Spring naar bijdragen

zondag 15 november

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Getverderrie! Ik dacht eens een keer 7-up mee te nemen voor de verandering. Wat een laffe, zoetige smaak is dat. Doet u mij maar weer Spa.
De kaars brandt nog hoor, en dat doet íe nog een dag of zes.
Witte voor jou zou ik een geparfumeerd balsem maken met als hoofdtoon witte rozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar die D.A. belt maar niet hihihihi. Dan zou ik inderdaad wat afleiding hebben. Ik heb vandaag gewoon m'n daggie niet. Voel toch weer de belasting van het hele gebeuren. Moet daar ff doorheen en dan lukt het wel. Morgen kijken hoe het allemaal gaat. Het is altijd leuk om iets moois te maken. Zeker als alles nieuw wordt. De kabouter heeft daar niet zo'n behoefte aan vind het wel goed zo, maar ik wil gewoon dat hij ook een beetje in een lichtere omgeving zit misschien neemt hij daar toch ook iets van mee. Verder ben ik een #$%^%&^^**&^^game aan het spelen. Lukt ook al van geen kanten.
En vrijdag de 13e is toch al geweest hé?:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke, go grrrrlll!
Heb je je eigen plek al gevonden in je huisje?
Weet je trouwens, mijn lief gaat aanstaand jaar met pensioen en wil dan in een shanty-koor gaan zingen. Heb je nog een tip voor een leuk koor?

Isa weet je wat ook opwekkend kan zijn? Iets lekkers gaan bakken. Mouwen opstropen en flink aan het kneden. Bijvoorbeeld brownies. En dan een grote pot thee erbij, een boek, of een DVD. die calorieën train je er wel weer af.

Vandaag is trouwens de intocht van Sint in Brielle. Kleindochter gelooft niet meer in Sint, maar het Ventje (bijna drie jaar) wil zelf later goedheiligman worden.
Ja de meeste jongetjes opteren voor brandweerman, maar hij wil Sint worden, later als hij groot is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa, als je jezelf of anderen garanties zou kunnen geven, wat zou het leven dan gemakkelijk zijn.
Het enige waar je redelijk zeker van kan zijn, is je eigen intentie.
Weet je wat ik wel eens denk, wat betreft jou en je exvriend? Dat het helemaal niet gaat om jouw drankgebruik in het verleden. Maar dat hij dat als een smoes heeft gebruikt omdat hij toch eigenlijk niet met je verder wilde. Dit is misschien onzin of helemaal niet waar, ik weet het niet, maar gewoon een gevoel dat ik bij jouw berichtjes krijg.
Ik vind het zo jammer voor je dat jij denkt dat je dingen hebt verprutst of verknald. Een echte geliefde zou voor jou door het vuur gaan en je steunen waar hij maar kon. ook in mindere tijden.
Dat hij niet wil inzien dat jij nu anders bent, geeft wel wat te denken.
Maar even wat anders, ben jij op zoek naar een huisje voor jezelf? Want voor zover ik weet ben je nu nog bij je ouders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Dag twee met zn drietjes
Poes is mn atelier aan het verkennen (daar staat mn compu) en Zowie kauwt beneden op een stokje
Wat een andere energie heeft poes
Zowie is altijd hiephoi kan het nog blijer ja hoor dat kan
en poes is heel erg geaard en sluipt zachtjes door het huis
Ik ben gister voor het eerst sinds tijden weer eens op de vloer gaan zitten
Down to earth
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Isje. Je bent nog steeds bezig om hem te willen bewijzen dat je veranderd bent. Maar veranderen moet je voor jezelf doen, niet voor je vriend. Hoe hard dit ook klinkt. En als hij in de toekomst ziet dat je inderdaad veranderd ben, moet hij daar ook voor open staan en het willen zien. Maar op de eerste plaats moet jij veranderen omdat jij het gevoel hebt dat dit moet. Niet voor je viend.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman wacht maar eens een paar dagen. De kat is haar nieuwe omgeving aan het verkennen. Dat doen ze altijd heel behoedzaam. Kijken of er niet een of ander eng beest zit waar je voor op de vlucht moet. Dis is, als het goed is, binnen een week voorbij en dan gaat ze helemaal los. Let maar op. Maar wat fijn dat het zo goed klikt met de anderen dieren.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje ja natuurlijk ben je veranderd. Zeker weten, je bent al veel sterker geworden maar je laat het misschien toch nog te veel af hangen van je vriend. Als hij nu maar ziet dat ik veranderd ben, en kon ik hem maar bewijzen dat ik veranderd ben enz. Vraag jezelf eens af voor wie je nu eigenlijk wil veranderen.;):sun: Maar je blijft een lieverd hoor. Zeker weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's niet fijn Marieke, een zoon die de hele dag op bed ligt. Ik heb een goede vriend met ook zo'n zoon, die is inmiddels al 28 en gedraagt zich als puber. En blowen! Yeahhh bebie.
Misschien tijd om hem op zijn eigen pootjes te zetten?
Heb jij ook weer ruimte voor jezelf. Wijze uilen gooien hun kuikens op zeker moment het nest uit.
Maar daar mag ik eigenlijk niet echt over meepraten want ik heb van mezelf geen kinderen.

Isa dat je veranderd bent is misschien wel het positiefste dat je overkomen is. Is het niet eens tijd om die hele exvriend los te laten? Is hij jou wel waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marieke,
Jouw huis, jouw regels ?
Afspraken maken !
Overdag stofzuigen met een muziekje op ?
Ik ben ook snachts wakker maar ik woon alleen (met beestenboel) in mn eigen huis.
Wees vastberaden hierin, en stel je grenzen, anders loopt hij (zonder dat hij het expres doet ofzo) over je heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mariek meestal merk ik bij mensen die kinderen hebben dat ze vaak niets durven zeggen. Angst om hun kinderen kwijt te raken, maar hij is veel te afhankelijk van jou dus raak je hem zomaar niet kwijt. Maar hij zal zich als een volwassenen moeten gedragen. En inderdaad je ziet bij de dierenwereld heel vaak dat de moeder hun jongen weg jaagt omdat die zelfstandig moeten worden. Je helpt hem inderdaad meer door hem zijn verantwoording te geven. Aanpassen aan de huisregels en die zijn op zoek gaan naar werk en een huis., en de dingen die jij van hem verwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat mij opvalt is dat iedereen zich zo hard probeert te bewijzen.
Wat ik me afvraag is of dat wel ok is, niet teveel.
Bedoel... op een gegeven moment moet er zand over dingen...
niet alles hoeft expliciet te worden besproken of vergeten denk ik
Dit vind ik een fout van de nietverslaafde; Het door blijven zaniken soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...