Suffertje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ik zeg goedenmorgen en wil jullie allemaal een fijne dag wensen. Ik ga vandaag weer even flink meekoekeloeren op dit forum en kijken wat voor zinnigs jullie allemaal melden. Ben de laatste weken een beetje afwezig geweest, waarschijnlijk een beetje forummoe geweest zoals wel meer mensen dat af en toe hebben.Alle dagdraden teruglezen is teveel werk, dus als iemand de highlights voor me kan samenvatten vwb hoe het met iedereen gaat ......hahaha, lekker lui ben ik heGroetjes, Suf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goedemorgen,Kaia,van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 29 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ha Tijn, wens je alleen de dames goedemorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goede morgenKaia :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:GEFELICITEERDLentekriebel ook gefeliciteerdfijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goedmorgen allen,Maak er wat van vandaag!Heb één kind de deur uit en één te gaan!Waar zijn alle ochtendploegers? (dubbele betekenenis?)Met respect voor alle schrijvers vanmorgen, uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hilde Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Allen een fijne dag. Ben zomaar ook vroeg online....... Normaal ben ik druk in de weer met kids e.d. maar zoon is op werkweek. Heb ook niet zo veel tijd om op de site te zijn. Doe mijn huiswerkopdrachten en lees in het weekend vaak even mee op het forum. Zou ook wel vaker betrokken bij de ander willen zijn maar tijd ontbreekt me vaak. Neemt niet weg, allen voor nu en de volgende dagen, een fijne dag en doe dat waar jij je goed bij voelt!Groetjes,Hilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ari, jij reist toch ook een hele hoop zeg.Amper thuis, alweer in de trein.Respect hoor voor je harde werken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Tas, ben je al voornemens om naar de TA te gaan?Het is misschien raar, maar kan je niet vragen of Woman met je meegaat?Dan ben je niet zo alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ik ga vandaag aan de slag om weer een nieuwe les te schrijven voor morgen.Hiervoor moet ik een adressenlijst maken met namen en adressen.Totaal off-topic (ik weet het): als iemand inspiratie heeft, ik zoek nog 25 straatnamen (hoeven niet in het echt te bestaan) en 25 voor- en achternamen, iefst verzonnen (of half-verzonnen). Graag in mijn pb. Jullie zoudt me enorm helpen!Ik heb nl. geen telefoonboek meer!Nou ik ga maar aan de slag met schrijven.Ook vandaag houd ik het droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goede morgen allemaal ,Weer een nieuwe dag !!!!!----------------------------------11 dagen droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goedemorgen,Yep weer een nieuwe dag. Ik hoop het vandaag droog te houden. Ik maak de ene uitglijder na de andere. Sterker nog, ik blijf afglijden. Heeft iemand een goed advies, tipje, voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Ook een hele goeiemorgen allemaal.Ik ben weer helemaal bijgelezen.Houtje ik heb nog een uurtje voor ik weg moet, maar wil nix dubbel doen.Heb je nog behoefte aan die 25 - namen en adressen? Dan kan ik ff voor jemeld je het?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Aura:Ik hoop dat je refusal omt vandaag..en als hij niet komt hoef je ook niet te drinken he?Houtje en Ari.. druk druk druk haha!Iedereen een fijne dag, hier gaat alles goed.heb me voorgenomen niet meer zo vaak in te loggen.jullie herkennen dat vast.om Ziza te citeren : het toverwoord is actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Mogge Kanjers.Kaia van harte Aura Moest gelijk aan je denken vanochtend bij het op staan. Hoop zo dat het lukt met de Refusal. Dat moet gewoon. Heerlijk hé zo'n gevoel van een nieuwe start? We gaan er voor.Druppeltje Ik hoop dat jij je schild vandaag weer een beetje kan laten zakken, en weer gewoon normaal kan zeggen wat je voelt.Woman Heb je het vandaag weer druk druk druk? Wat voor 'n hondje heb je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Driek Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Suffie ,Jammer voor de uitglijers .Heb je geen afleiding of hobby zodat je er niet aandenkt .Helpt goed bij mij maar natuurlijk het is en blijft moeilijk .Maar nu na 11 dagen droog gaat het steeds beter .Als je trek krijgt ga een blokje om of ga iets leuks doen , je doel stellen Suffie .Veel succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Suf. Bedoel je met af glijden dat je blijft drinken? Als dat zo is zou je misschien meer op bezoek moeten komen op het forum. En vertellen waarom je wilt drinken waarom die behoefte er op dat moment is.Misschien dat we je zo ver kunnen krijgen dat je sterker wordt en de eerste kan laten staan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goedemorgen,Het wordt een prachtige dag. Dus een dag voor mezelf.@Suffie, wat wil je weten. Ik kan slechts uit eigen ervaring sprekenen dat is stoppen. Dat moet jij doen, jij helemaal zelf.Op het forum kan je van je af praten.Vraag anders Refusal en laat iemand er op toe zien dat je ze inneemt.Dit zijn lastige vragen, wat moet je doen.Kort door de bocht zeg ik kappen, dat weet je zelf!!Toch begint het daarmee.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Goedemorgen allemaal,Drup, ik zag je ingelogd, ik hoop niet dat je wegblijft.Mooi dat de tocht zo waardevol is geweest voor je.Suffie,Je zal zelf moeten stoppen, desnoods met refusal.Wat maakt het dat je steeds meer afglijdt?Stel jezelf die vraag, stel jezelf ook de vraag of je ECHTwilt stoppen.Zoek anders hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Lianne jammer dat je minder op het forum wil komen. maar begrijp het best wel. Af en toe moet je ff een pause in lassen om weer wat op adem te kunnen komen. Maar als je het moeilijk krijgt kom je toch zeker wel ff. Beloofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Suffie,ik heb 2 tipe:1. eerst eens een andere naam nemen, je blijft je gedrag steeds bevestigen2. verantwoording nemen: kom op jet forum VOOR je gaat drinken en niet steeds erna; je weet dat je hetzelfde blijft doen en het enige wat je hoeft te doen is dit gedrag te doorbreken. Sorry als ik wat hard klinkt, maar afglijden betekent dat het erger wordt, en dat is echt niet nodig. heb je de ADB al geaktiveerd?Succes en blijf doorgaan meidJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Mogge Isa,Ik denk dat iedereen nog ff op adem moet komen na gisteren. Ga jij nog iets leuks doen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Even iets anders: is iemand al bezig voor Houtje? Ik heb nu tijd, dus ik begin vast, check zo ffJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Meurning Kaia, wonderschone dame ik wens je een even zo mooie verjaardag toe (geef maar toe hè, je bloost ) Ahum....mag gezegd worden! Slingertje!!!:present::present:Sjezus, wat heb ik diep geslapen....mot nog wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Jane,ik heb wel e.e.a voor Houtje,maar niet genoeg.Dus ga gerust je gang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2009 Heb Houtje al wat straatnamen ge P.b. t. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden