bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Floor heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Geeft altijd heel veel stress en rotgevoelens maar je blijft er over schrijven en dat is goed Dikke knuffel voor jou meis:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Stille Willie is pleite:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 O goeie middag allemaal. Er is weer hard gewerkt op het forum om mensen te helpen. Geweldig.Ikzelf heb ook hard gewerkt.Ging vanochtend eerst ff boodschappen doen, toen ik een vriendin tegen kwam die zei "Zo Mar, op je sloffen boodschappen doen?" "Heu wie, wat Sh#$%%^&$t" Was vergeten m'n schoenen aan te doen, en dan heb je het gevoel dat iedereen naar je voeten kijkt. Nou zijn ze hier wel wat gewend van de Bol maar ik geloof niet dat ik, al was ik nog zo lazerus, ik op mijn sloffen weg ben geweest. Bezopen hé?Nou toen maar soppend naar de Kabouter.Een heel gesprek gehad. Hij is zwaar depri en ziet het helemaal niet zitten. Drinkt en drinkt maar.Het valt mijzelf op dat ik er toch met wat meer afstand naar kijk, maar af en toe toch veel bezorgdheid voel. Het is heel dubbel, maar beleef het wel intens. Vroeger walste ik over dat gevoel heen maar weet nu precies hoe het voelt als je bezorgd bent. Zwaar ---, maar goed ik ben weer thuis, lekker op m'n eigen stekkie en ga het dadelijk gezellig maken voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ik kon niet mee met mijn vrouw omdat wij beesten hebben.Wij hebben een tuin van 6000meter midden in de natuur.Hopelijk ga ik nu van dat paradijselijke wonen genieten.Eerder zoop ik veel te veel en kwam nauwelijks aan genieten toe. Je wordt er niet jonger op dus het is nu of nooit.Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 O je bent er weer Willie. Hoe is het nu met je? Hoe voel je je? Voel je het als een uitdaging om een paar dagen alleen te zijn of ben je bang? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ik ben het die stoppen wil. Hij wilde macht en vooral met mijn moeder praten. Dochter zegt ook dat als ik nu een jaar door ga, ik geen leuk jaar ga krijgen. Gelukkig is zij een mens met veel wijsheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Floortje heel goed van jou en je dochter ik weet niet hoe oud je dochter is maar klinkt heel volwassenwens je heel veel sterkte floortjelieve knuffel van me:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Tjeetje Bol ??????wat heb jij veel geschreven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Meiske,Dankjewel, dochter is 14. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ik heb weer lekker gejogdnah ja lekkerkwam kleddernat thuis en koud??????maar ja wel weer vol energieKit ook weer in da house:)welkom Kitna zo een lange tijd;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Kinderen zien, horen en voelen heel veel Floortje. Zorg ervoor dat je dochter en jij een veilige basis krijgen dan komt de rest ook wel weer. Als je de beslissing eenmaal hebt genomen komt het erop aan door te zetten. Ga ervoor meid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 In de dertien dagen dat ik mee doe met ALCOHOL DE BAAS heb ik 143 flesjes minder gedronken.Eest waren het er 186 en nu 43. Sorry ik kietel me zelf maar denk dat me dat kracht geeft.Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 DIT IS MIJN MOEILIJKE KLOK VANDAAR DAT IK WAT EGOCENTRISCH BEZIG BEN.Willie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Houtje wat goed van je ik heb hetuitgeprintmaandag naar de Hema echt weldat wist ikook niet hoorvan die online cursussenThanks:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Willie, op naar de 00000000. kerel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 ZoWat resten katoen bij elkaar gezocht en een nieuw dekbedhoes in elkaar genaaid. Doorgestikt met een vrolijk kleurtje en het ziet er gezellig uit. Die dingen zijn altijd zo duur, bij de ameH vooral. En de goedkopere bij noitcA zijn in een paar wasbeurten armoedig met van die pluizenbolletjes. Ik heb nu wat oude dekbedden met bleek in de wasmasjien gedaan, kijken of er wat leuks uitkomt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Moet je de Ikea eens proberen Woman, redelijk geprijsde dekbedhoezen die mooi blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Willie is het erg moeilijk voor je om wat meer over jezelf te vertellen? B.v. hoe je je nu voelt. Ik heb je die vraag op de vorige pagina al gesteld maar misschien heb je dat niet gelezen.Misschien lukt het je om dat te doen zodat we er wat meer op in kunnen haken en zo wat beter contact krijgen met je.Had het gevoel dat je erg kwaad bent. Als dat zo is, ben je dan kwaad op jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Opa Kirk moed blijven houden joh, de aanhouder wint. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mousie Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 pfff mijn moeilijke tijd was al als ik t s'morgens opstond....maar nu niet meer gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 God zij dank Kirk dat je daar geen hartproblemen van hebt gekregen:) Maar fijn te horen dat je nu schriftelijke bevestiging hebt gehad. Zo heb je altijd bewijzen. Nu lekker rustigaan doen tot januari.Maar het is inderdaad ontzettend vervelend om te leven in onzekerheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Mijn moeilijkste momenten waren tussen 12 en 16.00. Mijn makkelijkste momenten waren de ochtenden er na. Taalde niet naar drank en was dan erg gemotiveerd om een Refu. in te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Mijn moeilijkste momenten waren de vrijdag en de zaterdagavond. Vanaf eind van de middag tot diep in de nacht. Gelukkig heb ik dat nu niet meer, maar dat heeft echt maanden geduurd. Nu ga ik voor de kerst en Oud&Nieuw. Met refusal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 november 2009 Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 ZoIk ga even mn rustmoment nemen. Moet er echt aan denken dat te doen. Zitten en chillenTot laterrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 november 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 november 2009 Ik ben zo boos boos boos!Teleurgesteld, kwaad, verdrietig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden