Gast Loen Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goedemorgen!Het licht :light: heb ik aangeknipt...de kachel opgestookt...en de koffie pruttelt...Dus opstaan maar langslapers!de dag is wakker WAKKER WORDEN De speld in de hooibergDe speld in de hooiberg was heel trots op zichzelf en zei tegen iedereen die het wilde horen, ik ben die speld in de hooiberg waar iedereen het altijd over heeft. Op een dag had de hooiberg genoeg van die eeuwige opschepperij.De speld was wel belangrijk, maar dat gold ook voor de hooiberg.Dus besloot de hooiberg om er vandoor te gaan en de speld in zijn sop gaar te laten koken.Arme speld, hij was geen speld in een hooiberg meer maar gewoon een doodordinaire speld, zoals er zoveel waren.De nuttige gedachte achter dit verhaal is, je moet je nooit als een speld in een hooiberg voelen als je niet heel goed beseft dat je alles in je leven aan die hooiberg te danken hebt.Mogguh AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Morrruguuhh Dar,nee je gooit dingen door elkaar, morgen drink ik 10 maanden niet.en vandaag inderdaad weer lekker werken.truste nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ha Dar en AR (e.a.)Dar je begint weer inspirerend. Geniet van je vrije dag.Stoppen met roken is altijd een goed idee. Ben er nu zelf zo'n twee jaar van af en nog steeds blij mee.AR werkze voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Oh, sorry ik heb helemaal niks terug gelezen (sorry Hermie)ben te druk om te lezen ivm de verbouwing bij Will, `s avonds te laat thuis, `s morgens te vroeg op en werken en de weekenden haar helpen.maar ik drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 goeie morgen Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Dat heeft er ook zeker mee te maken Dar, tuurlijk is dat lastig.Maar ook dat die kinderen zo enorm vroegwijs zijn.Laatst las ik iets dat de lading wel dekt: 'Wil je ze vertellen over de ooievaar, gaan ze je uitleggen hoe die zich voortplant..." Maar ik heb ook wel veel lol met ze hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goedemorgen allen,Een fijne en succesvolle dag wederom toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ik ben weer wegfijne dag:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goedemorgen AR, Dar en Vie en Kit.AR werkse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Oeps, net te laat, iedereen weg. Ha Vie jij bent er nog.Ik ga ook aan het werk, thuis welliswaar, maar genoeg te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Ja ik loop ondertussen ook van alles te frobelen in huis An. Goedemorgen trouwens. En succes met alles wat je allemaal gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Moggu Kanjers,Hier zit weer een energieke Bol. Heeft iedereen goed geslapen? Ja wie zou er toch ook al weer gaan stoppen met roken? Ik weet het niet meer precies maar wens ze heel veel succes.En Piep zou ook beter gaan eten. Zij was het toch die lekkere boerenkool gemaakt had? Alles loopt nu een beetje door elkaar maar er blijven toch dingen hangen.Hoe zou het trouwens met Aura zijn. "Wijfie schrijf weer eens een stukje" Ik denk dat iedereen wel benieuwd is hoe het nu met je gaat. Doen hé?Verder ga ik er dadelijk weer lekker tegenaan. Als het goed is krijgen we vanmiddag ook de rollator en dan maar hopen dat de kabouter wat meer kan gaan doen met dat ding.Nou mensen ik ga wat doen en dan rond 10.15 komen ze me weer halen. Daarvoor nog ff naar de Kabouter en een lekker broodje en kof maken voor hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Kit succes lieverd met je flyers. Ik hoop dat je gauw een reactie krijgt zodat je slaagt naar het zoeken van werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 goedemorgen allemaal!!!hier bijzonder rot geslapen, overgegeven en mijn bolletje knalt uit elkaardus begin de dag met een aspirine en een kop koffiesnel vergeten die nacht Vie,gisteren alles goed gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Vie: ik moet vanavond de deur uit dus kan nu thuis wat doen.Ari: hophop, niks ziek worden! werkse.Bolletje: een goede dag ook voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Tasseke: wat naar zo'n nacht. Heb je de griep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Dat valt niet te hopen Anik ben gewoon wat miezerig met een aspirine gaat het wel weer.heb ook geen tijd om ziek te zijn, alles gaat net van start hierdus NEE geen griep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Dar. Weet je wel wat je vraagt? Om 6.43 op staan? Veel te vroeg voor mij hoor, was wel om 6 uur wakker maar dacht "Nog ff lekker terug heb m'n slaap nu hard zat nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Moggel!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Tas ik hoop inderdaad dat je geen griep krijgt meis. Hoop wel dat wat je vandaag ook gaat doen, dat je dat rustig kunt doen en ook nog een beetje energie over houd.Mogge An:present:Moggu PieP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goedemorgen Bol, hoe gaat het met je ruggetje Doe je het vandaag een beetje rustig an? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Nou Bol,ik ben nu even ruzie aan het maken met mijn kat!dat k...g trekt iedere keer mijn muis uit de pcverder vandaag maar één afspraak dus inderdaad ik kan lekker rustig aan doen.hebben jullie nog leuke en mooie plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Hoi Tas, ik ga vandaag werken dus vertrek om een uur of 10.Ging liever nog lekker even mn bedje in haha, ik moet echt nog ff beetje wakker worden.Gaaaaaap Koffie!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Goeiemorgen allemaal,Tasseke, pas goed op jezelf he, ook almoet er van allesjij gaat voor! (anders gebeurt er ook niet veel)en ja het zij je vergeven hoor, omdat ze ziekjes bentmaar katten en muizen iedereen weet toch dat dat niet Gaat;)Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 Sterkte Tas!Wat gisteren betreft, ik had mij heel erg vergist in de dag dat ik naar het EMC moest, want dat is namelijk donderdag pas.Ja hoor, veel wilde plannen voor vandaag Hard werken, niet drinken, af en toe even op het forum kijken, enzovoort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden