Spring naar bijdragen

woensdag 18 november


sailor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 228
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

AR,
van harte met 10 maanden niet drinken.
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:
:heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote::heart::light::sun::present::musicnote:.

Op mijn werk komt de drank ook alweer om de hoek kijken.
In de december maand wordt daar alles gevierd met drank.
Op zich heb ik daar geen moeite mee, ik zie dan altijd mijn collgae
in andere personen veranderen.
Niet allemaal natuurlijk, maar de meeste kunnen er wat van, qua drinken.
Op de plek waar ik nu werk wordt regelmatig de dag afgesloten
met een borrel.
Er staat dan ook een flinke voorraad in de koelkast.
Maar ja, ik doe er niet aan mee en voel me soms ook wel
eens een buitenbeentje.
:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen Tas en Dar.

Op mijn werk hebben we toevallig vrijdag een borrel, als ik nou es water neem met een rietje en dan af en toe ga blazen dan borrel ik toch ook mee?;)

en ja hoor Tas die wijn is me zéker toe vertrouwd want ze zitten nog dicht ook. `T word anders ook zo`n kliederzooi, open flessen in een doosje:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ar

ik schiet in de lach bij je water met rietje

doet me denken aan mijn laatste werkgever, die wilde persee dat iedereen meedeed op vrijdag met borrelen.
wat heb ik een commentaar gehad omdat ik water wilde.
uiteindelijk heb ik maar dubbelfriss in een wijnglas gegooid, gezeur was weg en ik heb snel ontslag genomen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggu Kanjers.

Ar. proficiat. 10 mnd. das al lang zeg. En dan nu die wijnpakketten. Jij moet vanavond wel een geweldig gevoel hebben als je thuis komt. Confrotatie met je grootste vijand.:musicnote::heart::moon::present::rose:

Tina Knap dat je niet mee doet hoor. Sterke mensen hier.

Kit. de tuin in? kijk maar uit dat je er niet uit waait zeg want het schijnt hard te gaan waaien. Maar veel plezier. Hoop dat je vanavond in een mooie tuin kunt kijken maar dat zal wel lukkken.:P

Verder alle mensen een hele droogvrije dag nog.

Ikzelf ga dadelijk weer aan de gang. Ik hoop dat we vandaag klaar komen met al het schilderwerk. Zou fijn zijn.
Gisteren een bult was mee gekregen maar daar begin ik morgen aan. Verder dadelijk weer een refuutje in nemen. t'Is er weer tijd voor. Ga iedere dag, zonder moeite wat pilsjes halen voor onze manlijke medewerker en schenk het zo maar in. Vind dat wel een beetje knap van mezelf. hihihihi.
Nou mensen ik ga eens 'n bed verschonen. is al bijna anderhalve week geleden. Wat ben ik een viespeuk zeg.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmorgen allemaal

Sailor hier geen tuinwroeten vandaag regent hier pijpestelen:D

Thé wa tfijn voor je da tje vader weer opknapt

ik wens iedereen een fijne dag toe met een zonnetje in jullie hart,
in mijn hart schijnt die al;)

ik ga aerobics doen tot laters
en een knuffel van me:present: voor all

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een paar jaar geleden kreeg ik een kerstpakket (ik wou al schrijven: voedselpakket) van de Jellinek, ze waren net gefuseerd met mentrum toen.
daar zat dus een fles champagne in, oei wat fout!! Ik was toen ook net gestopt met drinken dus hebben ze die er voor mij uitgehaald en vervangen door een fles fruitsap ;)

en nu ga ik rennen, werken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik weet nog niet hoe de kerst hier verloopt. Misschien dat de kids van de kabouter komen. Ze zullen benieuwd zijn naar de nieuwe woning van de Kabouter. Vind het altijd leuk als ze komen. Kabouter moet er allemaal niets van hebben. Is hem te druk maar misschien dat hij daar zo tot rust komt dat hij ze wil ontvangen. Zou heel fijn zijn dan zie ik de kleinkinderen weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

isa, misschien iets heel geks en wellicht voel je er niks voor. Een aantal jaar geleden (zes om precies te zijn, wat vliegt de tijd) was ik eens heel erg single, nogal plotseling, vlak voor de kerst. Ik heb me toen opgegeven bij het Leger des Heils om met de kerstdagen te helpen in de keuken en eten rond te serveren in een opvang voor daklozen. En hoe raar het ook klinkt, dat is beregezellig geworden. En als extra kadootje kreeg ik ook nog eens het prettige gevoel dat ik iets nuttigs deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isje Nee als de kinderen van hem niet komen zie ik ze ook niet, maar heb ze dit jaar al wel gezien behalve de jongste. Maar de kleinkinderen zou ik zo graag weer willen zien. De kinderen van de jongste dochter heb ik misschien al 3 jaar niet meer gezien. Dus die zullen wel erg gegroeid zijn.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi iedereen,

Op naar dag twee, tja de vrijmibo, de vrijdag middag borrel. Ik werk nu in de zorg en daar is het 24/7 en alcohol dus altijd taboe, bovendien is er geen geld voor. Dat de borrel er niet is vind ik ook helemaal niet erg, theeleuten met collega's is veel beter voor me.

AR, van harte met die hele lange tijd nuchter zijn!

En kerst, poeh dat is mij te ver weg, ik moet er nog niet aan denken zo lang niet drinken. Nuchter naar bed en morgen fit weer op is mijn plan zo ongeveer op dit moment. Heerlijk is dat soms niet verder kijken dan mn neus lang is.

@Bolletje; als je het heel graag wil, probeer het dan voor elkaar te fixxen. Zo maar een idee, stuur de ouders een kleinigheid voor sinterklaas voor de kinderen. Wie weet een eerste begin naar meer contact en minder beladen als direct voor kerst uitnodigen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...