bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wing al onderzoek ik mezelf nog zo goed, ik zal nooit de dingen zo kunnen forumuleren als jij.Ook al snap ik soms niet wat je bedoeld, maar soms, vind ik het gewoon erg knap. En dat meen ik serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik ben dat is een vaststaand feit, totdat ik gecremeerd ben.Bol ik heb zo mijn momenten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wing we hebben het er eens over gehad dat alles een illusie is, volgens sommigen. Ik heb zelf wel eens gedacht dat onze slaapwereld misschien wel de echte wereld is waar ik in leef, en de wereld die ik overdag beleef, een illusie is. Verder kom ik niet met te gaan overpeinzen. Wordt me dan te ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wing ik snap soms geen klap van je maar vind je toch lief.Thanx houtje nu kan ik wat gaan regelen maar eerst ff forumgenoot in discussie want die denkt dat het zaterdag is en ik zondag hahaha Tis hier nooit saai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wing mijn leven is geen onzin, sterker nog het begint steeds zinvoller te worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hoi lief Druppie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wink als wij onze maskers laten vallen bestaan we alleen nog maar uit karakters. Het is onmogelijk om je masker (je persoonlijkheid) te laten vallen. Dat wat wij persoonlijkheid noemen is ons aan geleerd, daar moeten wij mee verder.Hey hoe vinden jullie die? En dat voor een Bol:o Ik schrik zelf van mijn wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Daar ben ik blij om Hermie. Je bent een strijder, hebt een schat van een dochter en je studeerd hard. Je hebt een naar verleden achter de rug en doet er alles aan om er uit te komen wat je heel goed lijkt te lukken. Go meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Inderdaad Bolletje, wat grappig dat jij dat ook hebt ! quote: Originally posted by: bolletjeJa woman die dromen herken ik ook. Verbaas me in die droom dan ook vaak dat ik die ruimtes niet eerder gezien heb, of dan ik dan denk goh wat heb ik een groot huis. Gaf altijd een heel fijn gevoel. Text Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Doe ik Pippie, een half uur eerder dan vandaag Afgesproken ! quote: Originally posted by: pippieJa ik ook Woman!! Vanavond wil ik om 12 uur naar bed en morgen weer een beetje vroeg op. Jij ook weer iets eerder opstaan hoor morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik realiseerde me laatst weer eens dat de wereld eigenlijk zwart wit is, en door onze waarneming (die kegeltjes enzo in onze ogen) gekleurd lijkt....Bizar ! quote: Originally posted by: bolletjeWing we hebben het er eens over gehad dat alles een illusie is, volgens sommigen. Ik heb zelf wel eens gedacht dat onze slaapwereld misschien wel de echte wereld is waar ik in leef, en de wereld die ik overdag beleef, een illusie is. Verder kom ik niet met te gaan overpeinzen. Wordt me dan te ingewikkeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ieder leven is zinvol Wing, het is maar net wat je ermee doet.Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wing heb je gelijk in. Ik denk dat je deze strijd pas echt aan kan of beter gezegd volhouden als je niet eerst van jezelf leert houden. Maja wie doet dat want de meesten hier hebben een leeftijd dat we zo niet zijn opgevoed. Ja vind ik iets om over na te denken. Leer van jezelf te houden en dan geloof ik dat je pas verder kan.Dag lief Bolleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Woman ik denk dat iedereen die dromen heeft. Het brengt je, onbewust bij je zelf. Als dat goed voelt in je droom, weet je dat je goed bezig bent. Eigenlijk diep in je ziel tevreden bent met jezelf. :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 quote: Originally posted by: wingchunUw lichaam kan bestaan zonder al deze toestanden, deze toestanden kunnen niet bestaan zonder uw lichaam. Wat te doen? I'm out. Trusten! Uitleg geven wat die toestanden betekenen. Wat bedoel je met die toestanden Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 It's your mind that creates the world - The Buddha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Was het maar zo simpel Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Wing: truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 quote: Originally posted by: womanIt's your mind that creates the world - The Buddha Dat was een wijs man. Jammer dat ik zo weinig van hem weet. Hij heeft gekozen voor een armoedig leven, z'n vrouw en kind in de steek gelaten en vervolgens 7 jaar in eenzaamheid geleefd. Dat vind ik knap. Heb ooit eens gezien op t.v. dat iemand uit Inda zichzelf op sloot en een keer per jaar naar buiten kwam. Leefde op een eetlepel gerst per dag. Verder leefde hij in duisternis, om te mediteren. Ik was daarvan zo onder de indruk. Wat doen die mensen nu de hele dag? mediteren. Misschien is dat wat Wing bedoeld. Zulk soort mensen leven toch in een veel hoger bewustzijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hoi allemaal.Ik breek even ongelezen in, dussorry als ik iets verstoor.Op de draad van thema's/meeting staat de infovoor zondag a.s.Je mag een pb sturen als je alsnog wilt komenen dan krijg je het adres weer via pb.Hoe meer zilen hoe meer vreugdhoort zegt het voorten een prettige voortzettingJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Ik droom vaak hele nare dingen. Onbegrijpelijke nare dingen en word dan zwetend wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Zouden zijn vrouw en kind er ook zo over gedacht hebben Bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Hermie. Al sla je me dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 Doe maar niet Bol, maar wat ik bedoel is alles is relatief toch. Probeer gewoon voor jezelf zo zinvol als mogelijk bezig te zijn dan heeft dat ook zijn weerslag op anderen. Niets ingewikkelds gewoon doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 An kun of wil je daar eens wat over schrijven? Misschien herkennen we een hoop? Ook zijn er sites met droomuitleg maar toch is een droom erg persoonlijk. Hoe is jouw belevingswereld. Ik ben bang voor spinnen, ook als ik er over droom. Een ander die niet bang is, zal niet angstig zijn in zijn droom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden