Spring naar bijdragen

zaterdag 21 november 2009

safidepafi

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 184
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeie morgen Vie, Vanavond en morgen dienst. Verder wilde ik naar mijn Kabouter om weer wat in te gaan pakken maar ze komen vanmiddag alle vissen uit mijn vijver halen om 2 uur dus moet ik thuis zijn.
Hoe is het met jou? Al een beetje over de grootste schrik heen w.b. het paard? Heb je nog iets gehoord hoe het met het dier is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirk en Meiske. Wat zou het nut kunnen zijn van twee drankjes? Vinden jullie alco. lekker? Of willen jullie toch een beetje de kick voelen. Als het het eerste is, zou het misschien geen kwaad kunnen (denk ik heel voorzichtig) maar als je het gaat doen puur om de kick dan wordt het gevaarlijk. Want dan wil je die kick vergroten. Hoop niet dat iemand mij dit kwalijk neemt. Ik denk er zo over. Misschien helemaal verkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Bol, dank je, dat was niet zo'n schrik.

Kirky dat denk ik soms ook wel eens ja, na een drukke dag en dan even zitten met een glas wijn... ja doewie! Wat heb ik nou aan 1 glas wijn, daar voel ik waarschijnlijk toch niks van, en zo voort, en zo verder.
Nuchter bevalt me al met al toch het best.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Safi van harte gefeliciteerd met je halve eeuw (vogelvoetjes in de sneeuw) :present: :present: :present:

Calimero ook van harte gefeliciteerd. :present: :present: :present:

Meiske dikke knuffel voor jou en veel sterkte toegewenst. :heart:

Caro heeft een heel mooi gedicht gemaakt over mijn overleden kat zodat ik nu te snuffen zit boven mijn toetsenbord. Das het enige waar ik echt heel goed in ben geloof ik hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske, wat zal jij blij geweest zijn dat je vanmorgen zonder kater wakker werd!en je trek hebt weten te tackelen
Safi en Calimero, van harte met jullie verjaardagen. Safi, dat klinkt als een geweldig feest!!! ik ga duimen dat het droog blijft vanavond.
Saxon ook gefeliciteerd, 3 maanden is een behoorlijke mijlpaal!!

Ik ga hardlopen, dezelfde route die ik gisteren naar het bos gefietst heb met de hond want toen ben ik een pakje shag verloren
die shag is niet rampzalig maar er zat zo'n leuke aansteker in.... ;)

kijken of ik het terug kan vinden, gisteren was het te donker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

n drankje uit nieuwsgierigheid, nee daarvoor ben ik te gepokt en gemazeld, lol, als je weet dat je een drankprobleem hebt weet je ook dat de eerste onherroepeiljk leidt tot meerdere, en misschien wel een paar dagen, nee voor de geur en de smaak heb ik t nooit gedaan ( misschien mannen wel meer), ik kreeg altijd koude rillingen van het eerste glas wijn, alsof mijn lichaam t al afstoot,nee joh, wat ruikt nou lekkerder dan verse koffie die nog loopt of kruidenthee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

gisteravond weer eens lekker thuisgebleven ; de 3e vrijdag op rij, dat gaat goed. Ik heb de gelegenheid maar eens aangegrepen een van de vele films op mijn HDD te bekijken, dit keer een titel met liefde, leed en romantiek (John Rambo) :-D

groeten,

Lawrence.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

gefeliciteerd met je 50e verjaardag,
nu weet je eindelijk waar Sara (Abraham) de mosterd haalt.
;););););););););););););););););););););););););););););););););););)
;););););););););););););););););););););););););););););););););););)
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:
:musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote:

En Cal, voor jou ook een felicitatie.
HIEPERDEPIEPHOERAAAAAA!!!!!!!!!
:moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present:
:moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present::moon::musicnote::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...