bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Drup ik dacht er net (tijdens het ramen zemen) nog aan. Hoe zou het nu met die schootmobiel zitten. Ja meid je moet vandaag de dag overal achteraan anders laten ze je gewoon zitten. Krijg je nu ook les? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goedemorgen allemaal.Voor diegene die jarig zijn, van harte gfeliciteerd.Dar, wat een prachtig stukje over die kruik, heel erg mooi.Het is een mooie dag vandaag en ik hoop dat het hier op het forum ook een fijne dag wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Rare gedachten Bolleke tijdens het ramen zemen hahaha. Ja je moet overal achteraan maar dat doe ik ook wel. Gelukkig dat ik het nog kan maar wat moet iemand die het niet meer kan vraag ik me wel eens af? Had gebeld en wordt terug gebeld (maar niet heus). Netjes gevraagd of ik eerst in een verpleeghuis moest belanden alvorens ik dat ding krijg en dan te laat zou krijgen. Netjes gezegd dat ik vanaf nu elke dag zou bellen (zodat ze gillend gek worden van me). Huh? Dat was alles en gaan het uitzoeken maar vroegen om het type-nummer. Weet ik veel, heb het monster nog niet eens hahaha. Naja kan er nog om lachen maar niet lang meer want met zoiets spot je niet mee en kan echt bijna niet meer lopen.Ben al erg blij met mijn huishoudelijke hulp maar wat zou het fijn zijn als ik ook eens naar buiten kon zoals ik graag wil en niet alleen maar die korte stukjes hoef te lopen.Zit weer erg op de klaagstoel zo te lezen. Sorry en zeker sorry naar Theemuts, Sylvie en degenen die het moeilijker hebben. Ben een klaagdoos dus hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 (((((((((Kaia)))))))) Meid van harte gefeliciteerd. This is your belly button birthday:DIk wens je een fijne dag. Lekker he om dit allemaal nuchter mee te maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Druppel zoals mijn kabouter altijd zegt "Klagen heeft een functie"Klagen mag want voor jou is dat een probleem waar je mee zit. En dat weegt het zwaarst op dit moment. Dus blijf maar klagen hoor.Ja dat is het grote probleem van vandaag. Veel beloven en toch overal zelf achteraan moeten bah.Maar als jij meer naar buitel wilt, is er dan geen mogelijkheid om een maatje te zoeken? B.v. via een adevertentie? Er zijn toch zat mensen die graag met jou samen een boswandeling willen maken met de schootmobiel? De gemeente heeft toch vrijwilligers die dit graag willen doen? Tenminste hier is dat wel zo. Je zou eens kunnen informeren bij jouw gemeente. Bij soc. zaken of zo.Of misschien weet iemand op het forum waar je daar voor moet zijn.In ieder geval een maatje waardoor je wat makkelijker naar buiten kunt en je je wat zeker voelt.Zeker in het begin dat je je racemonster hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Kirky, er is een apart draadje voor de meeting, kijk bij ...thema's geloof ik.Ja, themadraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Hi Hi Kirky, wat heb je altijd een leuke humor. Kan dit zo waardeeren, dat icoontje en dan ff een simpele drollige opmerking ertussen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Drup,Ben er niet goed in thuis, kennis van me had echter in no-time zón scoot mobiel.Middels een pbg, door de gemeente toegewezen.Weet niet of je hier iets aan hebt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ja heb ik Freddy allemaal maar ben al vanaf 20 maart bezig om hem te krijgen. Heb de indicatie, toestemming van de gemeente, poort is aangepast maar nada scoot nog dus.Huisarts en behandelend neuroloog zitten er ook achter van het belang hiervan maar op een of andere manier heb dat kreng nog steeds niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freddy Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Kennis van me, ging met toewijzing e.d. naar bedrijf hier in Gorinchem. Was zo geregeld. Hij mocht tot 3600, en de rek. ging rechtstreeks naar gemeente.Zal ws wel per gemeente verschillen. Maar keek er van op, dat het bij hem zo vlug ging. Zo kan het dus ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Kirk ik weet niet of dat iets uit haalt. Ze is afhankelijk van die instantie en als ze dan op eigen houtje iets anders gaat aan schaffen, is het de vraag of ze dat kan verhalen op die instantie. Dan is het haar initiatief, en betaald ze dadelijk alles zelf. Maar misschien zie ik dat verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Huh? Ik heb niks anders aangeschaft hoor. Die scoot hebben ze me zelf toegewezen op indicatie. Naja je snapt het soms toch niet. Maakt niet uit het is geen scoot-dag want in Gemert zijn ze mooier hahaha.Net foontje van de HA die niet tevreden was over de morfinecontrole. Overleg met behandelend neuroloog was ook niet goed. Moet volgende week naar beide toe maar niemand beseft hoe schoon genoeg ik er van heb. Hulp is gearriveerd en mag haar werk doen en dan ophoepelen.Heb ik niet eens gedronken kun je nagaan hoe is was. Vraag me wel af wie ik nu ben? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Drup je bent gewoon een Kanjer hoor. Ga jezelf nu niet aan praten dat je niet sterk genoeg bent of zo. Dit is de maatschappij waar we nu in leven. Als je niet schopt kom je niet verder.En als dat niet in je zit en je blijft netjes, ligt dat probleem niet bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 goeiesmiddags alweer.Drup, heb je ook niet een beetje de naweeën van gisteren de stille tocht? dat doet toch wat met je.Kirky, als jij nou met de bedrijfsbus naar de meeting komt kan je gelijk de mensen vanaf het station oppikken Ik ga wisselen van medicatie en ben daar blij mee!! kan morgen pas beginnen want de apotheek had het nog niet in huis.ik hoop dat het wat meer basis en rust gaat geven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Nou ja Kirky er zitten hier wel mensen met een dubbele stoornis, dus eigenlijk passen wij welin het behoefteplaatje zoals jij je passagiers graag hebt toch??Drup, ik denk dat je erop moet rekenen dat je nog tot rond de Kerst in afwachting of liever inverwachting blijft van je scoot, dus ga maar vast een naam bedenken en kaartjes maken;dan zijn nl de 9 maanden pas vol. Nou even volhouden voor de laatste loodjes dus:DJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goeiemiddag!Wat vliegen de dagen als je het druk hebt. En dat is fijn, want het druk hebben is voor mij: geen gedachte aan drank.Maar eerst voor de jarigen vandaag: Van Harte! Thé veel, heel veel sterkte met je vader.En Drup, jij ook veel sterkte. Zal aan jullie (jij + Woman) denken zondag.Hier verder alles goed. Vele overdenkingen tussen de daden door, maar voor mijn gevoel opbouwende overdenkingen. Ik loop geestelijk niet tegen een muur aan, zoals je in sommige periodes wel eens kan hebben.Makkelijk is het niet, maar zonder drank is het toch bewuster. Je bent er zelf bij, zeg maar, en als je wat fout beslist heb je het tenminste zelf gedaan en niet onder invloed van drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Nou Coco, kom ik na een paar dagen weer eens buurten, gaat iedereen net lunchen ofzo. Is alles OK met jou, gaat het nog met de combinatie vrijheid (= niet drinken + roken)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Zo ik ben er ook weerVanavond weer buikdansles Vannacht gedroomd dat ik na een lange fietstocht bij vrienden neerplofte en er stond al een glaasje klaar. Het was onbeleefd om nee te zeggen ik heb het toch gedaan. Ik zag mezelf al helemaal moeten blijven slapen en dan die kater. Nee liever dan een uurtje blijven en dan fris naar huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 hoi Viewas aan de phone met moeder en vergeten dat ik ingelogd stond ...even lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Vie alles gaat oké,niet makkelijk maar te doen tot nu Kaia en lentekriebel van harte:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Thé hoop zo dat het beter gaat met je vader:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Thanx Kirky zoals je leest ben ik niet altijd de sterke maar vecht me verrot dat is zeker.Ja Tapas het zal daardoor wel komen dat ik me wat zwakker voel. Vreet aan je maar heb het goed gedaan en daar ben ik weer happy mee dus kom strakjes sterker tevoorschijn. Kan niet goed tegen dat zelfmedelijden wat helemaal niets voor mij is. Vie ff niet goed gelezen. Denk zondag aan Woman want ik heb de tocht gisteren gehad.Krabbel er langzaam best overheen en als ik er over nadenk was ik ook erg blij met het kaarsje voor Theemuts en Sylvie.Ja het was goed maar gelukkig een keer per jaar. Heel mooi is het echt maar tevens vreet het je op. Drupje laat zich niet opvreten hahaha.Was ook erg blij met het begrip van jullie en de moderatoren. Thanx Ga weer gogogogoen en sponseren waar ik kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 hoi womanwat goed zeg dat je in je droom de drank weigerdeer is een topic over dromen hier hé, wiste je dat?Ik droomde vannacht dat ik een sigaret had opgestoken. Ik dachtnee hé ik heb een peuk opgestoken, chips! gelijk uitgedrukt dat ding hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 quote: Originally posted by: bolletjeMogge Kanjers. Woman Heb je het vandaag weer druk druk druk? Wat voor 'n hondje heb je? Een kruising tussen een Tibetaanse Terrier en een Yorkshire Terrier. Echt een boefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 drupja zal heel wat energie kosten zo'n avondveel sterkte en rustige dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden