witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Bolletje zelfs Sinterklaas zorgt eerst voor zichzelf en dan pas voor andere...ai jai jai Bol.... ik gun het je zo dat je eerst voor jezelf lief bent en dan pas voor andere.Weet je wat: ik kreeg net een mail van sinterklaas,of ik jou ff een paar extra zoenen wilde geven,omdat je er zo gelukkig van wordt om ze uit te delen.Dus hier Bol deze eerst voor jou en daarna mag je ze weer uitdelen:):sun: :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Dank je wel Lieve Witte. Nee die deel ik niet uit hoor, die houd ik voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Doe je goed bol!!!mooi geschreven kit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit heb jij regressie hypnose gehad? Lijkt me vet. Ja Jos heeft die opleiding ook gedaan en bij mij geoefend. Was heel fijn. Zag mezelf als kind lopen en voelde de hand van mijn vader maar zag alleen twee hele grote voeten meer niet.Maar naar een vorig leven heeft hij me nooit terug gebracht. Maar als jij een volgend leven zou willen kiezen, wat en waar zou je dan het liefst willen zijn?En jij Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Ho ho foutje gemaakt Hannah ik bedoelde schoenen. Stom van me. Het waren bruine schoenen met hele kleine gaatjes erin. Zie ze zo nog voor me.Hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Tussendoor; TV tip.Alci op NL2.Zag 't in de vluggigheid, dus weet niet of het klopt. Ik ga naar DWDD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 hee Dar,erg herkenbaar wat je schrijft...Enne weet je wat mij bijna ook elk jaar overkwam,dat zwarte piet een klein zakje vergeten was te gevendie kreeg ik dan een week later ofzo.Had ik m allang gevonden dat zakje en heel langgevoeld wat erin zat.Dan teleurgesteld dat ik dat niet kreeg.Tjaa kado's opruimen en ze weer terug vinden,kunnen kinderen beter dan moeders...Hee Hannah gaat t weer een beetje met je??Deze ff voor jou, heb t gelezen van je ex pfff, tis niet makkelijkals je zo uitgespeeld wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit ik zou graag als Boedist willen gaan leven. Deze mensen zijn zo vredelievend en wijs. Zou wel m'n t.v. en gamen missen maar dat went wel. Maar ik zou inderdaad al mijn liefde die ik nu al voel voor heel veel mensen, nog meer willen geven. Mensen duidelijk maken dat je meer bereikt met liefde dan met haat. Mocht in een sociogroep een keer een wereld creeren, dit was toen ik ongeveer 29 jaar was. Creerde een wereld waarin mensen waren die alleen maar liefde uit straalde. Dat vond ik toen al erg fijn. Nadeel van een monnik worden is dat je soms 7 jaar lang in een grot moet wonen. Dat zie ik mezelf niet doen hoor, of ik zou ook een kattenparadijsje maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Heb ik je vorige week wel een keer op pammetjes gewezen Hannah...Maar was er nu niet, anders had ik het zeker weer gedaan.Goed idee juist om ff de allergrootste stress er af te halen.Moet alleen geen gewoonte worden hoor, tis ook mega verslavend dat spul. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 hahaha lol HannahThnx Julius goeie tip!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 eh.... je doelde toch op je ex he hannah??? met die grote zak....Tenminste zo heb ik t gelezen hoor...Sorry als ik verkeerd heb opgevat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit w.b. mijn hoofd kaal scheren, nou dan kan ik nu al voor boedist door gaan,Och dat is voor mij allemaal buitenkant. Kleren of mijn uiterlijk doet mij niets. Zie er vaak niet uit en ben gewoon een slons. Voor mijzelf is de binnenkant veel belangrijker. Hoe kan ik het best groeien en dan op zo'n manier dat dat voor mijzelf het lekkerst aan voelt, en dat is, goed zijn voor je medemens.Maar ik heb ook mijn rotte kanten hoor. Ben geen heilig boontje:devil:Kit heb die pagina vast gezet bij de rest. Nu nog op m'n gemak gaan zitten lezen of kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 wow 11jaar????Ik heb altijd geleerd dat je zulke medicijnen maar voor korte tijd mag slikken,omdat anders de werking niet meer zn doel dient.Maar ja als jou huisarts ze blijft voorschrijven dan zal ik t wel verkeerd hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Een kater is lief als je hem kunt aaien, maar toch onverwachts kan hij krabben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Kit heb jij the legend of the weeping kamel gezien? Ik geloof dat ik die film die jij net gegeven heb al gezien heb. Maar vaak komen er zondags uitzendingen van de b.o.s. Die kijk ik bijna altijd. Dat is vaak de wijsheid die ik graag zou willen. Maar dat zal wel komen in een volgend leven. In dit leven teveel gezopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Niemand is happy Anders zitten wij hier niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Hannah wel nee joh. Hoe zie ik er uit. Vaak zeggen ze "Sorrie meneer mag ik er even langs"hihihihi dan draai ik me om en zien ze mijn superbovenkamer en zeggen dan'" o sorrie mevrouw."Ik ben een beetje een kruising tussen een bouwvakker en een vrachtwagenchaufeur. Een beetje dik 89 kg.Prima 1.70 ook prima, ja en voor de rest gewoon m'n eigen haar. Blond grrrrrrijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Hey die Wing. Hoe is ie? Heb jij toevallig ook nog wijsheden in je zak zitten die we kunnen gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Nou..... das nogal een uitspaak hoor willyWe zijn gerust niet elke dag depressief hoor.Dat zou toch wat zijn zeg.Tis alleen wel zo dat je hier met je verhaal terecht kunt,als je je niet lekker voelt.Das misschien het verschil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Willie maar ik ben een poes hoor, en als ik krab doe ik het zachtjes op je neus. Je doet het veel te goed om flink uit te halen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Witte, Jij zit al 11 maanden op forum zie ik. Ik begin net. Hopelijk heb ik het met drie maanden geklaard.Maar misschien praat ik onzin maar vertel mij waarom jij hier zo lang zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Die ligt hier ook hoor Hannah.Maar gebruik het liever niet.Moet er niet aan denken nog een verslaving erbij, ben ik echt bang van.Maar vind t wel goed dat je het nu dan gebruikt,nu je je zo rot voeltdas ook voor jezelf zorgen he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Isa waarom die vraag. Heb je weer wat voor je kiezen gehad. Je klinkt weer treurig. meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Herstel ben sinds juli pas echt bezig met ADB training en het forum.En ik zit hier omdat het me goed doet Willy.Misschien zit ik hier over 5 jaar nog willy, als iets goed me is gebruik ik het.Maar echt, het is niet zo dat ik elke dag depressief ben hoor.Geloof dat voor meerdere mensen geldt.En als dat wel zo is ook geen probleem.Wees jezelf hier en gebruik het forum zoals je het gebruiken wilt.Oh oh Isa, dat klinkt niet goed meis,Had je vandaag dat bezoek met je schoonzus??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst 3 december 2009 Tussendoor geglipt Dar...Terecht dat je het zegt, maar jammer dat je zo reageert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden