Mai Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Hoi Woman!Dat streelt me Dag lief meisjeHet ga je goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Soothehello & goodbye;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Jeemig de peemig, ik ben echt kapot. Gisteravond natuurlijk 1.5 uur naar heelingmuziek zitten luisteren van shamanen. Dat trilt door je lijf. Alles voelt nu ontspannen en relaxed en zwaar. Wel beter dan die opgefokte spanning van afgelopen 2 jaar. Die shamanen geven ook meditatie concerten, daar wil ik zeker wel heen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Beetje lief, en zeker niet altijd. Maar vandaag erg lief!!Moet leren wat liever voor mezelf te zijn.Dag Marjo, ik ga u verlaten. (voor nu)Groet aan een ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Houtje, zo waar wat je zegt en dank je.En trouwens, dat moet jij zeggen van dat mooie schrijven van Tapas.Ze schrijft ook mooi maar jij kunt er ook wat van. Ik denk dat heel veel mensen van jou kunnen leren alleen al door je ervaring en de wijze tips die je geeft.Die(ook al is het goede)jaloezie is totaal ongepast hier.Soothe, je bent echt lief.Marjo, goed geschreven zeg, mooi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Woman ik heb de film gezien.Mooi in beeld gebracht, Prachtig verhaal!Zei het niet zo eenvoudig.Ik ben een man van de betere films, toch had ik hier enkele vragen!Maar de moeite waard.Zoals de ziel wordt teruggeroepen. Sprakeloos was ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Yep! Lief zijn.Wees maar liefvoor jouIk vang het opEn als ik lief doevoor mijvang jij het opreconnectedbron van levenlevenliefdeGister bij de zeeHet verstilde, grijze wadIk was weer zeeRust in ruimteOverweldigend vredigMooi Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Vanmorgen heb ik voor niets een uur zitten wachten bij de huisarts.Bleek dat ik volgende week een afspraak heb.De assistente en ik moesten allebei hartelijk lachen.Ik zei "ach ja, een uurtje rustig in- en uitademen is niet slecht voor me".Neu zei ze, zie het ZEN.Leuk mens.Daarna snel door de C100.000 gesjeesd. Nu pruttelen mijn gehaktballen en staat de boerenkool klaar om gestampt te worden.Vanmiddag de eerste tractiebehandeling in het ziekenhuis. Om de beklemde zenuw meer ruimte te geven. Enige terugslag mag verwachtworden dus ik zie me dan niet meer koken. Dan kunnen we gelijk eten. Had ik vroeger nooit gefixt, zo strak organiseren. Tot zover het huishoudelijk geneuzel. Ik ga stampen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Stampze HoutjeJe gaat lekker zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Woman, beetje verkeerde aansluiting denk ik. Ik dacht dat je Khadak bedoelde. De film.Was ook mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ik heb even gemist over welke film jullie het nou hebben?Hou ook van een goede film.Tot nu toe mijn top 3:1. habla con ella2. les uns et les autres3. wordt een gedeelde plaats van: 9/11, Kramer vs. Kramer en nog wat derde plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 O, moet ik eens zien dan: Khadak?Ik wil trouwens met de kids nog Oorlogswinter zien, was onder de indruk van het boek als kind. Fruitvlieg, ik maak altijd kleine ballen, dan kunnen ze nog een keer opscheppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Mijn favoriete films:1) Ghost Dog, the Way of the Samurai2) The Unbeareble Lightness of Being3) Jackie Brown4) Dark Cristal5) Baise MoiDe film van gister heb ik paar weken terug gezien, erg mooi inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Wat was dat nu vorige week Marjo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Één en twee gezien Houtje, knap werk!Je zou 'sobre todo mi madre' moeten zien,ook van Almovodar.En Mulholland drive! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Boondock Saints voor de jongens hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Marjo, een eigen huisje! wauw!! gefeliciteerd!Nu nog nuchter misschien!Emmaroos, het doet pijn dat je omgeving je niet vertrouwd maar het is helaas wel zo:Alcoholisten zijn enorm goeie leugenaars en stiekemerds, We doen onze omgeving verdriet met dat gedrag, elke keer de beloftes maken en daarna dan toch weer overstag gaanen uit schaamte daar weer over liegen. en door dat gevoel weer nog meer gaan drinken en hopen dat niemand het merktHet is dus niet raar dat het vertrouwen weg is.Emmaroos, er is maar 1 ding dat jij kan doen en dat is gewoon doorgaan zoals je nu bezig bent. Laat ze een poepie ruiken. Vandaag ging het oppassen goed, volgende keer gaat het ook goeden over een paar weken zal je dochter de drank niet meer opbergen. Jij bent teleurgesteld over dat men je niet vertrouwd en jij het alleen moet doenmaar helaas zijn je kinderen in het verleden waarschijnlijk ook heel erg teleurgesteld geweest omdat je beloftes niet na kwam.. en die teleurstelling, daar wapenen ze zich nu tegen.maar hoe langer jij droog blijft hoe sneller het vertrouwen terug zal komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Zal er eens naar uitkijken Julius. Zie dat William Daffoe erin speelt. Mag hem altijd wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Nog even voor Houtje: "The hours!!" Met goeie Philip Glass muziek!Echt iets voor Houtje.Doeg, ben weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Goedemiddag allen!Alkol,erg mooi omschreven, Verder vind ik het een beetje veel om de hele dagdraad door te lezen.Gewoon omdat ik even gewoon wil binnenvallen.Wat ik lees blijft helaas niet hangen vandaag..Marjo,fijn om weer even een teken van leven van je te hebben gelezen.Ik heb best een heftige dag achter de rug op de therapie.Alles even laten bezinken.Wel nog steeds blij dat ik de stap genomen heb.Nu even mijn bloemen die ik voor mezef heb gekocht in het water zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Tapas, je hebt helemaal gelijk, het is zo zoals je het beschrijft.Ik zal ook wel geduld hebben en het komt ook wel weer.Net zoals je je verdriet wilt delen wil je ook graag je vreugde delen en dat blijkt nu dan iets voor mij alleen te zijn, en mijn man natuurlijk alhoewel hij natuurlijk ook gereserveerd blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Goedenmiddag allemaalZo zal me bij deze even weer melden ,had het vorige week knap moeilijk en zat in een behoorlijk diep dal,2 nachten niet geslapen en dat hakt er best in als je dan een mega trek hebt,maar gelukkig was er een lief forumgenote (weet niet of ik die naam mag noemen dus doe het maar even niet) die mij liefdevol heeft opgevangen na mijn noodkreet,en ze heeft me hele goede handvatten aangereikt wat op dat moment erg nodig was.tjonge ben best wel onder de indruk iemand die me nauwelijks kende,maar waar ik al wel mee gemaild had, en die dan zo paraat voor je is , daar neem ik mijn pet voor af echt wel ,, dus ik waardeer het dan ook ten zeerste,ben niet het forum opgegaan want al dat gekissebis wat er aan de gang was helpt dan ook niet mee,maar goed ik ben er weer bovenop, en het belangrijkste is ik ben droog gebleven ,daar ben ik dan ook wel weer best trots op al was het dit keer heel moeilijk,maar het schijnt dat je het na 9 mnd ook best moeilijk kan krijgen , ik heb het tenminste ondervondenKnuffel van mij voor allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Goedemiddag allemaal!Hier gaat het goed.Meiske, wat goed van jou!Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Ik zie allemaal mooie films als ik teruglees. Ben gek op films. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 2 november 2009 Rapport Share Geplaatst 2 november 2009 Meiske hoi,Je kan het na tien jaar nog moelijk krijgen, dat hoort erbij.Het is een soort curve. Ik heb het me eens laten uitleggen.Wanneer je de curve bekijkt, zijn er steeds sterke trekmomenten.Bijvoorbeeld drie maanden, negen maanden, twee jaar (Soothe kijk uit)En ook kan je na vijf jaar trek krijgen, als rampspoed je van alle kanten bespringt.Maar je gaf niet toe en dus word je sterker. En dat willen we.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden