bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Lieve scrabbelkonten en de rest. Ik ga stoppen. Het is weer tijd om m'n bed in te duiken. Morgen weer hard werken maar wel erg leuk,Trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik duik achter Bol aanwel in een ander bed hoordat jullie het wetenTruste allemaalJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 dag bollieslaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 jane ook sweat dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik ga ook vast afsluiten, lag een beetje op de bank te dromen over mn optredens dit weekend. Meestal kom ik dan op lumineuze ideeén als ik er even over ga dromen. Toen kletterde een schilderij op de poes die braaf bleef wachten tot ik te hulp schoot. Poes zit nu boven de kachel want lekker warm en ook grote kans op muizen die daar zitten Dat heeft ze al snel door, slimmerik Welterusten alvast, ik ga nog niet slapen, maar vind de stilte zo lekker. dagdag tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Terug met doggy en nu naar bed want 6 uur opstaan is geen tijd voor mij.Zal altijd fan zijn van mensen die verslaafd zijn en willen stoppen maar kan dat niet na de meeting? Bedoel dat roken dan want al die sjaggerijntjes is ook niks en moet ik alleen buiten paffen. Volgende week woensdag is ook kee hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naomi Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik ga nu ook slapen, mooie dromen toegewenst!Naomi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 trusten! ik ga ook te bedde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goeiemorgen! Sjonge, je ben 2 weken uit de lucht en alles is veranderd! Sjonge, Spud is weg geweest en ze begint meteen te klagen. Ha die hoi! Ik wilde alleen maar zeggen dat ik ondanks de spanningen die ik hier gedeponeerd heb, echtwel thuis gekomen ben en de katten doen het ook goed. Ondanks alle strubbelingen die zich de afgelopen 2 weekjes voorgedaan hebben. Vaak heb ik het weg willen drinken, maar ik wist dat de drank me alleen maar tegen zou werken. We krabbelen langzaam omhoog, begin weer mijn big smile te krijgen die ik de afgelopen maanden gemist heb. Ik ben weer echt blij om iets simpels en dat maakt mij gelukkig. Hihihihi, ik zit nog steeds niet achter mijn eigen pc, dus vriendjes jullie horen nog van mij. Of hebben van mij gehoord, wel zo makkelijk. Ik begin geen nieuw draadje maar wens jullie wel een goede morgen Tot laters,Moi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Moge Spud, geluk lijkt me ook iets simpelszit ook vaak in simpele dingenmaar wat jij gepresteerd hebtis simpelweg grandioosgroetjes Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden