Spring naar bijdragen

maandag 23-11-09

bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Kanjers,
Het is nog vroeg 5.30 en iedereen ligt nog op één oor. Das een goed teken, dan is de dag van gisteren geslaagd. Hoop vandaag nog veel berichtjes te kunnen lezen over hoe gezellig het geweest is.
Ikzelf ben er zo vroeg uit omdat ik bezorgd ben over mijn nieuw hummeltje. Het is vannacht zo nat geweest hier en misschien heeft hij niet in het enge hok met al die witte vliegende dingen durven liggen. Nog steeds geen nieuwe naam voor hem. Moet nog kiezen. Het heeft vannacht erg geregend en zodra ik naar buiten kan ga ik naar hem kijken.

Meiske ik hoop dat het vandaag weer wat beter gaat met je. Niet dat het nu zo slecht ging maar hoop dat je vandaag wat meer afstand kan nemen over het verlies van de moeder van Caroline.

Ari het is een hij, maar hij is gecastreerd. Ik weet niet of ik hem in huis neem. Eigenlijk hoort hij toch lekker buiten in de grond te wroeten. Bovendien heb ik kans dat ik een heel klein ietsiepietsie Jack Russeltje krijg. Ja en verder, ze zijn van nature zindelijk maar ja ik vind toch dat ze de ruimte moeten hebben om te kunnen lopen.

Drup heb je al op je scootzoef gereden? Heeft de kat nog een insult gekregen? Zou dat toen toch niet te maken hebben gehad met toch wat spanning?

Wing ik geloof dat ik die kleine maar geen hachéé ga noemen. Zielig.

Ja nu zit ik hier en weet niet wat ik moet gaan doen. t'Is nog zo vroeg. Stom want ik had best nog wel kunnen pitten. Nou ja we zien wel.
Marion.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 232
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lief Druppie zelfmedelijden mag en werkt heel goed hoor als je niet makkelijk kunt huilen. Het lijkt voor velen wel een heel vies woord maar is o zo'n belangrijk gevoel. Als je er maar niet in blijft
hangen maar als je veel huilt betekent dat ook dat je heel gevoelig bent. Spaar dat niet op maar laat het maar lekker eruit komen. Je raakt toch veel kwijt.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

ja, het wordt weer een drukke dag.
Nee, ik heb Bolletje (zo heet het hondje van mijn zus)
nog niet te logeren gehad.
Ik ben ook erg veel weg en dan is ze teveel alleen.
Dus ik bekijk het allemaal nog even rustig.
Verder heb ik bronchitis, nasleep van de griep.
Eens kijken of het wel gaat om veel te praten
vandaag en de anderen niet teveel stoor met
mijn gehoest.
Enfin, we zullen zien.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggu meiden.
Ja ja ik heb een hangbuikzwijntje. Hij liep gisteren langs de snelweg en ik ben zo blij dat we hem hebben kunnen redden. Nee hij loopt niet binnen, heb er wel aan gedacht hoor maar misschien krijg ik ook nog een Jack Russel dus dan wordt het te vol. Heb besloten hem Ollie te noemen en hoop eigenlijk dat de eigenaar hem niet komt op eisen. Ben net even naar hem toe geweest. Hij had een lekker nestje gemaakt en schrok zich kapot toen ik hem goeie morgen wenste. Het is zo'n kleine hummel. 30 cm. hoog en ongeveer 50cm. lang. Maar het is zo'n heerlijk ventje.
Nee varkens horen buiten. Lekker wroeten en rond snuffelen. Maar hij ouwe H. aan een stuk door. Zal binnenkort foto's op de het forum zetten dan kunnen jullie hem zien.
Ja was om 5 uur al wakker. Lag me druk te maken. Misschien ligt hij wel buiten in de kou. Is ie helemaal nat, durft niet naar binnen enz. Ja dan is de slaap zo over.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ar het is inderdaad rustig maar ik ben bezig te kijken hoe en wat Ollie eet. Dus druk met m'n neus op sites voor wat infromatie. Dadelijk als het wat lichter buiten is, krijgt hij nog wat maiskolven en ga ik hem eens lekker knuffelen.
Heb al ooit Roos gehad maar dat was een hangbuikje van 120 kg. Dus deze moet wat minder eten hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!
ik wilde allemaal schrijven, maar aangezien ik voor het eerst op blz 1 aanhaak,
zullen er niet erg veel mensen aktief zijn vandaag. Zou dat het weer zijn, of the day after(the meeting?;))

Bol, leuke naam Ollie (B Bommel, grapje)
ik hoop dat je m mag houden, hij zit daar vast erg goed op zijn plek en zal niet meer naar de snelweg talen denk ik.

Tina, beterschap meid, je kwakkelt al een poos he, niet fijn!

Ik heb een onrustige nacht gehad, dacht eerst dat het door de indrukken op de meeting kwam, toch
best spannend en ik doe dan erg mijn best alles in me op te slaan, wat natuurlijk niet echt lukt.
Maar om 3.33 uur sprong kater Carlo bovenop me op bed, dus die heeft waarschijnlijk de hele nacht wat
aangerommeld want ik had mijn slaapkamer dichtgedaan toen ik hem niet kon vinden. Waarschijnlijk in de kast gezeten. De rest van de nacht heeft ie lekker dicht tegen me aan liggen ronken, wel knus maar ik ben wel 10 keer wakker geweest. Vanavond vroeg erin, er zijn ergere dingen.

Drup, gaat alles weer goed met de kat (ik durf geen poes meer te schrijven hoor)?:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeimorgen allemaal, ik had deze week 3 maanden niet gedronken maar gisteren heb ik weer gedronken, dat voelt niet goed ( behalve de kater dan), het voelt vandaag als een enorme teleurstelling, waarom toch die destructieve kant die iedere keer maar weer opduikt, het voelt alsof alle hoop weer is vervlogen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saxon die drie maanden heb je dan toch maar binnen. Kam jezelf maar niet af, dat kan een trigger zijn.
Niks hoop vervlogen, je hebt jezelf toch laten zien dat je het in ieder geval een hele tijd volhoudt?
Vandaag veel water en thee drinken, opstaan en verder gaan. Go for it! En sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet wat het dillema is; het leven voor de volle 100 procent te leren aanvaarden en het oude los te laten, dus dit betekent trainen voor mij en ontdekken waar ik passie in kan vinden en een cadans te vinden in mijn bestaan, kortom leren om te gaan met tegenslagen, dus loslaten van angst, trots en zelfmedelijden die dus duidelijk parten spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Saxon,
Snap dat je baalt en daar heb je reden toe.
Maar je kunt er van leren:
hup op dit forum dus, voor je echt iets in huis haalt.
Verantwoording nemen meis, en hulp vragen.
En dit gevoel niet gaan gebruiken als excuus, het is mis, dus komt niet meer goed.
Nee, vallen en weer opstaan en net als een kind dat leert lopen
kan het zijn dat het bij 1 x vallen blijft en je er steviger door hebt leren lopen.
En dan is het jammer van het vallen, maar dan heeft het tenminste een doel gediend.
Dus kop omhoog en die 3 maanden gaan verbeteren!
zet m op ok? jezelf vergeven, uithuilen en opnieuw beginnen!
Girlpower (he Vie? ff geleend hoor van je)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Wat een schatje Bolleke. Deb dat je hem toch maar buiten moet laten want daar hoort hij eigenlijk. Wel zorgen dat hij een goede beschutting heeft tegen rengen en kou maar dat hoef ik jou niet te vertellen hahaha.

Met mijn kat gaat het goed gelukkig dus hoef vandaag eens niet naar de dierenarts.

Scootmobiel heeft zijn pyjama nog aan. Wilde er vandaag mee weg maar het regent zo hard.

Zelfmedelijden zullen we allemaal wel eens hebben denkt ik en ik had het gisteren. Tuurlijk blijf ik er niet in hangen want daar ben ik helemaal geen type voor maar ik had gisteren een bui van moet ik nou altijd afscheid nemen? Ben ik geboren om alleen maar afscheid te nemen? Maar dan tel ik mijn zegeningen weer en is het al bijna weer over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Saxon ik begrijp het. Je bent niet trots op jezelf maar niet moedeloos worden hoor. Als je moedeloos wordt dan geef je het op en voor je het weet ben je weer van je pad af. Probeer het te zien als een uitglijder wat ons allemaal kan gebeuren. Pak de draad weer op en vergeet daarbij voorals niet dat je het al 3 maanden hebt volgehouden dus je kan het. Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
Ik heb goed geslapen maar wel echt heel erg gezweten, evenals gisternacht, omdat dit de derde rookvrije dag is en het schijnt vandaag de moeilijkste dag te zijn.
Bolletje wat een mooi beest is dat zeg, ik zou hem direct Pumba noemen.
Ik ben ook nog onder de indruk van de meeting, moet er steeds aan denken en ook aan de dingen die gezegd zijn.
Ik reed mee met BamBam en Jennifer en onderweg hebben we ook veel gesproken over dingen die met ons alcoholgebruik te maken heeft en vooral dan nu zonder alcohol.
Er zijn ook dingen gezegd die ik niet goed na vertellen kan maar wel voel en ik wil er nog graag eens over praten dus BB, als je dit leest.
Leerzaam dat was het voor mij zeker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je Jane, het is ook gewoon wennen voor me, ik heb een jaar samengewoond met mijn huidige vriend en sinds augustus latten we, ik woon nu eigenlijk alleen doordeweeks en das best wennen, mijn zoon is verleden jaar gaan studeren en woont op kamers, dat was ook wennen en loslaten, kortom een hoop veranderingen. Ik moet zeggen dat ik het niet erg vindt dat alleen wonen je komt eigenlijk meer aan jezelf toe en gaat ipv verzorgen nu eindelijk eens voor jezelf zorgen, althans zo voelt dat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn vriend begrijpt mijn probleem ook niet, hoe zo louise, in het verleden hebben we toch ook wel samen wat gedronken?, als je wilt drinken kunnen we best samen toch een fles wijn drinken, hij begrijpt niet dat ik drink niet voor ontspanning of sociaal, ik drink om die roes te voelen er even niet te willen zijn snapt of herkend iemand dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...