bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Mis trouwens Co. Hopelijk dat het goed met haar gaat.
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 quote: Originally posted by: Dar quote: Originally posted by: Viemaar mensen klagen over hier op een ander forum en komen hier wel schouderklopjes en steun vragen, begrijp ik het zo goed? Jakkie, ga even wat anders doen. Wat een nepperij hier Dar wat bedoel je hiermee? Ook met "Wat een nepperij?Overigens is Adam al weer weg. Valt me op dat hij altijd iemand boos maakt of uit de tent lokt en dan gaat pleite. Onfrisse manier om met mensen om te gaan. Bovendien erg kinderachtig.Ik ben al bezig hem te negeren. Denk dat diegene die zich aan hem ergeren, hem gewoon maar moeten negeren. Houd het vanzelf wel een keertje op (denk ik en hoop ik)
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Hey Fruitig vliegje. Hoe is het nu verder? Gaat het een beetje:)16 uur werken. Een beetje op passen hé?
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Ben ik weer ergens ingstonken?Dacht echt dat hij het meendeeigenlijk nog welJane
Law Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Avond allen!Iedereen een beetje een geslaagde dag gehad?groeten,Lawrence.
lady jane Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 druk druk druk Lawrenceen zo nog even een volleywedstrijd, een heerlijk besluit vanavonden jij?Hoe gaat het met jeis het nog een beetje te doen?
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Fruitvlieg wordt ze nu op dit moment geopereerd? Zo laat nog. Ik heb niets gelezen of het een zware operatie is. Heb er zeker weer overheen gelezen. Hoop dat het geen al te zware ingreep is. En hoop dat je vanacht goed kunt slapen. Mag je haar vanavond nog gaan bezoeken? Zou wel fijn zijn voor haar en jou.
Law Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Las het Kirky :-) Heb zelf ook een redelijk chaotische dag achter de rug (nr. 3 alweer deze week) met service calls op 3 verschillende plekken in het land en het zijn lange(re) vermoeiende dagen als deze dat ik mezelf even tot de orde moet roepen om niet wat "ontspannends" te gaan doen (lees: kroeg) :-/Jane4: ups n downs. Wat ik hierboven al tegen Kirky zei ; het zijn de oude risicogevallen waar ik echt moet oppassen, maar goed he, net een hapje gegeten buiten de deur en niet het gebruikelijke puntje naast de koffie :-) pluspunt pour moi.Morgen een enigzins rustigere dag, wel weer wat later klaar.
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Isa proficiat. Das fijn meis dan kun je tenminste je gedachten een beetje verzetten:heart:
Law Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 quote: Originally posted by: kirkyik word vrijdag naar een straat in hengelo gestuurd die niet in mijn stratenboek staat . gelukkig weet ''piet-piet'' de weg . Heh, ja zo maak ik ook vaak dankbaar gebruik van mijn Lau-Lau in mijn Ford (Ford?) ;-)
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Goedenavond allemaal,Dank jullie voor de felicitatie`s, maar let wel de felicitatie`s gelden voor jullie ook, want door jullie en met jullie haal ik dus die 10 maanden.:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:Deze is dus voor onsAlle nieuwelingen een warm welkom en ik hoop dat jullie net zo enthousiast met deze verslaving om kunnen gaan als ik tot nu toe.Corinne sterkte met je moederSpud blijft altijd mijn:rose:Drup ik hoop dat ie het morgen dus wel doetHermie sterkte met je dochterBol dank je voor je interesse in meDhendro ik ben 18 Januari gestopt, jij 20 Februari? dus je loopt een maandje achter op mij maar jij haalt het ook hoor.Woman ik denkvoor iedereen die het moeilijk heeft een voor iedereen waarbij het wat donker lijkt een voor iedereen die een oppeppertje nodig heeft een en voor iedereen die zich alleen of eenzaam voelt een
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Isa wat fijn van je baantje nog in DecemberThé ik denk vaak aan jeCoco dank je
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Lijkt wel meno en peno pauze hier hahaha. Voelde me ook al niet prettig door een medestrijder op een ander draadje met een opmerking. Hallo, vallende blaadjes zijn dood en bijten niet in de herfst of is het de angst voor de volgende maand? De pilot is voor tactive maar vind niet dat we zo met elkaar om moeten gaan want we hebben elkaar zo nodig.Kirky als jij het adres in Deventer wel in je straatboekje hebt staan dan houden woman en ik ons aanbevolen om mee te rijden met muziek, 2 hondjes, hapjes en drankjes. Is voor jou ook eens wat anders.
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Dar ik weet hoe het is om voor zo iemand te werkenSterkte ermee en ik hoop dat je snel ook een lot uit de loterij vind net als ik
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Hey Co dat klopt van die cocktails. A.s. vrijdag al carnaval vieren? Ben je lid van een carnavalsvereniging? Misschien verkopen ze daar al die mocktails en heb jij de primeur;)
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Co dat zal inderdaad erg moeilijk voor je worden meid, maar wat zal je ex op kijken als hij een Co ziet die aan de spa is, zeg. Of weet hij dat je gestopt bent met drinken. Ja jij slikt geen Refu. hé? Dat zou een stuk makkelijker zijn. Van de andere kant zal het moeilijk zijn als mensen eenmaal in de stemming zijn en plezier hebben, dat jij er dan nuchter tussen staat. Misschien krijg je daar juist wel een heel sterk gevoel van. Het is te hopen voor je meis. Je weet dat je het kunt:heart:Kun je niet wat mensen op zoeken die ook niet drinken? Is misschien wat makkelijker voor je.
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Co Ik kan me heel goed voorstellen dat je van alles gaat invullen. Je bent erg onzeker, maar inderdaad als je alle doemsenario's de revu laat passeren is er een stukje spontaniteit weg en dat is ook jammer. Maar jij voelt aan wat het beste voor je is. Misschien vrijdag nog op het forum schrijven hoe je je dan voelt en hopelijk kunnen er wat mensen je moed en sterkte in praten. Het moet gewoon lukken. En dat doet het ook zeker weten. Daar ben je gewoon CO voor.
dhen Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Ar; 24-2, ik volg je tot aan eeeh ik weet niet tot aan wat Wing ik voel me behoorlijk niet-drinkerig maar ik weet niets van een schaduwforum. Begin nou te begrijpen waar sommigen gebleven zijn; fijn zo'n open en eerlijk sfeertje
Otje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Hmmm dus als je bepaalde tijd droogstaat krijg je een uitnodiging voor een ander forum ?Leuk die ideeen. Vorig jaar zijn we ook aan het broeden geweest, toen is daar Fair & Funky uit gekomen. Echt een topnaam. Alleen de mensen van Eigen Werk stonden niet zo achter mijn concept...En nu is er buikdansen bij gekomen. Net even een dutje gedaan van een paar uur (gaap)Poes was muizen aan het vangen in de keukenkastjes, foto volgt. Moet nog wat kleine dingetjes doen, mailtjes sturen enzoTot zo
Soothe Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Hoi, ik kom net van het schaduwforum.En waarom?Om onze Albert te feliciteren met z'n 10 maanden.Met een beetje goeie wil maak je het jaar vol Albert,daar ga ik vanuit. Zet door Albert. U gaat goed.En nu ga ik de schaduw weer in.Grapje hoor.
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Woman Hathor's Art? Hathor was de godin van de dans, sensualiteit liefde muziek enz. Maar dat zal jij al wel weten.Ga je ook schilderijen op hangen?
druppeltje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Coco en andere latere aangesloten ik doe hier niet aan mee. Zo zaai je 2 partijen en dat wil ik niet want eens kwam ik hier ook pas met mijn angsten en verdriet en weet nog veel te goed hoe ik me voelde tussen die ouwe rotten. Trouwens ben niet eens benaderd hier over want ze weten dus wel hoe ik zou reageren. Waar komt dit eigenlijk vandaan om zoiets te bedenken? Naja laat maar aan tactive over om dit uit te zoeken maar vind het niet leuk om zo met elkaar om te gaan. Iedereen is welkom want de reden waarom we hier zijn is triest genoeg. Houd niet van sub-groepjes net zomin als ik afgelopen week al aan heb gegeven dat ik knetter werd van al die aparte draadjes (behalve die van de meeting dan).
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Drup ik heb net wel dubbel gelegen toen ik donderdag onzinhoekje gelezen had.Maar ik vraag me ook af waarom er toch vaak onenigheden zijn op het forum. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik zo'n kneusje ben dat ik het niet allemaal in de gate heb. Waar onnozelheid allemaal niet goed voor is;)Nee gewoon een goed forum met af en toe een geintje maar ook serieuze gesprekken, en als iemand inderdaad moeilijk zit moet daar serieus aandacht aan besteed worden. Ieder op zijn manier. En dat wordt over het algemeen ook wel gedaan hoor maar sommige opmerkingen zijn gewoon niet leuk.
bolletje Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Ar ik geloof dat niemand eigenlijk weet wat het schaduwforum is. Jij bent in ieder geval geen loser hoor. 3 maanden is erg knap.
AlbertRemmo Geplaatst 18 november 2009 Rapport Geplaatst 18 november 2009 Kleding studio "Womanufactuur"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden