AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Goed zo Hermie:heart:, weet je nu nog niet hoe de mannen in elkaar zitten? euhh ik bedoel anatomisch hèTòch goed van je dat je al zover geslaagd bent hoorEn Will vind het geweldig hoor, we zijn er beide snel aan gewend hoor die weekenden:)
Hermie Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Haha als het alleen om het anatomische gedeelte ging dan waren mannen gemakkelijk te doorgronden.. maar ja houdt het wel spannend hè
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Die Spud, Geen reserves hoor!Alles à la Desiree. Ga wat muziek luisteren, beetje rebalance.Laters.
Soothe Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 quote: Originally posted by: Hannah1Hoe erg ik het ook vind, ik heb nog nooit zoveel gedronken als in de tijd dat ik op het forum was. Dat kan toch niet de hoge bedoeling zijn.
Otje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Over de dood van mn vader, Zijn tijd staat nu stil en mijn tijd gaat verder. Ik word beetje opstandig van teksten als, hij leeft verder in je hart enzo. Hij leeft helemaal niet verder, hij is dood. Hij zit in mn bloed, in mn hart en in mn dna. Maar hij leeft niet verder. Zijn leven is gestopt op deze aarde. Ik hoop dat het gras groener is waar hij nu is. Ik mis em verschrikkelijk, en er zijn geen woorden troostend genoeg om die gruwelijke pijn te kunnen sussen.
Hermie Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Voor een ieder een goede nacht toegewenst.
witte Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Nee dat kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn Scoothe.Ik wilde net aan Corrine vragen of haar openheid in de groep waar ze nu aan deelneemt, makkelijker is geworden, omdat ze het ook op het forum verteld heeft??Lijkt me heel moelijk nl om zoiets in een groep te vertellen.Ik hoop dat je hier antwoord op wil geven?Thee sterkteIsa, duidelijke taal.Blij dat je er weer bent:)
witte Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Hermie gefeliciteerd met het behalen van je twee exames.We gaan in april weer voor je duimen hoor!!!
Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 quote: Originally posted by: Julius[*Aanvulling] Ben aan het lezen en heb je link maar even gerepareerd Julius. Moet een L in plaats van een S zijn tussen de haakjes.Nu weer verder lezen.Chips!!!! Niet gelukt.Zo dan
Hermie Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Dank je Witte, heeft zeker geholpen:present:
Tatum Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Na mijn laatste struikeling, sta ik nu opnieuw 17 dagen droog. Best een moeilijke dag. Een dag dat ik veel alleen was en dat is mijn grootste probleem: ik dronk altijd alleen. Op feestjes hield ik het gezellig, maar zorgde er ook van tevoren voor dat ik twee flessen wijn thuis had staan om na het feest te nuttigen. Ik heb gisteren een ontzettend leuke tennisles gehad. Lag goed in de groep en liep goed op de bal. Ook was ik gisteren al bezig met wat ik vandaag voor positieve dingen kon doen en vooral in gedachten over een lang stuk fietsen. Uiteindelijk heb ik dat niet gedaan, ik heb op de bank gehangen en heb de programma's gekeken die op de dvd-speler waren opgenomen. 's-middags toch lopend de boodschappen gedaan wat erg goed voelde. Ik ga mezelf volgende week toch meer tot aktie dwingen, de fiets pakken en er op uit (mits het droog is dan)
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 hoidiehoitjes allemaal op deze avondlog speciaal in of er nog nieuws is van Thee of Syl, maar helaas.heb het hele draadje doorgelezen en om eerlijk te zeggener is niets blijven hangen!!ok, dat is wel dramatisch, dan nog maar een keer de laatste twee
witte Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Hee Tassie,Ben benieuwd:Zegt dat iets over jou of over de draad;)
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 en nu snel alles neerkalken voordat deze hersenen het weer laten af weten Hermie!!!gefeliciteerd met je examen zat laatst al te lezen dat je examen had maar ik wist niet waarvoorNu dus wel!toppertje hoor!!Spud,Had nog wel begrepen dat Toverland niets is geworden maar wat heb je dan uitgevroten met de kids?Floor,Tennissen, heb je dat al vaker gedaan of was het de eerste keer?maar je hebt gelijk hoor, actie!!!!je gaat jezelf beter daardoor voelen en het houdt je knap.Hier een rare en een hele hectische dag!ik bemerk dat mijn medicijnen goed aanslaan en heb weer energie voor 10tenminste....... in mijn hoofd, mijn lichaam zegt nog steeds, bekijk het maar!Voor het eerst heb ik rustig bepaalde klussen kunnen doen waarvoor ik heel rustig moet zijn en vooral geconcentreerd, dus dat is een opstekertje waard, vind ik zelf.maar ben nog steeds met teveel dingen tegelijk bezig en ik wil alles ook weer goed doen en dat lukt weer niet dus ik zit te mopperen en ga maar door.Gni, de laatste was een zeurzin al met al helemaal niet verkeerd en nu kom ik hier uitpuffen van de dag!
druppeltje Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Ben weer thuis. Heb me net omgekleed en opgefrist. Eerst doggy uit en dan kom ik ff terug want een halve dag zonder ADB is echt afkicken hoor hahaha.
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Witte,Aan beide kon geen berichtje ontdekken waarvan ik op het puntje van stoel ging zitten en verder is mijn korte termijn geheugen gatenkaas!toch raar eigenlijk,de dingen van een uur terug vergeet ik continumaar volgende maand kan ik je het woord voor woord herhalenach, het went!
Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Hèhè, klaar. Humm...Tas, heb na het lezen een beetje hetzelfde gevoel als jij.Corientje, goed je weer eens te lezen....weet nu iig hoe het je vergaat. Dank voor het delen van je ervaringen Drup Alles weer een beetje kits?Soothe, tsja man, tis me wat met die pillekes Heb behoorlijke bijverschijnselen van de Seroquel; is op zich niet zo verwonderlijk, ben ze zondag pas gaan slikken... ahum....op het vlak waar we het vanmorgen over hadden, heb ik die bijwerkingen nog niet ondervonden. Want het 'feest' gaat indien door, door deze testkees in het weekend uitgeprobeerd worden Had er trouwens met diazepam ook last van maar dat verlengde nou juist weer het plezier, if you get my drift Maar ja, alles liever dan een fikse dip inderdaad!voutje
Tatum Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Tas, ik tennis nu een jaartje of twee (éénmaal per week een uurtje les). Vandaag heb ik vooral het motto gehad: "alles mag, als ik maar niet ga drinken". Ik speelde zelfs met de gedachten om naar jullie stadje te fietsen (in verband met een bepaalde winkel), maar dat blijken toch veel meer kilometers te zijn dan ik dacht Ook dacht ik er over om naar een ander stadje (dichterbij) te fietsen, maar ben uiteindelijk blijven bankhangen. Nog moe van de vorige week. Volgende week wil ik proberen om van een vrije dag een leuke en positieve dag te maken. Het lijkt wel of ik niets anders kan dan werken of drinken. De wereld zal toch wel iets groter zijn?Het is al weer ruim over 22.00 uur. Tijd om te gaan slapen. Welterusten iedereen
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 ik ga ook weer afsluitentruste:lips:tot morgen
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Floor,dat is tenminste een leuke hobby om je gedachten te verzetten.hihihi,als je besluit om toch te fietsen, geef effe een gildan houdt ik de emmer met spons gereed, energiedrankje koud en een peptalk voor de weg terug de wereld is inderdaad een stuk groter, maar het is zo verleidelijk om na een drukke week gewoon niets te doen!hier hetzelfde laken en pak.wij zijn wel druk bezig om één keer per maand vrouwendag te houden, gewoon iets leuks ondernemen, musea, winkelen, theater of wat dan ook.als we maar bezig zijn met andere dingen.Gewoon doen hoor Floor, ook als je geen bal zin hebt.uiteindelijk kom je toch tevreden weer thuisSlaap lekker voor straks
Gast Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Tas, Met de kids heb ik niks meer uitgevroten nieuwe poging is a.s. vrijdag, heb mijn oude vriendje gezien, toen was ie groot maar nu helemaal! Een leonberger van 95cm schoft en 72 kilo inmiddels! Beetje boven de maat, maar wat is ie mooi geworden zeg! Jammer dat ie onze spelletjes niet meer kent, maar da´s de enige hond die ik als kattenmens 100% vertrouw!
tasseke Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Har,wordt je niet zo suf als een konijn van de seroquel?of zit je op een lage onderhoudsdosis?
Har Geplaatst 28 oktober 2009 Rapport Geplaatst 28 oktober 2009 Yep, beter dat ik morgenvroeg hier verder ga. Merk dat ik erg moe ben, ga eens opslomen....wel een zeer prettige dag gehad bij de Boei; we hebben gebulderd van het lachen om allerlei woordspelingen Goh, heerlijke opruiming Af en toe wel heel druk met zoveel mensen, maar het gezamelijk eten, kaartje leggen of andere spellen doen is dan weer heel ontspannend.Nou mensuh, truste en tot morgen...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden