meiske Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 rapilosyep alles goed hiero zit een beetje in een neerwaartsespiraal komt door het donkere weer denk ik en zeer zeker geen fles op tafelhaha net wat je zegd spa rood alleen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Albertina,Ja, dat onbestemde gevoel, was zeker altijd een rede om te gaan drinken.Ik werd daar altijd rustiger van, maar tegelijkertijd ook een schuldgevoel, want had donders goed in de gaten dat dat niet de manier was.Toc dronk ik dan door, ondanks dat ik wist dat ik de andere dag weer lekker met een kater zat.Dat had ik er dan gewoon voor over.Met m,n gezondheid gaat het verder perfect.Werken gaat ook weer heel goed.En hoe gaat het met jou.Met je been?Heb het even niet helemaal meer gevolgd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Kunnen we proosten meiske! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Lieve albertina dat zeg je heel goed er gaat vandaag iets heel moois van het forum uiten een geweldige rust geeft dat meeknuffel voor jou omdat ik je altijd zo heerlijk positief vindt:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Rapilos,Met mij gaat het goed,mijn been gaat elke dag iets beter.Loop niet meer met krukken, eindelijk!!!Verder ben ik 3 dagen per week in therapieen de overige 2 ga ik vanaf volgende week weerreintegreren.Dus genoeg te doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Meiske,meen je dat nu echt?Zo voelt het voor mezelf namelijk niet altijd,al probeer ik wel om alles zo positief mogelijk te benaderen.Toch fijn om te horen.Dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 He,he gelukkig Albertina,Wat heeft dat allemaal lang geduurd he, en wat heb jij een ijzeren geduld op moeten brengen.Nu alleen nog maar vooruit kijken he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Lieve albertina,ja ik meen het echt hoor,anders zeg ik het niet,kan voor jezelf wel niet zo voelen maar voor mij voeld dat wat jij zegd heel goed aan hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Oh, lieve mensen wat heb ik vanmiddag een heftig trekmiment gehad.Ik kan niet vertellen waarom want ik zat lekker bij de kapper, ik voel me echt hartstikke goed en toch dat moment, het is nu gezakt maar wil het wel met jullie delen want ik ben geschrokken van dat gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Emmaroosja het kan je ook zomaar overvallen die trek momenten maar wel goed dat je bij de kapper zat en niet thuis of in de winkel wastoch????????en ik kan me heel goed voorstellen da tje goed geschrokken bentmaar zo te lezen heb jij het goed opgepakt goed van je hoor knuffie van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 ER,ik herken het wel, vorige week was ik voor het eerst ditjaar een avond weg.Dus hardstikke leuk, we gingen naar het concertgebouwen ik zat daar in de zaal en ja hoor, daar kwam even zo'nhéél vals trekmoment.Gelukkig was het snel over, dus ook als je het naar je zin hebtkan dat zo maar gebeuren.Ik schrik er niet meer van, de momenten van trek wordenminder en korter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Emmaroos,Misschien ligt het aan het weer ofzo, zoals ik al eerder schreef, had/heb ik het ook even moeilijk.Maar we slaan ons er gewoon doorheen, vind je ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ga eten koken,Chillie Con Carne vanavond.ToedelsEet smakelijk voor diegene die ook gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Lief, jullie reacties.Rapilos jij ook kop op hoor, het is wel wat he?Het zal dus nog wel vaker voorkomen als ik jullie zo lees, dus ik ben voorbereid nu.Isa, ja hoor, mijn haar is weer netjes.Liefs Em Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Gnavond'Zo.'Dat lijkt me wel weer genoegHet eten lonktspijs en drankGod zij dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Das mooi...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hey mensen ik ben weer terug. ff. hoor want moet zo weer weg.Vandaag is alles goed gegaan. Hebben de kabouter naar huis gehaald, flat bekeken, sleutels gekregen, behang. latex, salontafel zijl, enz gekocht, en gaan maandag aan de gang. Per 1 dec. kan hij er in. De flat wordt nieuw opgeleverd dus moet er nog van alles aan gedaan worden.Hoop dat het vandaag met iedereen goed is gegaan. Heb geen tijd om alles door te lezen ook als zijn het niet zo veel pagina's.Mensen tot later weer en een fijne avond nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Hoi allemaal,Rudy, heel veel sterkte (hoop dat je je nu weer wat beter voelt in je eigen "bedoeninkie"en bedankt voor je mooie opening.Mooie stukken zijn er vandaag geschreven over schuldgevoel.Heerlijk om dit te lezen en er meer over te weten te komen,dank aan iedereen die daar een mooie inbreng over had.Hier kunnen we wat mee, ik in ieder geval wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Dag allemaal, wat een mooie verhalen vandaag. Zet me echt aan het denken, en ontroert me. Raakt aan veel waar ik zelf ook veel mee bezig ben (natuurlijk). Ik geloof ook dat het worstelen met schuldgevoelens nogal universeel is voor mensen die hun toevlucht hebben gezocht in alcohol. En zo hard als je dan voor je zelf bent, ben je vaak niet voor anderen. Intussen gaat het met mij vrij goed. De internet behandeling doet me goed, ik voel weer controle, en zelfs al weer wat vrijheid. Er zijn grote periodes van tijd dat ik helemaal niet meer bezig ben met wel of niet drinken. Heb het druk, heb veel afleiding in die zin, en kan mezelf ook echt veel meer inzetten met een nuchter hoofd, zowel voor werk als voor opleiding. Iemand hier, ik geloof Alkol, had het als onderschrift: als je niet gedronken hebt, hoef je ook niet zo erg je best te doen om te doen alsof je niet gedronken hebt. Zoiets. Nou ja, helemaal waar wat mij betreft, die hou ik er in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 quote: Originally posted by: birtheDag allemaal, wat een mooie verhalen vandaag. Zet me echt aan het denken, en ontroert me. Raakt aan veel waar ik zelf ook veel mee bezig ben (natuurlijk). Ik geloof ook dat het worstelen met schuldgevoelens nogal universeel is voor mensen die hun toevlucht hebben gezocht in alcohol. En zo hard als je dan voor je zelf bent, ben je vaak niet voor anderen. Intussen gaat het met mij vrij goed. De internet behandeling doet me goed, ik voel weer controle, en zelfs al weer wat vrijheid. Er zijn grote periodes van tijd dat ik helemaal niet meer bezig ben met wel of niet drinken. Heb het druk, heb veel afleiding in die zin, en kan mezelf ook echt veel meer inzetten met een nuchter hoofd, zowel voor werk als voor opleiding. Iemand hier, ik geloof Alkol, had het als onderschrift: als je niet gedronken hebt, hoef je ook niet zo erg je best te doen om te doen alsof je niet gedronken hebt. Zoiets. Nou ja, helemaal waar wat mij betreft, die hou ik er in. Je mag hem hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Op aanraden van zoonlief gekeken naar filmpjes van Kabouter Wesley.Belgische tekenfilmpjes Maar dan(of juist daarom) wel heel grappigAls je somber bent.Of zo maar.You Tube Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Haha, ja dat is em. Ik geloof dat ik daar het meest last van had, de laatste maanden. Het verbergen dat ik de avond ervoor zo vreselijk veel had gedronken. Met pepermunt, kauwgom, en parfum. Met afstand houden tot mensen. En ook voortdurend denken: zouden mensen er uberhaupt makkelijk iets over zeggen als ze het wel merken? Of zouden ze dat achter mijn rug doen? Als een gesprek stilviel op mijn kantoor op het moment dat ik binnenkwam, dan betrok ik dat direct op mijzelf en mijn mogelijke kegel. Die gedachten verdwijnen dus vrijwel direct nu ik zo matig drink. Het is gewoon geen issue meer, en dat is een enorme opluchting als ik er bij stil sta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Ben meligDus tijd om brood te bakken.Heb van de week van Maroc vrouw geleerdhoe jeMaroc brood moet bakkenGaat aardappel in!Ga dat eens proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 BirthMatig drinken? Hoe zietdat eruit?Die ochtenden ken ik. PepermuntkauwgumSnel een hete koffieAfstandSnel naar werkkamerNog een koffieOm de nevelop te heffenIs nu voorbijAllah is groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 11 november 2009 Rapport Share Geplaatst 11 november 2009 Nu mijn onderschrift is ontdektga ikeen anderopzoeken.Misschienheeft een ander er wat aan.De eerste was gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden