witte Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 truste corinne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Hallo allemaal!Net terug van uitgaan.Heb m'n eerste heusse BOB sleutelhanger Verdíénd!! Toen ik zei dat dit de vorige keer anders was kreeg ik er een tweede in de schoot geworpen.Trotz!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Netjes Julius! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Hey houtje, bedankt voor de goede tip. We zijn stiekem al met de hulpsinterklasen begonnen. Want ja de sint van de tv is toch anders als die waar wij wonen. Langzaam voorbereiden zeg maar.Ons manneke is een nakomertje. Dus we kennen de klappen van de zweep al een beetje. Hoewel, soms is eea toch anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 quote: Originally posted by: JuliusHallo allemaal! Net terug van uitgaan. Heb m'n eerste heusse BOB sleutelhanger Verdíénd!! Toen ik zei dat dit de vorige keer anders was kreeg ik er een tweede in de schoot geworpen. Trotz!! Sjappoooo, idd een wees trots op jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Ha das mooi nieuws JuliusWeer een stap gemaakt.Was het gezellig??hoi lawrencealles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Dank iedereen Ja was leuk! MEt een van mn echte oude trouwe vrienden.Maakt soms niet uit wat je zegt, of dat je überhaubt iets zegt... soms is het gewoon ok... wonderlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Goed te horen dat je het zo leuk gehad hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Ik kom nog ff een kwartiertje buurten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 haha het is best stil hier hoor Pippie..Je raad nooit wat ik aan het doen ben nu.Muffins aan het bakken, moet niet gekker worden he...Oeps ze moeten er uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Ja haha, iedereen is naar bed, denk ik.Oohhh jammie muffins, die zijn zooooooooo lekker!!!Met of zonder chocola?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Nee zonder, ben dit allemaal weer voor het eerst aan het doen.Moet eerst maar kijken hoe het werkt voor ik ga expirimenteren.Das nou zo een hobby die ik vroeger altijd had en waar ik nooit meer iets mee deed. Merk datik het stees leuker ga vinden om dit soortdingen te maken. Mn omgeving ook trouwens.....Hou er zel niet veel van over, maar das niet zo verkeerd in mijn geval Ze zien er mega lekker uit trouwens.Heb jij eigenlijk al een tijdverdrijfer gevonden, nu je niet meer drinkt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Ja goed he, om weer es wat andere dingetjes uit te proberen, i.p.v. te drinken.Ik heb nog niet echt een tijdverdrijver gevonden, maar ik ben van plan om het schilderen weer een beetje op te pakken.Niet dat ik dat nou zo heel goed kan hoor, maar ik vond het altijd wel leuk om te doen en ik hang ze daarna altijd op in mn huisje, word ik vrolijk van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Hmmm wat ruik ik?Is er nog een over? Heb best hongerna een film waarin de wereld vergaat.Trek van gekregen,goeienavond saamwat stilletjes hieralleen de gebruikelijke nachtbrakers weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ha die Jane, ja rustig hier he?We zaten net lekker aan de muffins, lekker hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ik vond het best wel lastig om weer is na te gaan denken wat ik noueigenlijk helemaal van mezelf leuk vond om weer op te pakken,maar tis me aardig gelukt.Best wel frappant vond ik het dat ik toch weer bij mij mn hobby's uitkwam die ik in mn jeugd al leuk vond om te doen.Ik kan het niet hoor, weet niet hoe het werkt, maar sommige laten hier via een foto allerleikunstwerken zien wat ze gemaakt hebben. Zitten echt hele mooie dingen bij.Misschien iets voor jou ook, om te laten zien als je een schilderij af hebt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ik wil niet ongezellig zijn hoor meiden, maar ik had mezelf belooft om om 1 uur in bed te liggen.Dat ga ik niet meer redden, maar het scheelt niet veel.Fijne nacht nog en welterusten!!Liefs van Pip en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Gooit een muffin naar jane en Pippie ........... vangenZooo aangezien ik altijd te laat ben om een croissant te vangen's morgens vroeg.Leuke avond gehad Jane??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Ik ben klaarwakker en er is weer veel onrust op straat,vaak zaterdagnacht, dus ik kan wel even bij gaan lezen,misschien ook maar even chippies erbijwant heb alleen muffin van de winkelniet echt lekker vergeleken bij wat jullie hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Truste Pippie en super van je!!!!Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 jep gevangen thnxis inderdaad veel beter jammie.Ja was lange superspannende film: 2012kwam helemaal wezenloos naar buitenen dochter is nu bijgelovig en wil zorgen datze op 21-12-2012 in Afrika op vakantie is, want dat stuk wereld was veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 ben nu eindelijk in het forumboek aan het lezenken je het? Erg indrukwekkend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Haha nou kan ze heel wat kranten gaan bezorgen,als ze dat echt voor elkaar wil krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Truste Pippie,had eroverheen gelezen.Hoe is t met jou Witte?behalve de muffins dangoeie hobby trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 Nee ken het niet, wel veel over gelezen hier op het forum.Lees ze lekker dan.Ik ga mn spullen hier even opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden