Spring naar bijdragen

Dinsdag 17 november 2009


Gast Loen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Het licht :light: heb ik aangeknipt...
de kachel opgestookt...
en de koffie pruttelt...

Dus opstaan maar langslapers!
de dag is wakker :rose:

WAKKER WORDEN :D


De speld in de hooiberg

De speld in de hooiberg was heel trots op zichzelf en zei tegen iedereen die het wilde horen, ik ben die speld in de hooiberg waar iedereen het altijd over heeft.

Op een dag had de hooiberg genoeg van die eeuwige opschepperij.

De speld was wel belangrijk, maar dat gold ook voor de hooiberg.

Dus besloot de hooiberg om er vandoor te gaan en de speld in zijn sop gaar te laten koken.
Arme speld, hij was geen speld in een hooiberg meer maar gewoon een doodordinaire speld, zoals er zoveel waren.

De nuttige gedachte achter dit verhaal is, je moet je nooit als een speld in een hooiberg voelen als je niet heel goed beseft dat je alles in je leven aan die hooiberg te danken hebt.

Mogguh AR!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat heeft er ook zeker mee te maken Dar, tuurlijk is dat lastig.
Maar ook dat die kinderen zo enorm vroegwijs zijn.
Laatst las ik iets dat de lading wel dekt: 'Wil je ze vertellen over de ooievaar, gaan ze je uitleggen hoe die zich voortplant..."
Maar ik heb ook wel veel lol met ze hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggu Kanjers,
Hier zit weer een energieke Bol. Heeft iedereen goed geslapen? Ja wie zou er toch ook al weer gaan stoppen met roken? Ik weet het niet meer precies maar wens ze heel veel succes.
En Piep zou ook beter gaan eten. Zij was het toch die lekkere boerenkool gemaakt had? Alles loopt nu een beetje door elkaar maar er blijven toch dingen hangen.
Hoe zou het trouwens met Aura zijn. "Wijfie schrijf weer eens een stukje" Ik denk dat iedereen wel benieuwd is hoe het nu met je gaat. Doen hé?;)
Verder ga ik er dadelijk weer lekker tegenaan. Als het goed is krijgen we vanmiddag ook de rollator en dan maar hopen dat de kabouter wat meer kan gaan doen met dat ding.
Nou mensen ik ga wat doen en dan rond 10.15 komen ze me weer halen. Daarvoor nog ff naar de Kabouter en een lekker broodje en kof maken voor hem.
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte Tas!
Wat gisteren betreft, ik had mij heel erg vergist in de dag dat ik naar het EMC moest, want dat is namelijk donderdag pas.
Ja hoor, veel wilde plannen voor vandaag :) Hard werken, niet drinken, af en toe even op het forum kijken, enzovoort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...