Spring naar bijdragen

maandag 16 november


Vie

Aanbevolen berichten

Bolletje: zo doen Boedhisten dat nu eenmaal. Einde productie en de rest van je leven mediteren.

EEN worden met het GEHEEL, deel van het GEHEEL.

Vandaag hard gewerkt en had er veel plezier in.
Ik zit op het goede spoor. Het heeft even geduurd, maar ik denk dat ik het nu eindelijk heb gevonden.
Langzaam toch weer bedtijd, morgen weer lekker vroeg opstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bolletje: ik ben denk ik overdag in mijn onderbewustzijn al in gevecht met gebeurtenissen waar ik machteloos tegenover sta. In mijn dromen komt het er uit.
Heel wat gebeurtenissen in mijn leven heb ik gewoon maar te accepteren, want er valt niks aan te veranderen. Maar blijkbaar heb ik er toch geen vrede mee. Zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie ja dat kan, maar ik geloof dat ze bedoelen met je dromen sturen dat je tijdens je droom, iemand waar je altijd voor op de vlucht gegaan bent, dan b.v. juist tegemoed loopt of b.v. met een vader waar je altijd bang vor bent geweest, in je droom hem een grote bek geeft of in elkaar slaat. Ik denk dat ze dat bedoelen. Dat bedoelen ze met je dromen sturen. (geloof ik)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi dappere dodo's
stoppen met roken, knap hoor
wel slim om het met meer tegelijk te doen
(zondag controle: big mama's gonna be watching you!)

Hermie ik hoorde ooit van iemand met droomuitlegopleiding(wie wil er scrabbelen)
een leuk verhaal: ze werd altijd bang wakker uit een droom waarin een grote beer haar achternazat
Ze besloot de zaak eens om te draaien en zelf die beer achterna te gaan zitten
toen ze dat de nacht erop in gang zette, bleef de beer gewoonstaan en vroeg haar wat
had hij al die tijd al geprobeerd, maar lukte niet omdat zij wegholde
leuk he, heb je inderdaad geen opleiding voor nodig
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even binnenvallen:

Vanavond is er een zeer bijzondere documentaire te zien op Ned 2. Van een filmmaker Frénk van der Linden
op Ned. 2 om 22.55 uur (wel erg laat).

Voor mensen die gescheiden ouders hebben en zelf gescheiden zijn (jippie ik scoor 2 x o nee, mijn zus is
ook gescheiden 3 x van heel dichtbij dus) denk ik een indrukwekkend programma. Om te zien hoe die
kinderen van die ouders daarmee omgaan. Hoe zouden onze kinderen dat later doen?

Over het onderwerp dromen:
Ik heb al sinds kind last van nachtmerries, en ik weet ook waarom. Het zgn. "lucide dromen" waarbij je je
dromen in je slaap kan aansturen heb ik lang geprobeerd te leren, maar is me niet gelukt.
Ik merk alleen dat hoe meer ritme, structuur en regelmaat ik overdag heb, hoe beter het 's nachts gaat.
Ik heb werkelijk álle soorten medicatie gehad, en een slaaponderzoek, maar er is geen remedie mogelijk.
Nou, dit is geen geklaag hoor. Ik ben eraan gewend en inmiddels gaat het redelijk goed. Ik ga nu ook naar boven, nadat ik de video heb aangezet (jaja mensen, het bestaat nog, een video....).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was vijf maanden gestopt met roken dit jaar en stond een half jaar droog en dacht dat het nu wel moest lukken. Nou ik werd super super depressief en knotsgek van het gedoe.
Ben weer gaan roken.

Ja een goede tip: dromen kan je sturen, ga ik vannacht eens proberen. Mezelf niet in het nauw laten drijven maar tegengas geven. Heavy, gaat spannend worden vannacht. hihi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wil best een woordspelletje met je doen Jane ben ik goed in haha. Maar dat is idd wat ik bedoel. In mijn droom heb ik hem geconfronteerd met van alles en nog wat en het een wending gegeven die ik wilde of die voor mij werkte. Heeft er wel voor gezorgd dat ik nu met hem goed door één deur kan en dat komt mijn dochter ten goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmaroos
13-16 uur: vergeten bij te schrijven?
Op thema's bij meeting staat alles.
Voor scrabbelen zal wel geen tijd zijn denk ik
zoveel te vertellen/horen
maar ja, neem maar mee je weet nooit?

Hermie dat is doehetzelftherapie ook een mooi woord voor scrabbelen
daar zei ik het om, om dat lange woord, en dan 3 x woordwaarde, geintje dus
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...