Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Zo is dat Isa, nog tijd zat om te bedenken wat je zou willen doen.Bol, kun je die kinderen niet gewoon bij jou uitnodigen, of ben je niet zo close met ze? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Goeiemorgen allemaal!!AR van:heart:e met je 10 maanden, en wat zullen er velen proosten op jou (al weten ze het zelf niet)met de door jou ingepakte flessen. Heel veel katers waar jij geen last van hebt.Die feestdagen tsja, vroeger ging ik 2 weken met vakantie en ontliep zo de hele santemekraam, datwaren de heerlijkste vakanties dat weet ik wel. Mis ze al weer een paar jaar. t blijven lastige dagen, veel gezelligheid, maar ook konfrontaties met de dingen die ik mis en die niet goed zijn gegaan. En nu voor het eerst zonder alcohol, ik denk dat ik van alles tegen ga komen.Isa als je iets plant, kan het wel minder zwaar ertegenaan hikken zijn hoor, en als het dan anders gaat, kun je ook wel loslaten, toch?Bol, je kunt die (klein)kinderen ook eens bij jou uitnodigen toch? Komen ze ook eens speciaal voor jou!En Jos kan kiezen of hij er (gedeeltelijk) bij wil zijn. Maar naast een deel van de relatie ben je steeds meer een zelfstandig mens aan het worden, en dat mag ook neergezet worden lijkt me. Ik vind het geweldig dat je dit allemaal voor hem doet en er zelf ook aan groeit.Nou ik heb een superdrukke dag vandaag, dus week ik me maar los van dit forum, anders gaan er echt dingen mis.fijne dag allemaal en sterkte voor hen die het moeilijk hebben!!!Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ben er van tussen lieve mensen doeiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Erik, ook dag 2 verdient een Bol ik heb voor mijn doen lang geslapen, maar dat mag ook wel, want vanavond werken bij de DA.Jane een fijne dag toegewenst. Hoop voor je dat het leuk-druk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Leuk en niet leuk Vie(zie je kan me niet losweken, dus moet met de niet-leuke dingen beginnen)B&B gasten komen voor 4 nachten dus poetsen (bah)als ze er een keer zijn is het altijd leuk.Verder advokaat (bah) en tandarts (bah)sportschool en tot slot volley (beiden leuk)en vanavond weer bijlezendus het eindigt leuk als ik zoflink ben geweest de rest niet uit de weg te gaan.Net het leven he:Dnu ga ik echt hooranders moet ik Heintje davids in mijn naam gaan zettendoei doeiJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 AR 10 maandenft> :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Je bent dus vorig jaar na de feestdagen gestopt; veel mensen hier voor het eerst met kerst en oud en nieuw zonder drank. Vandaag mag je de wijn inpakken; nou ja zolang je maar geen kurkentrekker hebt meegenomen 3 flessen per doosje? Dan dronk je zo'n doosje per dag toch. Brrrr kan je je dat nog voorstellen ? Toch maar voor de nuchtere feestdagen dan en voordat je het weet zit je op dat eerste jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 mm kan dat highlight alleen in het zwart ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Dank je voor het duimen morgen Kit! Het wordt nog veel raarder, want mijn audioloog vindt mijn soort slechthorendheid zo interessant dat hij me uit heeft genodigd om te laten onderzoeken door studenten van het Leids Universitair Centrum. Als studie-object, hihi.Ik heb hier de haard opgestookt en ben niet van plan om nog naar buiten te gaan, behalve als het met de honden moet. Guur!Isa het hangt er vanaf hoe je de mail of brief stelt. Het idee lijkt me totaal niet gek. Je wil toch een vriendenkring behouden?hou het neutraal, zou ik zeggen, ga niet in op je relatie maar vraag gewoon hoe het met ze gaat. En, als jij dat wil, of ze eens af willen spreken.Is dat wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Even heel kort.Mijn moeder heeft vannacht een hartstilstand gehad en ze zijn een kwartier met haar bezig geweest.Ze ligt nu op de IC en is nog in een soort coma.Ik ga naar Antwerpen met mijn dochter en ik weet niet hoelang ik daar zal blijven.Ik heb daar geen internet en denk ook niet de tijd te hebben om naar een internetcafé te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Isa dan groet ik jou van uit een ander dorpje in ZH waar nog nooit 1 hond van heeft gehoord.Maar ik wilde je vragen, verlang je nou terug naar die plaats of naar je vriend?In geval van het eerste, ik heb begrepen dat je goed met kinderen bent. Is het niet een optie om zelf in dat dorp een kinderopvang te beginnen? Voor zover ik weet is er veel subsidie mogelijk voor het beginnen van crèches, en zijn die ook heel hard nodig!Het is maar een idee.ik dacht een jaar of wat geleden dat zelfstandig werken heel moeilijk zou zijn, en kijk nou eens. Zou niet meer anders willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Sterkte Corinne! Ik zal aan je denken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Isa dat snap ik. Ik heb zo'n twintig jaar in Rotterdam gewoond, vrij heftig allemaal. Sinds ongeveer anderhalf jaar woon ik in Vierpolders, tussen de kassen en de aardappelvelden. Rust!Soms een beetje te veel rust, maar dan is Rotterdam niet ver weg.Er komt vast wel een baan voorbij die jou past.... en weet je, ik dacht ook dat mijn rustplaats, Brielle in die tijd, het altijd voor mij zou blijven. En toch is dat over gegaan en heb ik dat losgelaten. Misschien ligt jouw doel wel in Afrika, of in Zuid-Amerika. Daar zijn veel kinderen die zorg nodig hebben. Een idee?Kinders ik heb al veel te veel geschreven en moet me met het huiselijke leven gaan bemoeien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 quote: Originally posted by: albertinaGoedemorgen, Op mijn werk komt de drank ook alweer om de hoek kijken. In de december maand wordt daar alles gevierd met drank. Op zich heb ik daar geen moeite mee, ik zie dan altijd mijn collgae in andere personen veranderen. Niet allemaal natuurlijk, maar de meeste kunnen er wat van, qua drinken. Op de plek waar ik nu werk wordt regelmatig de dag afgesloten met een borrel. Er staat dan ook een flinke voorraad in de koelkast. Maar ja, ik doe er niet aan mee en voel me soms ook wel eens een buitenbeentje. Beter een buitenbeentje dan een drinkebeentje Ja toch, niet dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Corinne, take care. Je bent in mn gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Corinne,heel veel krachtmoeilijk voor je nuliefs jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 HalloaBen iets later dan gepland, maar wel weer eerder dan gister.Ik vind sommige dingen nog zo moeilijk. Gister mezelf toe gezet eindelijk een mailtje te sturen naar iemand waar ik de laatste tijd spanning bij voel, en joepie ik krijg een aardige mail terug Ik had echt mn best gedaan op dat mailtje door ook aardig te zijn en toch mn vragen te stellen. Maar nu blijkt dat 1 van die vragen toch niet klopt. Pffff. Dus daar moet ik op terugkomenHet zal echt geen punt zijn maar ik vind het nog zo moeilijk om dit soort zaakjes te leiden en te sturen. Eerst lezen, dan douchen, doggy uit en leuke dingen doen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 18 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 kit,goede raad,niet benedenwinds mesten vandaag!ken wel stuifsneeuw,maar stuifstr... is weer een nieuw fenomeen! ik stink als een bunzing!wie hader ook alweer een schuimbad klaarstaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Corinne..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Nou Woman, ondertussen doe je het maar mooi wel allemaal,en je kunt erbij schrijven dat je het best lastig vindt toch?Er lijkt begrip te zijn.Sailor, dat bad daar zit Kit waarschijnlijknu in te weken, misschien pas je er nog bij!gr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Ja lieve Jane, weet je, diegene heeft het gewoon druk en het speelt zich allemaal in mn koppie af. Is is helemaal niets aan de hand, maar als iemand een keertje beetje kortaf reageert trek ik me dat heel erg aan en gaat het spoken in mn hoofd. Nu snel onder de doucheHeb wel goede zin vandaag, leuke vooruitzichten de komende dagen dus nu voorpret Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Kyon,zag je ingelogd; hoe is het met je? Long time no read.jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 dacht dat jij in je zenbad lag Kit,heb net sailor op je afgestuurd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Hee Drup,je eerste ferrari-dag overleefd?En hoe bevalt ieof kon je m niet uit zijn pyama krijgen?Je hebt zeker wel een ludieke naam voor verzonnen hewe verwachten niet minder van jougr Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Lijk wel een roepende in de woestijnga maar weer eens flink an der arbeitlig goed op schema gelukkigZen-ze Kittot latersJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Share Geplaatst 18 november 2009 Allo allo,AR gefeliciteerd, vreselijk knap van je. :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden