Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Wat voor studie volg je Erik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Heu Tas???????????Ook ik begrijp helemaal niets van je verhaal en hoop dat je het morgen wat duidelijker op kunt schrijven, maar dat je pissig bent is duidelijk. Ja en op het forum is er niet zo gereageerd dus met het wel via P.B. komen denk ik dan. Jammer dat je bij zulk soort dingen nooit de namen vermeld, of mag dat niet.Maar misschien kan Tactive hier iets aan doen ik zou het anders ook niet weten. Wing ik denk dat zo'n nette benadering niet zo veel uit haalt;)Tas ik hoop in ieder geval dat je vannacht toch een beetje goed kunt slapen meid want dat is het hele geroddel niet waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 @HermieHBO-V (verpleegkunde) ben opnieuw begonnen met leren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Zo heerlijk gedanst vanavond Ga nu even weer op aarde komen, chillen, beetje eten, beetje rommelen in mn huis. Loop echt te stuiteren van de energie Vervelende berichten lees ik....Tasseke niet weggaan hoor. Als je een time out nodig hebt kom je dan over een poosje weer terug ?Ik kom straks nog even afsluiten en gedag zeggen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Trusten Ar en voor zondag een hele fijne dag. Knuffel bol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Woman hoe is het met op tijd naar bed gaan? Lukt dat een beetje en kost het niet te veel moeite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Goedenavond deze avond Ik ga even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik ga ook.Heb vandaag ook het nodig onaardige over me heen gekregen.Bah!Maar goed, welterusten en hopelijk ben ik morgen weer fris en fruitig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Bolletje, lief dat je er naar vraagt Ik was vandaag weer te laat opgestaan. Ik ga nu elke avond een half uur eerder naar bed, en dat geeft wel onrust. Ondanks dat ik de tijd neem om af te bouwen en in bed nog ruim de tijd heb om in te slapen. Krijg een heel onrustig stressgevoel. Lig ook veel te piekeren in bed en dat is echt niet leuk. Gisternacht besloten dat ik elke avond voor het slapen ga ook nog een paracetamolletje neem, omdat ik niet goed word van de pijn als ik omdraai in bed. Ik kan me ook niet goed omdraaien, door mn nek. Moet helemaal omhoog komen Mn vriendin had een scherpe opmerking laatst, vind je het gek dat je niet naar bed wil en niet kan slapen als je pijn hebt en je niet kan omdraaien. Morgen proberen om half twaalf eruit te gaan. Wat een zooitje pfff quote: Originally posted by: bolletjeWoman hoe is het met op tijd naar bed gaan? Lukt dat een beetje en kost het niet te veel moeite? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Trusten Wing en Houtje.Ook ik ga af sluiten. Beetje koppijn van alle drukte.Trusten allemaal en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Woman laat ik jouw berichtje nou nog lezen. Een warme kruik? Ja natuurlijk wil je dan niet naar bed als je zo'n pijn hebt. Heb je dan niet iets wat je om je nek kunt doen als je gaat slapen. Zodat je nek wat kan ontspannen want met pijn span je toch al je spieren ook s'nachts en logisch dat dat nog meer pijn gaat doen. Ik blijf nog ff in gelogd hoor.Piekeren? Heb je teveel aan je bol wijfie met de nieuwe start van de kleding?Er schijnt hier in Uden iemand te zitten die van alles op homeopatisch gebied kan. Een zekere Gruwel in uden. Homeopatisch centrum. Hij is erg goed en ze doen daar echt van alles en bekijken je hele lichaam niet alleen je nek. Maar er zijn ook pijncentra misschien dat die iets voor je kunnen doen meid.Als je meer daarover wilt weten zal ik wel eens voor je kijken:sun: als je wilt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik weet niet wat er hier aan de hand is de laatste tijd,het lijkt wel alsof er zo'n troll aan de gang isen mensen tegen elkaar opzet.Geen flauw idee wat we hiermee kunnenhet voelt als verraad.Kunnen we heir wel iets mee?Tas misschien gaat het me niks aanmaar misschien is het goed Tactus te vertellen wat er iswant die zijn denk ik de enigen die op kunnen treden.Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik begrijp er ook niets van Jane. Ben even een paar dagen van het forumen er gebeurt opeens heel watHet is alsof je even uit de klas loopt en bij terugkomst staatde klas op stelten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Nou mensen trusten allemaal en voor iedereen een nacht:sun: Slaap lekker en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Ik heb 15 blaadjes achter elkaar gelezen en kan iedereen zeggen, dat ik niet blij ben met wat ik allemaal gelezen heb.Ik denk trouwens dat vorige zin totaal overbodig is, want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier niet blij van wordt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Relativeren Witte. Ik 'mag' morgen op ziekenbezoek bij mijn ex die in het ziekenhuis ligt met de Mexicaanse griep, terwijl ik een kleine hier thuis ziek heb die er gelukkig net aan ontkomen is, maar wie is zielig.. juist hij. Dus ik (en dat adviseer ik allen) probeer me alles niet zo aan te trekken en doe mijn best meer kunnen we niet toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Dag allen, Ik heb alleen deze bladzij gelezen en maak er uit op dat er weer veel aan de hand is geweest hier. Tot nu toe heb ik me geheel afzijdig gehouden van de forumperikelen. Ik kom hier voor mijn eigen alcoholprobleem, en probeer daar een positieve wending aan te geven. Ik sluit me aan bij gesprekken die daar over gaan, en over veel "gedoe" heb ik heengelezen. Voel dat het me niet aangaat, zo goed ken ik jullie niet. Ik ben meer een meelezer, dan een schrijver, maar nu heb ik geen zin meer om de afgelopen dagen te lezen merk ik. Misschien beperk ik me tot de internetbehandeling, en laat het forum even links liggen. Ik hoef geen bijscholing in conflictbeheersing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Hallo allemaal.Ik heb het wel allemaal gelezen hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Birthe je hoeft niet te reageren. Vertel gewoon waar jij mee zit dan zullen daar heus mensen op reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Jongelui ik ga mijn vermoeide hoofd laten rusten. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Het is soms natuurlijk ook best moeilijk soms, voor iedereen denk ik.We schrijven hier heel veel, over van alles, leuke, grappige, moeilijke, aangrijpende, verdrietige dingen.Dat is ook niet niks.Soms zou je elkaar even in de ogen moeten kunnen kijken.Volgens mij is dan de helft al gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Slaap lekker Kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Tusten Hermie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 truste Hermie en sterkte met je zieke kind;)jij ook truste kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
birthe Geplaatst 19 november 2009 Rapport Share Geplaatst 19 november 2009 Dank Hermie, dat zou ik ook gewoon moeten doen. Merk dat dit forum niet veilig voelt door wat ik lees aan reacties, dus ik trek me even terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden