Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Even de was ophangen enzo, ben snel weer terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hey Woman ik dacht dat je een tijdje geleden die vraag ook al had gesteld en er toen een naam uit had gekozen? Maar toch niet?ArtiX. Xwoman. Xlitter. Xlow. BellyX. OfzoietX. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hoi Mousie, goed van je zeg, al 1,5 week.Deze is voor jou En je moet eigenlijk per dag denken, vandaag drink ik niet.Feestdagen zijn wat dat betreft nog ver weg.Maar ik weet zeker dat ook de feestdagen zonder drank, veeeeeeel leuker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Fair trade zou aangevochten kunnen worden, ookal is het een andere bedrijfstak. Iets met kledingatelier?Iig niet iets als de gulden schaar oid.. Laat je met je naam echt een verschil zien met een gewone reparatiecervice.@ Moussie.. Ikzelf drink ipv. bier/wijn Tonic.. en dan shotjes, als sterke drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Boeh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ik heb nog niks terug gelezen dus geen flauw idee wat dit bedrijf gaat zijn Woman. Ik denk wel dat je iets hebt aan iemands eerste gedachte bij de namen zonder te weten wat het nu is, dus bij deze.Ga je in de grote maten handelen? Da´s mijn eerste indruk bij de letter X.So en nu ga ik eens lezen wat je nu gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Woman's craftWoman's HandsWoman's WearWomen and Men Ar(voor als je ook mannenkostuums mag repareren)Women's designWoman's Belly Art Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ja ik ben toen uitgekomen op Coconutwoman Ben daar blijven hangen en nu weer verder aan het sputteren x quote: Originally posted by: VieHey Woman ik dacht dat je een tijdje geleden die vraag ook al had gesteld en er toen een naam uit had gekozen? Maar toch niet? ArtiX. Xwoman. Xlitter. Xlow. BellyX. OfzoietX. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ha die Adam;)Kom je zondag ook lollig doen op de meeting?Wil ik je het adres wel even pbenJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 That'ts true Spud thanx ! quote: Originally posted by: SpudIk heb nog niks terug gelezen dus geen flauw idee wat dit bedrijf gaat zijn Woman. Ik denk wel dat je iets hebt aan iemands eerste gedachte bij de namen zonder te weten wat het nu is, dus bij deze. Ga je in de grote maten handelen? Da´s mijn eerste indruk bij de letter X. So en nu ga ik eens lezen wat je nu gaat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hand made bij Woman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hahahaha Adam ! quote: Originally posted by: adamWOMANS-Buikdansoutfiltskledingsreparatieatelier !! (ook voor toeters en belletjes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Woman, zijn reparatisch bijzaak of is dat wat je gaat doen? Art doet mij namelijk denken aan dat ik met een idee naar iemand kan komen en die maakt dat dan voor mij.Zou je enkel reparatisch aan kleding doen, zou ik me qua naam daar ook op richten. "Kunst en Kostuum reparaties" vind ik eigenlijk ook goed klinken, geeft ook een indicatie van wat je precies doet. Al zou kunst wat verwarrend zijn misschien, want repareer je bijv. ook een van Gogh? Buiten dat zou ik qua naam ook rekening houden met de zoekmachine van google, zoek dus uit of je website een woord moet bevatten dat veel voorkomt of juist niet. En heel belangrijk, kijk eens op sites van mensen die ongeveer hetzelfde doen als jij. Want een stelregel is nog altijd, beter een goed concept gepikt en verbeterd dan een slecht concept zelfbedacht. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Adam ik dacht toch dat je uitgenodigd was voor een ander forum, waar je zo blij mee was, had ik gelezen. Omdat je hier niet meer vond wat je zocht? En omdat je dit adb-forum niet meer serieus kon nemen?Ik zou zeggen, toon je een echt persoon en blijf dan ook daarbij, en ga hier niet meer flauwe opmerkingen zitten maken die iemand misschien wel kwetsen. Wat is je probleem joh! Ga daar liever aan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ik denk dat de reparaties wel een big bizniz gaan worden Spud. De kleding gekocht in Egypte valt al uit elkaar als je er naar kijkt, laat staan als je er mee danst ..ArtywomanArt Womanx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Nog iets, Woman. Doe je alleen vrouwenkleding of ook mannen? Met woman schep je de indruk dat je alleen vrouwenkleding doet. Sorry, ik ben misschien een beetje kritisch maar dat komt omdat ik zelf een website opgericht heb en dat we dus ook tegen dit soort problemen aanliepen. Een naam is heel belangrijk op internet daarnaast het design, da´s je eerste indruk en die moet goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Adam, leuk dat je hier nog steeds bent. Was bang dat als ik terug zou komen je gevlogen zou zijn, gelukkig niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Jij dus evenmin als/dan ik, Adam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hé de "kok" is thuis, koffietje drinken en eten! Salukes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Dit vind ik dus hypocriet gedoe. En daar distantieer ik me van. Adam schrijft op het pilot-forum dat hij daar zo blij mee is, en dat hij dit forum totaal niet meer serieus kan nemen. Corinne idem, zegt dat ze klaar is met het ADB-forum, maar komt hier wel als er wat medeleven te halen valt.Sorry mensen dat ik uit de school klap van dit schaduwforum, en ik vind het prima dat het er is, maar ga daar niet over dit adb-forum zitten zeuren en dan hier toch nog inloggen en meeleuten.Daar zakt mijn broekje van af, want ik neem dit forum toevallig wèl serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Geef maar gewoon toe dat er teveel komen, Adam. Moet je overuren maken met je vriendin om al die maskers klaar te krijgen. Nu ben ik echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ja daarom !Is wel een goede vraag, als iemand nou een Middeleeuwse Kostuum te repareren heeft en het is toevallig een mannen outfit, ja dat doe ik dan zeker wel...Ok woman valt dus af.... quote: Originally posted by: SpudNog iets, Woman. Doe je alleen vrouwenkleding of ook mannen? Met woman schep je de indruk dat je alleen vrouwenkleding doet. Sorry, ik ben misschien een beetje kritisch maar dat komt omdat ik zelf een website opgericht heb en dat we dus ook tegen dit soort problemen aanliepen. Een naam is heel belangrijk op internet daarnaast het design, da´s je eerste indruk en die moet goed zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Atelier mag er van mij wel in want dat heb ik ookArtelier ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ow bestaat al grmblgrmbl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 hoi allemaalff bijlezen eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden