Hermie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Jane ik zat me vanmiddag iets te bedenken. Jij wilt mindfulness via een boek gaan doen. Wij krijgen uitreikstukken van de cursus. Als je interesse hebt wil ik ze aan het eind (nog 2 lessen) wel voor je kopiƫren en opsturen, misschien kun je daar iets mee. Als je interesse hebt stuur me dan via pb even je adres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Isa, vervelend zeg, dat je zo'n hoofdpijn hebt.Lekker op de bank of in bed met een asperientje en een kop thee.Goed voor jezelf zorgen.Zelf ben ik eigenlijk ook nooit ziek, dus ik kan niet zo goed het vergelijk maken met toen ik nog dronk of nu.Misschien iemand anders?Beterschap meisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 goedenavond allemaal en welkom alle nieuwen!Dhendro gefeliciteerd TOPPIE!!! **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Piep gaan koken voor jezelf Toppie hoor:present:Dhendro in griekenland?????? Hoe is het weer bij jullie? Ja dan moet je het zonder walnotenijs doen, daar hebben ze andere lekkernijen. Hey Cootje leuk dat je je eusje laat zien. Hoe is het met je wijfie?Hahahaha je eusje nou ja zeg en dat zonder alco. Ik bedoel uiteraard neusje hƩ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Isje wat nou, niet ziek worden hoor we kunnen je niet missen. Heb je geen Echina force in huis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ohw lekker zeg Griekenland Dhendro... hoe is het weer daar nu dan??? boljaaaaaa ben er weer even, moet info voor gedicht sprokkelen endat valt niet mee met mijn lootje:o... wĆØinig uuuhhh mmmm puffffHeeeey piphoe gaat ie??? nog steeds droog goed zeg!! Wel blijven eten erbij hĆØ?!!!IsaIk weet het niet, had ook nooit griep, verkouden welĆ©Ć©ns niet vaak, maarvoelde me vaak zo ellendig van de drank dat ik eigenlijk niet zeker weetof er ondertussen geen griepje of koutje bij was... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Zeg bolIk weet niet hoor maar.. ben je effe weg, kijk ik door het raam bij je vrienden kijk eens.....http://www.putsetc.be/Jeugd/Img/kabouter_kok_kleur.gif Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 ja ari ook eens gehad hƩƩƩƩrlijk jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Co wat leuk zeg. Die sla ik op hoor. Nou zo ver zal hij wel niet meer komen hoor maar hij vind pannekoeken wel heeel lekker. Met kaas of ham of paprika of stroop of suiker of een Bol. Heu??? Hier gaat ff iets fout, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 boldan heb ik alleen zijn gedachten opgevangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Heb nog steeds het alco. gedrag. Hier staan op tafel, een halve liter melk, een flesje ijsthee en een cola. Ben er een beetje van af denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik zit aan een bak rijstzoutjes:wacko:smaakt me niet echtniets zoets meer in huis...maar stoppen met roken word ik niet mager vandus er moƩt iets af maar....ik kan nog even naar de super racen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 juist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ari, ook een leukerd.Ook een ruw haar hƩ.Moet zij/hij ook geplukt?Wel flitsend met z'n zwemvest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ari en Co dat weten wij wel maar hij niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 http://www.lauweres-brutyn.be/...o/Kabouter_Kwebbel.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Nee gaat niet lekker hoor. Ik doe het maar rustig aan. Als het maar niet erger wordt vind ik het wel even ok voor nu.En jij ? Lukt het bij jou een beetje ? quote: Originally posted by: pippieHe Woman, klinkt lekker zeg die chocoladevla, met slagroom?? Hoe gaat het trouwens met het opstaan smorgen, heb je al een ander ritme gekregen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Ik had hiervoor een Scottish Terrier, ook een plukhond!Deed ik ook zelf. Deze ook, maar ik denk nu dat ik het laat doen. Wat een werk.Met het koppie bijwerken en plukken ben ik een week bezig!Maar dan is hij ook wel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 quote: Originally posted by: Cocohttp://www.lauweres-brutyn.be/...o/Kabouter_Kwebbel.jpgNee Cootje verliefd worden lukt niet meer bij hem;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Mijn hondje krijgt dreadjes (echt waar !)Heel veel werk, elke avond plukjes draaien. Lekker warm voor de winter en tegen de zomer knip ik ze er weer af. Heb zelf ook (zelfgezette) dreads gehad dus ik weet hoe en wat. Ben nu al een weekje bezig en ik ben zeer tevreden zoals het aan het worden is. Het zal nog wel even duren voordat het echt goed te zien zal zijn. Het heeft ook wel wat, s'avonds op de bank dreadjes draaien. Zowie wordt een Rastadog !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
moko Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 lieve mensen, vandaag dag 2 van mijn stoppen. Ik vind het een hele klus om het door te zetten, die trek he, maar ik vind het ook niet makkelijk om er met jullie zo gezellig op los te babbelen. Kan iemand mij een beetje op weg helpen. Voor de snoepers zijn Zaanse huisjes biscuits een aardig alternatief met een bak sterke koffie om de trek te dempen.Moko. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Hallo Moko2e dag van het stoppen, goed zeg!Denk goed aan je motivatie waarom je niet meer wilt drinken,dat helpt mij altijd om toch weer een dag droog te blijvenneem anders de wekker erbij en stop per ingestelde tijden blijf op het forumschrijven, vertel wat je bezig houdt op dit momentje krijgt heus reacties! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Toch helpt dat wel MokoAls je trek hebt kom je op het forum en sla je alarm. Er is altijd wel iemand on line. En tussendoor babbelen we over ons wel en wee, dagelijkse dingetjes of grote problemen. Want juist als je stopt met drinken loop je daar tegen aan Welkom hoor, en babbel maar lekker mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Heb een Ierse wolfshond gehad. Schofthoogte 95 cm. Moest ook geplukt worden.Was een keer boodschappen gaan doen met hem en moest in het cafƩ tegenover mij een pakkie sjag halen (echt hoor geen smoes) dacht in eens "Jezus wat stinkt het hier zeg"Had meneer een joekel van een drol neer gelegd. Zo'n dunne wet je wel. Schaamde me kapot. Het was ook binnen een mum van tijd helemaal leeg in dat cafƩ. Heb me toch een partij op m'n donder gekregen van die eigenaar. Ben er ook nooit meer geweest:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 november 2009 Rapport Share Geplaatst 24 november 2009 Woman en nu nog een sikkie in z'n bekkie en dan Bob Marley op zetten. Gaat ie helemaal uit z'n dakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden