wandel Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hallo allemaal ,heb een prive bericht weet niet hoe dit geopend moet worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Zeg Julius, ik zie je af en aan even ingelogd. Om je berichtje van vannacht, dat ik vanmorgen nog even las, heb ik hartelijk gegrinnikt. En het is altijd goed als je iemand aan het lachen kan maken. Hoe is het nu met je superioriteit?AR zometeen ga ik je voorbeeld volgen en ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Wandel links boven deze pagina zit een slotje als je daar op gaat staan en je klikt dat aan moet je bij je p.b.tjes komen. Dan ga je op de naam van de afzender staan klikt dat aan en hup daar is je p.b.tje (als het goed is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hahaha grappemakers die glazenwasser is 10 jaar jonger als ik. en woont bijna 20 jaar samen met zijn jeugdliefde. Hij wil niks en ik ook niet meer dus kee maar ken hem al heel lang als een goede vriend dus denk dat het van hem af komt. Mijn man kende hem ook en iemand moet me wel goed kennen om te weten dat ik deze 2 drankjes erg lekker vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Kom kom Druppeltje, wie zich zo verdedigt moet wel iets te verbergen hebben... Ik geloof je wel hoor, er bestaan gewoon veel mensen die gewoon iets doen zomaar uit hartelijkheid en zonder bijbedoelingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 quote: Originally posted by: Vie Zeg Julius, ik zie je af en aan even ingelogd. Om je berichtje van vannacht, dat ik vanmorgen nog even las, heb ik hartelijk gegrinnikt. En het is altijd goed als je iemand aan het lachen kan maken. Hoe is het nu met je superioriteit? Wel potverdrie!In elk geval nog één heldere ziel hier, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Mensen deze dame duikt in bed. Tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ik verstout mij, Julius, om te menen dat ik met behoorlijk wat heldere zielen aan het praten ben op dit forum Maar goed, ik snapte jouw opmerkingen ook niet helemaal. Het doet er ook niet toe, als het maar goed met je gaat.Douche, boek en bed, morgen weer heel vroeg op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Leuk dat in elk geval een eenzame ziel mijn humor snapt.. Deze jongen gaat lekker bankhangen.. morgen 9uur Maliebaan Trust alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ben er weerHeerlijk gedansd vanavond, het mooie is dat het steeds weer mn verwachtingen overstijgd. Als ik zin heb in de les, blijkt de les nog vele malen leuker dan ik had durven dromen Maak me beetje zorgen over de yoga waar ik me zo enthousiast voor heb opgegeven.....met de warming up en de cool down van buikdansen kan ik nix meedoen van de grond strekoefeningen. Klopt ook want ik kan bij het Twiske ook niet op een picknick kleedje op het grasveld zitten. Door die rottige nekwervel die scheef zit (C 2)3 november eerst een privésessie, nou maar eens kijken hoe dat uitpakt. Ik vrees dat het niets wordt. Beperkt is soms toch wel beperkt. Ben al blij dat ik kan fietsen, want dat was ook niet de bedoeling eigenlijk, (omkijken) dus ik ben al verder gekomen dan ik eigenlijk zou moeten kunnen. Nou ja, we zullen zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Allemaal weltrusten .Pffffffffffff weer een dag voorbij , ging best hoor maar ben echt moe (lichamelijk en geestelijk) .Ben nu 11 dagen droog gaat steeds beter met de dag .Morgenochtend vroeg weer melden bij huisarts over de gang van zaken en een andere medicatie gesprek .Nou allemaal weltrusten en kijk vooruit . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ga je redden Woman echt waar. Heb hernia's op C 4 en 5 en L 10 en 12. Ik red het dus jij ook, als moet zal ik je mee je sleuren. Omkijken doet erg zeer zowel lichamelijk als gesstelijk. Probeer vooruit te kijken net al ik want er is gen andere keus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hier nog een te-bedde-ganger, heb net voor 2300 uur mijn lesmateriaal voor morgen afgerond,zitten toch altijd wat uurtjes werk in.Sleep tight en CU in the morning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Welterusten Driekje hebt lang roofbouw gepleegd met je licaam(en je geest ook), dus het is niet zo gek dat je jemoe voelt. Het duurt ook behoorlijk lang eer je lijf al die troep er uit heeft gewerkt, tot in je cellen.Veel drinken, vit. B1, ontslakkingstheen, sauna als je daar van houdten anders sporten zijn allemaal dingen die je kuntgebruiken ter ondersteuning.En hier weer bijtanken natuurlijk, je gaat goed!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Typen is ook moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 dankje jane4 , en de rest van het forum .tot morgen weltrust log gelijk uit .Doei doei .--------------------------------KIJK VOORUIT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Nou ik ga ook maar uitloggeneigenlijk moet ik nog een uur opblijven, wantben een brood aan het bakken voor voley-vriendin die morgen jarig is en mijn broodzo lekker vindt. Ja dan is een cadeautje gauw bedacht he, maar helaas te laat aan gedacht,dus pas 0.15 uur klaar.Niet slim en ook niet blondmet wekker aan dus maar opbed gaan lezen, dan zal je zien dat ik net slaap.Maar de hele nacht in t app. geeft klaf brood dus.....interessant he, sorry hoorzit hardop in mezelf te praten (hi hi)Welsterusten voor wie nog op blijft en tot morgenweer lekker bijna weekendalleen het weer houdt het niet droog!!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ja drupje gaat er ook uit. Dank voor alle steun en truste allemaal. Ochtendploeg niet zo vroeg hoor want daar kan ik niet zo goed tegen hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Zit naar de clown te luisteren van Ben Cramer. Zo aan de tijd te zien zal ik nooit bij de vroege ploeg horen. Maja avondploeg moet er ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 In mijn uppie de avondploeg hahaha. Kan ik best wel hoor want kan goed tegen mezel zwammen hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Dank voor de bemoedigende woorden. Jij kan het weten. Niets is zo scarey als iets mankeren aan 1 van je wervels...brrrrr quote: Originally posted by: druppeltjeGa je redden Woman echt waar. Heb hernia's op C 4 en 5 en L 10 en 12. Ik red het dus jij ook, als moet zal ik je mee je sleuren. Omkijken doet erg zeer zowel lichamelijk als gesstelijk. Probeer vooruit te kijken net al ik want er is gen andere keus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ben benieuwd of ons Tasseke naar de tandarts is geweest vandaag....Tasseke ????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 nog meer nachtbrakers:lips:hallo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 ja goed hé ariik vond m ook alleraardigst:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 net mijn adb opdracht op de post gedaanweer netjes op tijder is er een jarig hoera hoera en dat is ReneS ken je niet maar van harte gefeliciteerd hoor en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden