Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Nou ik ga er weer even op broeden. Wil ook niet dit forum bezet houden hiermee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ik ga er weer van tussen. Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hè bah Vie, had je geen 10 min later uit de schoot kunnen klappen? Had ik je posting namelijk niet opgemerkt en had ik niet geweten dat er weer een nevenroddelrubriek was geweest. Jammer, hoor ik daar ook weer niet bij net als de vorige toen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Fijn Hermie dat je even laat weten hoe het gaat en ben blij dat de koorts gezakt is. Wel rot voor je dat je ex niet te pakken krijgt. Zou voor haar fijn zijn en voor jou ook want dan sta je er niet zo alleen voor maar vrees dat je dat wel gewend bent.Spud komt weer even spoken met dag geheimzinnige maskertje wat ik niet uit kan staan hahaha. Nee hoor ben blij je weer te lezen.Woman: Zowie's shop? Ga ik nu door voor de koelkast? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Sorry Spud, ik maakte me er kwaad over. En dat komt ook omdat ik me hier veilig wil voelen en dat ook wil blijven doen. Fijn dat je het goed hebt in je nieuwe omgeving en de katten ook.Verder ben ik iets heel lekkers aan het koken, dus dat gaat wel OK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Woman's Little, Bic, Art shop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ja Adam, ik ben ook heel vals. Je zet het berichtje dat ik er later bij heb gezet, niet bij. Ik quote jouw berichtje niet. Zo discreet ben ik nog wel.Als je verder iets tegen me hebt moet je dat maar aan de Tactiven zeggen. Dat kan heel gemakkelijk: linksonder aan een bericht staat: vertel dit aan de Moderator.Ik denk dat je zelf erg gekwetst bent, en dat spijt me, maar je lijkt nu wel op een jongetje op het speelplein: ja maar zij heb het ook gedaan....Feit blijft dat je hier mensen bespot en je aangeeft, dat je dit forum niet serieus kan nemen. Daardoor voel ik me onveilig, en dat geef ik dan ook aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Goeie avond Allemaal.Had gezien dat Spud ook weer op het forum was. Welkom terug Spud en fijn dat je er weer bent.Corina heel veel sterkte met je moeder.Thé jij ook weer hier? Harstikke fijn. Hoe is het met je pa nu? Heb niet alles gelezen, sorrie. Maar blij weer wat van je te lezen.Ga je zondag ook naar de meeting? Ik hoop het voor je, ff lekker met iets leuks bezig.Vie vanavond D.A. dienst? Hopelijk maak je leuke dingen mee. Misschien weer kleine ukkies mee naar huis nemen?Opa Kirk, fijn dat je je oude gezicht weer terug hebt. Was daar toch meer aan gewend hoor.Drup wat nou zeg. Heb je eindelijk de scootmobiel DOET IE HET NIET Balen zeg.Ben je niet weg gewaaid met je ukkeltje?Alkol ook al weer gezien. Hoe is het met je? Ben erg benieuwd?Mis Uiltje en Driekse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Verder zijn we zo goed als klaar met het schilderwerk. Lekker gewerkt en heel tevreden. Vanmiddag ff een klein trekje maar vanochtend een refuutje in genomen dus de trek was gelijk weg. Heerlijk spul.Ja verder heb ik morgen en overmorgen vrij. Moet een bult was doen van mijn Kabouter dat wil je niet weten dus ga ik er morgen weer tegenaan. Ook komen ze morgen de rollator brengen. Zou eerst vanavond gebeuren maar wordt nu morgervroeg.Verder weinig te melden. Hoop dat Woman slaagt met een naam voor haar nieuwe project. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Mis trouwens Co. Hopelijk dat het goed met haar gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 quote: Originally posted by: Dar quote: Originally posted by: Viemaar mensen klagen over hier op een ander forum en komen hier wel schouderklopjes en steun vragen, begrijp ik het zo goed? Jakkie, ga even wat anders doen. Wat een nepperij hier Dar wat bedoel je hiermee? Ook met "Wat een nepperij?Overigens is Adam al weer weg. Valt me op dat hij altijd iemand boos maakt of uit de tent lokt en dan gaat pleite. Onfrisse manier om met mensen om te gaan. Bovendien erg kinderachtig.Ik ben al bezig hem te negeren. Denk dat diegene die zich aan hem ergeren, hem gewoon maar moeten negeren. Houd het vanzelf wel een keertje op (denk ik en hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hey Fruitig vliegje. Hoe is het nu verder? Gaat het een beetje:)16 uur werken. Een beetje op passen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ben ik weer ergens ingstonken?Dacht echt dat hij het meendeeigenlijk nog welJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Avond allen!Iedereen een beetje een geslaagde dag gehad?groeten,Lawrence. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 druk druk druk Lawrenceen zo nog even een volleywedstrijd, een heerlijk besluit vanavonden jij?Hoe gaat het met jeis het nog een beetje te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Fruitvlieg wordt ze nu op dit moment geopereerd? Zo laat nog. Ik heb niets gelezen of het een zware operatie is. Heb er zeker weer overheen gelezen. Hoop dat het geen al te zware ingreep is. En hoop dat je vanacht goed kunt slapen. Mag je haar vanavond nog gaan bezoeken? Zou wel fijn zijn voor haar en jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Las het Kirky :-) Heb zelf ook een redelijk chaotische dag achter de rug (nr. 3 alweer deze week) met service calls op 3 verschillende plekken in het land en het zijn lange(re) vermoeiende dagen als deze dat ik mezelf even tot de orde moet roepen om niet wat "ontspannends" te gaan doen (lees: kroeg) :-/Jane4: ups n downs. Wat ik hierboven al tegen Kirky zei ; het zijn de oude risicogevallen waar ik echt moet oppassen, maar goed he, net een hapje gegeten buiten de deur en niet het gebruikelijke puntje naast de koffie :-) pluspunt pour moi.Morgen een enigzins rustigere dag, wel weer wat later klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Isa proficiat. Das fijn meis dan kun je tenminste je gedachten een beetje verzetten:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 goedenavond met mij gaat het goed hoor bolzie alleen op tegen vrijdag 1ste avond carnavalIk hoorde net op tv over 'mocktails', die komen in, dat zijnlekkere en pittige alcoholvrije cocktails, mmm lijkt me wel wat!AR******gefeliciteerd 10 maanden SUPERRRRR!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Law Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 quote: Originally posted by: kirkyik word vrijdag naar een straat in hengelo gestuurd die niet in mijn stratenboek staat . gelukkig weet ''piet-piet'' de weg . Heh, ja zo maak ik ook vaak dankbaar gebruik van mijn Lau-Lau in mijn Ford (Ford?) ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Goedenavond allemaal,Dank jullie voor de felicitatie`s, maar let wel de felicitatie`s gelden voor jullie ook, want door jullie en met jullie haal ik dus die 10 maanden.:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Deze is dus voor onsAlle nieuwelingen een warm welkom en ik hoop dat jullie net zo enthousiast met deze verslaving om kunnen gaan als ik tot nu toe.Corinne sterkte met je moederSpud blijft altijd mijn:rose:Drup ik hoop dat ie het morgen dus wel doetHermie sterkte met je dochterBol dank je voor je interesse in meDhendro ik ben 18 Januari gestopt, jij 20 Februari? dus je loopt een maandje achter op mij maar jij haalt het ook hoor.Woman ik denkvoor iedereen die het moeilijk heeft een voor iedereen waarbij het wat donker lijkt een voor iedereen die een oppeppertje nodig heeft een en voor iedereen die zich alleen of eenzaam voelt een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Isa wat fijn van je baantje nog in DecemberThé ik denk vaak aan jeCoco dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Dank je ER darik hoop dat je snel een andere baan vindt want eigenlijkheb je waar je nu bent de deur al dichtgedaan als ikhet zo lees en dat werkt dan niet meer hè? Nog nietsgehoord op je sollicitatie?Isafijn werken weer 2 weken in december.(opa) KirkyIk weet niet hoe het helemaal in elkaar zit, maareen felicitatie, hoop ik, toch op z'n plaats?!Lawrens welkomde mijne heet Bas-Bas en sinds ik m heb kom ikoveral terecht haha, eerder zeker niét! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Lijkt wel meno en peno pauze hier hahaha. Voelde me ook al niet prettig door een medestrijder op een ander draadje met een opmerking. Hallo, vallende blaadjes zijn dood en bijten niet in de herfst of is het de angst voor de volgende maand? De pilot is voor tactive maar vind niet dat we zo met elkaar om moeten gaan want we hebben elkaar zo nodig.Kirky als jij het adres in Deventer wel in je straatboekje hebt staan dan houden woman en ik ons aanbevolen om mee te rijden met muziek, 2 hondjes, hapjes en drankjes. Is voor jou ook eens wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Dar ik weet hoe het is om voor zo iemand te werkenSterkte ermee en ik hoop dat je snel ook een lot uit de loterij vind net als ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden