An Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Bolletje: zo doen Boedhisten dat nu eenmaal. Einde productie en de rest van je leven mediteren.EEN worden met het GEHEEL, deel van het GEHEEL.Vandaag hard gewerkt en had er veel plezier in.Ik zit op het goede spoor. Het heeft even geduurd, maar ik denk dat ik het nu eindelijk heb gevonden.Langzaam toch weer bedtijd, morgen weer lekker vroeg opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Mijn dromen zijn meestal heel positief en goed. Whisfull thinking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Precies Hermie dat is ook altijd wat ik probeer. Gewoon eenvoudig, en te durven laten zien wie ik ben. Goed zijn voor anderen en lproberen een ander geen pijn te doen. Dat is voor mij het belangrijkste in mijn leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Bolletje: ik ben denk ik overdag in mijn onderbewustzijn al in gevecht met gebeurtenissen waar ik machteloos tegenover sta. In mijn dromen komt het er uit.Heel wat gebeurtenissen in mijn leven heb ik gewoon maar te accepteren, want er valt niks aan te veranderen. Maar blijkbaar heb ik er toch geen vrede mee. Zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 An Dromen zijn een verwerkingsprocessen en misschien hoort daar acceptatie bij. Maar op een of andere manier proberen dromen je altijd weer in evenwicht te brengen. En soms als je heel goed kijkt kunnen ze je ook dingen duidelijk maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 An als jij probeerd je verleden anders te gaan bekijken, kun je het wel degelijk veranderen. Je bent ook baas over je gevoelens uit het verleden. Maar dat kan soms erg moeilijk zijn. Door een andere kijk te krijgen naar je verleden veranderd het heden en de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Dromen kun je ook sturen An. Op die manier kun je ook iets verwerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Klopt Hermie alleen schijnt dat een training te zijn van jaren. Weet trouwens niet of het zo goed is om je dromen te sturen. Tenminste niet in je uppie. Ikzelf zou dat wel durven met een therapeut of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik doe dat al van kinds af aan Bol. Als ik me voorneem om ergens positief over te gaan dromen dan gebeurt het. Heb ik geen training voor gehad en heb ook geen gaven op dat gebied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 AR woensdag stop ik met roken, doe je mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 hermie ga je stoppen met roken?Wat goed zeg, heb ik ook geprobeerd tegelijk met stoppen met drinken maar dat was teveel van het goede.Wil het nu wel weer maar stel het steeds uit.Zullen we samen strijden?AR ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hermie ja dat kan, maar ik geloof dat ze bedoelen met je dromen sturen dat je tijdens je droom, iemand waar je altijd voor op de vlucht gegaan bent, dan b.v. juist tegemoed loopt of b.v. met een vader waar je altijd bang vor bent geweest, in je droom hem een grote bek geeft of in elkaar slaat. Ik denk dat ze dat bedoelen. Dat bedoelen ze met je dromen sturen. (geloof ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hoe meer strijders hoe sterker we staan Emmaroos. Maar ik plak wel pleisters want heb het al eerder geprobeerd maar voelde me toen net Mozes (die was het geloof ik) die de rode zee splitste... iedereen ging voor me aan de kant zo sjagrijnig was ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hoi dappere dodo'sstoppen met roken, knap hoorwel slim om het met meer tegelijk te doen(zondag controle: big mama's gonna be watching you!)Hermie ik hoorde ooit van iemand met droomuitlegopleiding(wie wil er scrabbelen)een leuk verhaal: ze werd altijd bang wakker uit een droom waarin een grote beer haar achternazatZe besloot de zaak eens om te draaien en zelf die beer achterna te gaan zittentoen ze dat de nacht erop in gang zette, bleef de beer gewoonstaan en vroeg haar wathad hij al die tijd al geprobeerd, maar lukte niet omdat zij wegholdeleuk he, heb je inderdaad geen opleiding voor nodigJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Even binnenvallen:Vanavond is er een zeer bijzondere documentaire te zien op Ned 2. Van een filmmaker Frénk van der Lindenop Ned. 2 om 22.55 uur (wel erg laat). Voor mensen die gescheiden ouders hebben en zelf gescheiden zijn (jippie ik scoor 2 x o nee, mijn zus isook gescheiden 3 x van heel dichtbij dus) denk ik een indrukwekkend programma. Om te zien hoe diekinderen van die ouders daarmee omgaan. Hoe zouden onze kinderen dat later doen?Over het onderwerp dromen:Ik heb al sinds kind last van nachtmerries, en ik weet ook waarom. Het zgn. "lucide dromen" waarbij je jedromen in je slaap kan aansturen heb ik lang geprobeerd te leren, maar is me niet gelukt.Ik merk alleen dat hoe meer ritme, structuur en regelmaat ik overdag heb, hoe beter het 's nachts gaat.Ik heb werkelijk álle soorten medicatie gehad, en een slaaponderzoek, maar er is geen remedie mogelijk.Nou, dit is geen geklaag hoor. Ik ben eraan gewend en inmiddels gaat het redelijk goed. Ik ga nu ook naar boven, nadat ik de video heb aangezet (jaja mensen, het bestaat nog, een video....). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik was vijf maanden gestopt met roken dit jaar en stond een half jaar droog en dacht dat het nu wel moest lukken. Nou ik werd super super depressief en knotsgek van het gedoe.Ben weer gaan roken.Ja een goede tip: dromen kan je sturen, ga ik vannacht eens proberen. Mezelf niet in het nauw laten drijven maar tegengas geven. Heavy, gaat spannend worden vannacht. hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ook dat bedoel ik Bol, ik heb zo met een hoop boosheid en woede jegens mijn ex afgerekend. Mind over matter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ja, Jane ik wil wel scrabbelen!Zullen we zondag een grote mand met gezelschapsspellen meenemen die we kunnen doen? :D:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Houtje: videose dan maar. Ik duik ook zo mijn bed in, maar ik word ineens hyper actief en loop met van alles te slepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wil best een woordspelletje met je doen Jane ben ik goed in haha. Maar dat is idd wat ik bedoel. In mijn droom heb ik hem geconfronteerd met van alles en nog wat en het een wending gegeven die ik wilde of die voor mij werkte. Heeft er wel voor gezorgd dat ik nu met hem goed door één deur kan en dat komt mijn dochter ten goede. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Emmaroos stoppen we tegelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Scrabbelen, ik ben er dol op.Houtje bedankt voor de info voor zondag, weet alleen nog niet hoe laat?Maar dat komt wel.Die uitzending ga ik ook kijken, wist het vorige week al dat het zou komen en wilde het toen al zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik lees het morgen wel Emmaroos maar mijn besluit staat vast. Welterusten allemaal. Sweet dreams. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 goedenavond,jullie gaan stoppen met roken woensdag??? Goed zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Emmaroos13-16 uur: vergeten bij te schrijven?Op thema's bij meeting staat alles.Voor scrabbelen zal wel geen tijd zijn denk ikzoveel te vertellen/horenmaar ja, neem maar mee je weet nooit?Hermie dat is doehetzelftherapie ook een mooi woord voor scrabbelendaar zei ik het om, om dat lange woord, en dan 3 x woordwaarde, geintje dusJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden