Spring naar bijdragen

maandag 16 november

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 209
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wing we hebben het er eens over gehad dat alles een illusie is, volgens sommigen. Ik heb zelf wel eens gedacht dat onze slaapwereld misschien wel de echte wereld is waar ik in leef, en de wereld die ik overdag beleef, een illusie is. Verder kom ik niet met te gaan overpeinzen. Wordt me dan te ingewikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wink als wij onze maskers laten vallen bestaan we alleen nog maar uit karakters. Het is onmogelijk om je masker (je persoonlijkheid) te laten vallen. Dat wat wij persoonlijkheid noemen is ons aan geleerd, daar moeten wij mee verder.
Hey hoe vinden jullie die? En dat voor een Bol:o Ik schrik zelf van mijn wijsheid.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad Bolletje, wat grappig dat jij dat ook hebt !

quote:

Originally posted by:
bolletje

Ja woman die dromen herken ik ook. Verbaas me in die droom dan ook vaak dat ik die ruimtes niet eerder gezien heb, of dan ik dan denk goh wat heb ik een groot huis. Gaf altijd een heel fijn gevoel.

Text

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik realiseerde me laatst weer eens dat de wereld eigenlijk zwart wit is, en door onze waarneming (die kegeltjes enzo in onze ogen) gekleurd lijkt....
Bizar !

quote:

Originally posted by:
bolletje

Wing we hebben het er eens over gehad dat alles een illusie is, volgens sommigen. Ik heb zelf wel eens gedacht dat onze slaapwereld misschien wel de echte wereld is waar ik in leef, en de wereld die ik overdag beleef, een illusie is. Verder kom ik niet met te gaan overpeinzen. Wordt me dan te ingewikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing heb je gelijk in. Ik denk dat je deze strijd pas echt aan kan of beter gezegd volhouden als je niet eerst van jezelf leert houden. Maja wie doet dat want de meesten hier hebben een leeftijd dat we zo niet zijn opgevoed. Ja vind ik iets om over na te denken. Leer van jezelf te houden en dan geloof ik dat je pas verder kan.

Dag lief Bolleke :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
woman

It's your mind that creates the world - The Buddha

Dat was een wijs man. Jammer dat ik zo weinig van hem weet. Hij heeft gekozen voor een armoedig leven, z'n vrouw en kind in de steek gelaten en vervolgens 7 jaar in eenzaamheid geleefd. Dat vind ik knap.
Heb ooit eens gezien op t.v. dat iemand uit Inda zichzelf op sloot en een keer per jaar naar buiten kwam. Leefde op een eetlepel gerst per dag. Verder leefde hij in duisternis, om te mediteren. Ik was daarvan zo onder de indruk. Wat doen die mensen nu de hele dag? mediteren. Misschien is dat wat Wing bedoeld. Zulk soort mensen leven toch in een veel hoger bewustzijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal.
Ik breek even ongelezen in, dus
sorry als ik iets verstoor.
Op de draad van thema's/meeting staat de info
voor zondag a.s.
Je mag een pb sturen als je alsnog wilt komen
en dan krijg je het adres weer via pb.
Hoe meer zilen hoe meer vreugd
hoort zegt het voort
en een prettige voortzetting
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An kun of wil je daar eens wat over schrijven? Misschien herkennen we een hoop? Ook zijn er sites met droomuitleg maar toch is een droom erg persoonlijk. Hoe is jouw belevingswereld. Ik ben bang voor spinnen, ook als ik er over droom. Een ander die niet bang is, zal niet angstig zijn in zijn droom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...