Alf Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Meis,Nee dat had ik al gesnapt, dat schreef je ook en dat van die opmerkingen over je drankgebruik, ja dat ken ik ook en dat doet verdomd zeer, dan wordt je heel klein en ga je buiten hun gezichtsveld drinken, althans dat deed ik. Dat houd je natuurlijk niet vol en dus zien ze het toch. Heeft er bij mij voor gezorgd dat ikde fles liet staan, maar ja, eenmaal weg haalde ik alles weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Ook hier kinderen die onverwacht over mijn schouder meelezenvoel me er dan altijd wat stiekum overmaar ben er toch maar over begonnenZe vinden niks gek blijkt, maar dochter weeter ook niet goed raad mee. Het geeft wel af en toeeen opening voor een zinnetje over alcoholen mijn droogstaan. Ik merk dat het erg word gewaardeerdook al spreekt ze het niet uit.Ze zei wel dat ik er wel erg veel tijd op doorbreng, dat forum.Toen ik haar vroeg of ze wil dat ik minder, hoefde dat niet.Maar ik moest wel zien hoe verslavend een forum kan zijnen aangezien zij uren per dag op msn zit, hebben wenu meer begrip voor elkaar. En ik drink niet.Maar het blijft spannend, die konfrontaties.We zijn zo open als kan voor nu, en dat is goed.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freewilly Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Hallo allemaalben niet helemaal bijgelezen hier maar dat ga ik nu gelijk doen plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 ik ga ernu echt vandoor heb al een keer slaap lekker gezegddus truste allemaalknuffel van me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freewilly Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 snap het geloof ik niet helemaal?dit is een test Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 He AriHet is soms heel verfrissend om tussen allemaal drinkende mensen te zitten. dan zie je weer waarom jebent gestopt. En ja, je reukorgaan is erg gevoelig voor alc. geworden denk ik.Goed dat die lekkere geur je niet heeft overgehaald om ook maar iets te nemen. Tof!Bij eerdere stoppogingen rook ik nog wel eens aan aangebroken flessen, een soort onverklaarbaar hang naar het verleden, of een zeker masochisme. Dat doe ik nu absoluut niet meer,ik zoek m'n vijand toch niet meer op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freewilly Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 quote: Originally posted by: jane4Ook hier kinderen die onverwacht over mijn schouder meelezen voel me er dan altijd wat stiekum over maar ben er toch maar over begonnen Ze vinden niks gek blijkt, maar dochter weet er ook niet goed raad mee. Het geeft wel af en toe een opening voor een zinnetje over alcohol en mijn droogstaan. Ik merk dat het erg word gewaardeerd ook al spreekt ze het niet uit. Ze zei wel dat ik er wel erg veel tijd op doorbreng, dat forum. Toen ik haar vroeg of ze wil dat ik minder, hoefde dat niet. Maar ik moest wel zien hoe verslavend een forum kan zijn en aangezien zij uren per dag op msn zit, hebben we nu meer begrip voor elkaar. En ik drink niet. Maar het blijft spannend, die konfrontaties. We zijn zo open als kan voor nu, en dat is goed. Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Meiske wat zeg je het toch weer mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Wat bedoel je Freewilly?Lang niet gezien op dit forum,is dat een goed teken of juist niet?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freewilly Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 kopieeren was niet de bedoeling wilde alleen zeggen dat het mooie tekst was en je trots op jezelf mag zijn jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freewilly Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 is inderdaad lang geleden hier. gaat redelijk goed met mij zo te horen en ik hoop ook goed met jou. leuk dat je me herinner. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 oh ok, dank je.En hoe is het nu met jou?Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 JaneDat is grappig,mijn dochter zei dat, omdat ze graag zelf even op de computer wildeen ik zat er al veel te lang achter!Zelf kan ze er ook wat van.En ja verslavend is het zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freewilly Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 met mij goed ik ben nu net over de helft van het internet programma en nu gat het beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Goed zo, volhouden Freewillyen misschien wat vaker komen???Melatonine is er in verschillende sterktes,die je bij kruidvat koopt, daar slik je wel 10 a 15 vankan geen kwaad.Die mijn zoon krijgt voorgeschreven zijn gewoon10 x zo sterk, dus 1 is genoeg.Ik denk dat je moeder die sterkere heeft,die kun je nl ook zelf kopen, alleen duurdernaar verhouding.gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Tijn, ik zou niet meer experimenterenmet Rohipnol,daar ben je vast zelf ook al achter,maar ik schrok wel toen ik dat lashet wordt met GHB vergelekenen ook zo gebruikt.Je lijf is nu schoonhouden zo!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 ja maar 5 mg is sterk hoor,ik ga zo die van mij pakkenis achter de komma, en van zoon 1 mg,niet meer dan 1 dus, maar dat zal wel zozijn voorgeschreven?En dan 2 uur van te voren innemen?Mijn zoon slikt pas bij het tanden poetsen en ligt dan nog te lang wakker, kan smorgens zijn bed niet uit.Maar ja pubert nog en eigenwijs.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Soothe, ik kan weer niet of foroum Weet niet eens of je me kan lezen hier. Naja eerst maarweekend dan bel ik je al dat mag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meisje66 Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 alkol, het enige wat ik 'gelukkig' kan zeggen is dat ik nog nooit stiekem gedronken heb. Overdag drink ik ook nooit, eigenlijk alleen als de kids naar bed zijn, 's avonds dus. Behalve in het weekend dan, dan wel aan het eind van de middag. Die keer dat mijn oudste mij aansprak, was na visite bij vrienden, waar ook altijd flink gedronken wordt. Heb hem dus beloofd dat ik dat niet weer doe, heb het ook niet weer gedaan. Maar ik wil ook gewoon voor mezelf weer gewoon leven, zonder alcohol. Gebruik die troep om me lekker te voelen, maar weet zo langzamerhand ook dat ik me lekker kan voelen zonder. Maar dat is een proces wat even tijd nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Wat nu Druppeltje, je bent er toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freewilly Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 ik wesn jullie allen fijne avond verder en slaap lekker voor straks. Hoop dat ik volgende keer meer positive bijdrga hier kan leveren. en speciale groten aan Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Thé was me voor! Het komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Welterusten Freewilly, groetjes terug.Ik heb die pilletjes opgezocht. Ik heb dus 2 soorten ook van 0,1 mg (kleine witjes)en daar staat op innemen naar behoefte, lekker vaag dus.En dan donkere in doordrukstrip, waar tomatenextract en..... Rhodeola Rosea bij in zit, 2 innemen2 uur voor het slapen gaan. Beide soorten zijn van het merk Melat MatineThee als je moeder slaapt op 1, zou ik haar niet meer aanraden, soms heb je een psychische afhankelijkheid en voor nu heeft ze wat nodig, maar straks misschien niet meer en dan is 1 pilletjegemakkelijker te stoppen.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 ok Tijn,haal al je kennissen, fam. enz en iedereen die te veel drinkt erbij en we zitten zo aan dat aantalmaar of het dan nog wat wordt hier op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2009 Rapport Share Geplaatst 6 november 2009 Nou zieltjesik ga toch maar weer metmijn anijsmelk en boekjewat was het ook weer Tijnhorizontaal? nee je hebt een ander woordkan ik niet uitstaan dat ik t niet weetkorsakov of alzheimermaar best is t nietwelterusten maar gauwvoor ik weer ga malenJanewaterpaszie je als je het loslaatkomt het naar je toe;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden