinsdag 27 oktober 2009

Gast Loen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 327
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kirk, ik denk dat dat voor iedereen heel verschillend is, en ook hoe de persoon in elkaar zit.
Sommige mensen zijn erg voorzichtig in het delen van hun ervaringen en hetgeen ze doen. Zal misschien ook te maken hebben met de angst voor de reactie van de partner. Misschien willen deze mensen het in fases doen. Eerst zelf een beetje orde op zaken stellen en dat de moed nemen om het te vertellen.
Ik heb nooit geen geheimen gehad voor mijn kabouter. Heu? Nou ja bijna niet hihihihi
Heb ook vaak stiekum gedronken maar vertel eigenlijk alles tegen hem. Dat is het goede in onze relatie wij kunnen alles kwijt en over alles praten. Maar anderen kunnen dat wat minder. Meestal is het de angst, niet serieus genomen te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co het maakte mij niet uit wat er stond. Ik vind geen een drank lekker m.u.v. een créme de cacao of pina colada of hoe schrijf je dat Of benedictin sterke zoete drank. Maar ik kneep m'n neus dicht en bij de eerste slok kwam het er weer net zo hard uit. Maar na flink doorzetten gleed het er in als koek. Maar lekker nee dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha kirky weet ik toch wel
dat het ondersteunend is bedoeld van je vrouw:)
en geen nieuwsgierig heid( kan me soms zo onbenullig uitdrukken vergeefmij)

Coco

dankje wel,

maar he tzwembad heb je niet altijd bij de hand en
hardlopen wel snap je:D

En dat moet je opbouwen hé dat hardlopen

oeps ben je aangekomen dan????:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Kirk
daar komt ie voor jou dan;););):
thanks
nooit te oud om te leren,
maarre je maakt mij toch niet wijs dat
al die super lange slingers zo
tijdrovend gemaakt zijn?

Dan heb ik met terugwerkende kracht
diep ontzag voor jullie aller geduld
heb ik ze steeds ondergewaardeerd
en we worden al zo vaak ondergewaardeerd,
oei
mea culpa
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Co mee eens. Als jij nu al verteld wat jouw relatie is met de drank en waardoor je bent gaan drinken, kan dat hem af schrikken. En dan heeft hij de echte Co, die spontaan, verdrietig maar vooral erg lief is, niet gezien. Hij zal ook niet het achterste van z'n tong laten zien. Dat komt allemaal wel, als de basis dadelijk goed is, kun je zulk soort dingen wel zeggen, dat komt allemaal van zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik las het ook vandaag on de Metro...

quote:

Originally posted by:
kirky

Die Mayakalender en het jaar 2012 schijnt weer niet te kloppen overigens , er schijnt ergens een rekenfoutje van 200 jaar in te zitten .

mocht het echt 2212 zijn dan kan ik dat i.i.g niet meer controleren want ik verwacht niet ZO oud te worden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...