Gast Loen Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goedemorgen, wakker worden!Ik zag wat mensen ingelogd maar niemand begint.. dus nu gok ik er maar op!Vandaag een spreuk van Loesje:ALS HET ONGELUK IN EEN KLEIN HOEKJE ZIT ZIT GELUK DAN IN DE RESTDar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goede morgen allemaalLeuke spreuk Darfijne dag allemaal:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goedemorgen allen!Hier ook de 1e griep verschijnselen, gister na de therapiemeteen naar bed gegaan en geslapen tot in de vroeg uurtjes.Verder wens ik een ieder een droge dag toe,enneeeeh, niet verdwalen al denk je de weg te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Werk ze Dar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goedemorgen lieve mensen,Sterkte Aura, er komt een dag dat je je beter gaat voelen.En jezelf belonen kan goed werken,je doet tenslotte iets heel moedigs!Hier alles gewoon, geen drank en geen trek,bijna drie maanden nu, de 7e, en ik ben wel trots maareigenlijk al zo gwend dat ik het normaal ben gaan vinden,dus niet heel blij van deze nieuwe 'mijlpaal'.Druk op het werk, wel leuk druk overigens,en 's avonds lees ik hier wel vaakmaar ik heb niet veel te melden,ik moet al de hele dag praten...Ik lees veel goede dingen, petje af,ook mindere dingen, sterkte,en hoop vooral dat we allemaal oponze eigen manieronze eigen weg vinden!Dar, ik geniet van jouw dagopeningen en spreuken,je weet het wel niet maar je verrijkt mijn dagen!Thee, ik denk aan je en volg het verloop.Ik hoop van harte dat de positieve lijn doorzet,niet alleen voor je vadermaar ook met jou persoonlijk.Lieve groet aan allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Tina niet vergeten: heldin zonder krukken!Fijn dat je zo genoten hebt, mooie muziek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Dank Dar!Werkse, ik ben er al weer, op mijn werk dus,later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goeie morgen lieve KanjersAura je bent geweldig om toch een refusal in te nemen. Toppie:present: Ja en als je weet dat die vermoeidheid die er nu uit komt hoogstwaarschijnlijk toch te maken heeft met het vele drinken, dan kun je daar altijd naar terug kijken als je trek krijgt. Natuurlijk valt er een leegte maar rust maar eerst flink uit hoor, voor je aan iets leuks begint. Des te meer kun je dadelijk genieten van je hobby. Misschien ook eens denken aan vrijwiligerswerk? Of iets creatiefts gaan doen?Waar heb je trouwens die B 12 spuit gehaald? Gewoon bij de H.A?Dar. wat een moie spreuk zeg. En klopt helemaal. Werk met veel plezier meis:)Kit lieverd, wat een ellende als iemand waar je toch veel van gehouden hebt, je op deze manier pakt. Ik kan me dat zo moeilijk voorstellen hé. Begrijp nooit dat zulk soort dingen gebeuren. Waar blijft dan de liefde die hij toch voor jou heeft gehad. Is dat helemaal weg? Als je uit elkaar gaat, wil dat toch niet zeggen dat je die ander pijn moet doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Moggu Tina. Ook al griepverschijnselen:( Nou probeer maar lekker veel in bed te liggen want daar voel je je toch het prettigst. Veel drinken zodat je niet uit droogt. Heb je ook koorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goedemorgen allemaal,Dar leuke spreuk!. Tina beterschap. Valentine van harte.Bolletje ik vind het zeer prettig om je te lezen. Heel positief sta je in het leven.Hier regent het pijpenstelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goeiemorgen allemaal,Dar tussen de druppels door, en nog bedabkt voor Loesje.Thee, als ik het goed gelezen heb is het nu: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!en leen je je kadootje uit aan je vader, das mooi, beter kan het nu niet terecht komen.Veel goeds voor hem en jou vandaag!Alkol, ik hoop dat de CT scan goed uitpakt voor zover het goed kan zijn; ook jij veel sterkte voor nu,en ik hoop oprecht dat je in de spanning de goede dingen kunt vinden om die te ontladen, dit zijnde tests waar we in het leven mee te maken krijgen en om die zonder alcohol aan te gaan, dat iswat ons weer opnieuw vormt. Een kans dus om alle voorgaande mislukkingen te overwinnen. De eerste niet nemen, dat is wat ik je gun, en veel kracht natuurlijk want je bent nu een steun voor anderen.Ik ga ook zo de regen in, allemaal een droge dag, vanbinnen,en tot laters,Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Mogge San. Hier is het droog (nog wel). Heb je iets leuks vandaag te doen? Ik vind het altijd heerlijk als het zo hard regent, dan voel ik me zo lekker in m'n huisje. Kaarsje aan, t.v. Lekkere toastjes met eiersalade van de eitjes van m'n eigen kippeltjes, en dan maar smullen mmmmmm.Hoop dat je je vandaag een beetje bezig kunt houden met leuke dingetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Mogge Jane. Hier die is voor jou. Ik hoop dat je die vandaag nog gaat zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ari die trekmomenten kunnen nog heel lang blijven komen hoor, alleen jij wordt sterker en dat merk je nu al. Knap meid. Ja ondanks je tijdens je verslaving met van alles bezig bent, valt er toch een heel groot gat wanneer je stopt met drinken. Vervelend is dat maar je bent zo gefocust geweest op de drank en met het opstaan verheug je je al weer om te gaan drinken. Dat is moeilijk om die knop om te draaien en je voelt het misschien in het begin als straf om niet meer te mogen drinken, maar dat slijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Thé van harte meid. :light::light:ik hoop dat jet met je Pa vandaag weer iets beter gaat. Dat zou een heel mooi kado zijn voor je.Heel veel sterkte vandaag weer en ik hoop vanavond een fijn bericht van je te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Bol zelf heeft het vandaag druk. Heb net een afspraak gemaakt bij mijn huisarts om eens te kijken of het mogelijk is om toch een vit. B12 injectie te krijgen voor mijn Kabouter. Daar heeft hij zelf al vaker om gevraagd maar de h.a. zegt dat dat niets uit haalt. Bovendien wordt het, volgens hem niet zo vaak meer gedaan. Maar ik wil toch door drammen. Moet niet vergeten om mijn vlindernetje mee te nemen want ben altijd helemaal verliefd als ik bij hem vandaan kom Verder breng ik hem om 12 uur terug naar het verpleegtehuis en om 16.00 hebben Letty en ik een gesprek met de arts daar.Vanavond heb ik D.A. dienst tot morgenavond 18.00 dus lekker druk. Heerlijk mensen ik voel me toppie.Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat ik stukjes van mijn toppie gevoelens zou kunnen uit delen aan diegene die zich vandaag niet goed voelen, maar jammer genoeg gaat dat niet. Hoop dat het met iedereen vandaag goed gaat:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Lief Meiske van me. Van harte gefeliciteerd met je 9 mnd. droog. Heerlijk meid en je kunt heel trots zijn op je zelf. Daar hebben heel veel mensen van het forum, houvast aan en kunnen zien dat er mensen zijn die sterk zijn:heart::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Bolletje bedankt voor de goede gevoelens. Die heb ik van mezelf eigenlijk al, maar altijd leuk om ze te delen.Thé van harte met je verjaardag. Lief van je dat je jouw kadootje aan je vader uitleent.En iedereen een fijne dag toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ik weet niet of ik het mag vertellen maar doe het toch maar. Ik heb van Syl. een berichtje gehad. Ze schreef dat ze een weekje rust wil hebben omdat de begrafenis erg vermoeiend is geweest. Maar wel erg mooi. Wil proberen om volgende week toch weer op het forum te komen. Ik schrijf dit, omdat er misschien mensen zijn die zich ongerust maken om haar. Hoop hier goed aan gedaan te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goeiesmorgens deze morgenHeerlijk, op donderdagochtend begin ik altijd later omdat ik tot half 5 werk, en daar ben ik best blij meeeven een ochtendje rommelen en dingen doen voor mezelf, rustig op gang komen.maar voor ik het weet vliegt de tijd om en moet ik me toch nog haastensnel douchen dus maar!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Tapas werk ze, en voor jou is het ook al heel normaal hè: donderdag zonderdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Goedenmorgen allemaalDar wat een leuke spreuk:present:Thé gefeliciteerd met je verjaardag:present:Kit sterkte bij de tandarts:present:aura die weg vind je nog wel zonder die alkie als je maar blijft volhoudensterkte meis:present:albertina wat vervelend die griepverschijnselen beterschap:present:valentine werkse Bol,Jane,ari,vie,sailor:present::present:Ik ga vandaag een met manlief een dagje uit Lieve knuffel van me en houd het droog van binnen allemaal succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Tap. Werks ze. En geniet maar van een lekkere warme douche hoor. Je hebt alle tijd nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Ha goedemorgen, ik zat bij het 'verhalen draadje' haha, moest ik om lachen.Ik heb allerlei goede voornemens voor dit weekeinde om dus niet te drinken.De laatste tijd is het bij mij de vrijdagavond ... dat ik denk ... naja... wat maakt het uit.Ik sta niet bepaald sterk in mijn schoenen, maar zonder drank voel ik me toch prettiger.Ook heb ik mijn tactus dagboek weer gevonden en merk nu dat ik dat wel gemist heb.Goede voornemens .... dus. alsdus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 november 2009 Rapport Share Geplaatst 5 november 2009 Meiske dan wens ik jou een heel prettige dag met je man, en ik hoop voor jullie niet teveel buitenactiviteiten, want ik weet niet hoe het bij jou is maar hier is het begonnen te gieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden