Spring naar bijdragen

donderdag 3 december


sailor

Aanbevolen berichten

Oei Bolletje,

Dat lijkt mij moeilijk, drank in huis. Knap als je het wel kan.

Vie,
Ik heb onderhand wat ervaring in dat soort dingen, gewoon zelf even bellen of mailen. het kan daar ook een chaos zijn.

Mijn kliniek zit op het terrein van een hele grote organisatie; ik heb daar wat mutserigheid gezien.

op een dag aan de balie ambulant.
Client: ik moet naar de GP van de R, weet u waar die is. Muts: nee sorry dat weet ik niet. Client: oh.
andere client(ik) misschien zou je even naar haar afdeling bellen waar haar huisarts vandaag zit?
Muts: uh ja, even later , uw GP zit aan de derde deur aan de linkerkant.

Recepten die moeten worden doorgefaxt worden en nooit aankomen.

Zelf even bellen. Ik vind het knap van je dat je het aandurft. Chapeau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 285
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gewoon, een maatje ambulance zoals ook bij mensen maar dan met andere kleuren Bol. De hond hebben we een tijdelijke spalk gegeven en voor zover ik nu weet, huppelt hij weer voorzichtig rond. De vraag blijft waarom iemand een hond aanrijdt (dat merk je toch!) en dan gewoon doorrijdt. Maar daar sta ik maar niet teveel bij stil.
Hoe is het met he zwenkhuikbroefje? Meneer of mevrouw Unox bedoel ik.
Denk maar lekker aan jezelf. Ik kreeg een leuke tip van Jane voor een Wellness-abonnement. Dat geef ik mijn lief en mezelf voor Sint. Is niet zo heel duur en je knapt er zo van op.
Nou ja, even wat prietpraat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dar,

ik zou ook gewoon even bellen, het zou kunnen zijn dat jij bij een andere persoon op de wachtlijst staat.

Hoe gaat het verder met je? Ik heb vast een heleboel gemist.

Vandaag heb ik het druk, elk moment kan er iemand voor de deur staan en ik zit nog in mijn pyama, heb je met gebroken nachten, en om half elf komt mijn maatschappelijk werkster, en ik heb mijn ding nog niet gedaan:$:wacko:

Ik zal mij dus eens snel aan gaan kleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, Hermie...toch een :present: voor jou!

Willie, probeer het per dag te bekijken, dat is al een heleboel. Wellicht ontwikkel je een hobby, ga je lezen of weet ik veel wat. Ben het met je eens dat de hele avond voor tv mij ook niet meer kan boeien. Ik voel vaak onvrede als ik de hele avond domme dingen zit te kijken. Dat vond ik echter niet erg toen ik nog dronk. Geweldig hoe je bezig bent, het is fijn om te lezen hoe goed je je voelt.

Heb een fijne dag allen. Ik ga straks papierwerk doen voor mn moeder betreffende het overlijden van mn vader. Vind ik niet vervelend om te doen en het is fijn om hier te zijn. Gisteravond samen tv gekeken, inspector Barneby. Heerlijk gezapig maar wel twee dooien:o Afijn, het werd allemaal weer opgelost. Laterrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vie, ik was gister nog heel laat hier.
vanmoworgen vroeg wakker, 9 uur..dat is vroeg voor iemand die niet werkt. De zon schijnt hier al volop dan (woon in zuid europa) dan ben ik zo blij dat ik niet gedronken heb. vandaag weer niks.
Heb je alleen telefonisch contact met een pysch? Hopelijk niet, want een persoonlijk kontakt, elkaar zien, werkt veel beter. Het schept vertrouwen of niet. Ben er zelf lange tijd geweest, verschillenden, sommige vond ik echt flut, nooit teruggekomen, schiet niet op dan.
Ik weet niet waarom je daar hulp zoekt, niet de drank geloof ik. Succes he!
Nee, jij bent hier al langer dus, 1,5 jaar. ik sinds 2 september dit jaar.

mn poes zit op schoot, altijd waar ik zit, komt ze. Ik moet dr echt wegkicken, anders heb ik haren in mn koffie, in mn thee. Ze wil alleen naar buiten als het donker is. Ik ga lezen in mn boek nu, in het zonnetje, goed voor de botten! dag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie met Unox gaat het goed. Meneer lust alleen niet alles dus geen hangbuikunoxje maar een verwend kereltje. Als het goed is gaat hij binnenkort naar iemand anders. De rede. Hij is hier veel te alleen en ik merk dat het diertje toch binnen gezeten heeft. Gaat dan naar een boerderij waar we pas een ander h.b.zwijntje gebracht hebben. Veel fijner voor het ventje. Maar hij is zo ontzettend lief.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beate, wat doe jij in het Zuiden van Europa en wil je me soms jaloers maken? :)
Het gaat bij PsyQ nou eenmaal zo dat het eerste consult telefonisch is, dan kunnen ze blijkbaar inschatten bij welke hulpverlener je zou thuishoren. Ik doe dat omdat ik na het stoppen met drinken heel veel innerlijke dingen voor mijn kiezen heb gekregen die ik niet goed weet uit te werken. En ik wil toch verder. Dus op deze manier dan maar.

Overigens vind ik af en toe een avond domme dingen op tv kijken best leuk! (Eastenders op de BBC)
Maar niet al te vaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, een beetje een laat antwoord maar ben net terug van boodschappen doen maar ja, ik ga 'snachts meestal tv kijken.
In november was misdaadnet op tv, sjonge ik kon bijna niet meer op bed komen.
En nee, ik ben geen Pietje, ik ken de patienten niet van zijn afdeling dus das nie handig.
Goed van je trouwens dat je naar de psych gaat, ik loop er al jaren en dan bij de verslavingszorg en die krijgen een dikke 10 van mij, heb de trauma's grotendeels verwerkt, nu de drank nog maar als het goed is ga ik maandag aan de Refusal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie wat ben je aan het maken voor de kleinkids? Kun je rustig zeggen hoor wij geloven alleen nog in St. Klaas als we wat krijgen. Voor mij kan hij de pot op. Zet al dagen m'n schoen maar niks noppes nada. Heb er gisteren uiteindelijk zelf maar een reep chocolade in gedaan en 1 min. daarna lekker op gepeuzeld.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is ook leuk Bol. om jezelf een kadootje te geven.
Ik maak voor de oudste (bijna 5 jaar) een kop van papier-maché die ze kapot moet maken en waar ze een boekje in vindt om letters uit te leren. Voor het jongetje maak ik een boot en daar gaat lego in. En Voor het kleinste meisje heb ik geen surprise want zij woont in Brazil en dan is een surprise zo lastig opsturen, maar ik heb mega-mindy dingetjes voor haar gekocht en die zijn al op de post naar haar.

Ik snap dat je Unox afstaat, als hij het op een ander adres beter kan hebben. Zwijntjes hebben ook graag gezelschap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hermie van harte
Vie succes bij de psych
Meiske veel plezier met sporten
Willie van harte met weer een dag niet drinken, knap hoor hoe je zo de knop om kan zetten en ook zo actief mee schrijft hier. Hoop ook dat je je vrouw tot inspiratie zal zijn met minder/niet meer drinken.

En ik heb slecht geslapen en moet vanmiddag werken. Een ruime maand geleden is mijn contract niet verlengt en zo als het gesprek toen verliep had ik er vrede mee en begreep ook dat het beter was om wel in de zorg te blijven werken maar niet met de doelgroep waar ik nu in zit. (ik ga geen details geven want wil wel anoniem blijven) Nu kreeg ik vorige week een verslag van dat gesprek en daar werd ik van a-z afgebrand. Zo niet professioneel en rancuneus kwam het over, maar goed ik laat me niet gek maken. Vandaag is de eerste gelegenheid dat ik mijn leidinggevende weer zie. Mijn emoties zeggen eens flink van me af te bijten, ik laat toch niet over me heenlopen! Mijn verstand zegt dat ik een positieve referentie hard nodig heb. Wat dat betreft voelt het als een machtspel van haar, zij weet dat ik haar (nog) nodig heb. Uiteindelijk vind ik dat ik er wel wat van moet zeggen maar ik moet me inhouden en ik voel dat ik kwaad en verdrietig ben erover. Kortom een lastig gesprek dus waar ik afgelopen nacht over aan het malen was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben niet eens natgeregend maar wel lekker weer uitgewaaid.

Erik wat een nare situatie. Boos worden heeft denk ik niet veel zin, dat werkt niet, wel zou je met haar kunnen praten over het verslag en wat het met jou doet.
het ergste van dat soort dingen vind ik altijd dat er van alles in kan staan van tijden geleden terwijl op dat moment niks tegen je is gezegd. Dat maakt me vaak ontzettend boos en machteloos.
Ik ben van mening dat als er iets niet goed gaat dat men dat op dat moment moet zeggen, dan kan je er nog iets mee doen, maar komen ze er weken later mee dan hebben ze je weken aan laten zwemmen en dat is fout. Zo ga je niet met elkaar om. Arbeidsconflicten zijn erg vervelend en gecompliceerd.

Veel sterkte vanmiddag en het kan nog wel eens helpen om voor jezelf op papier te zetten wat je dwars zit. Dat maakt bij mij mijn hoofd altijd iets meer op orde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo jadore, ben niet aan het janken maar voel me wel ontzettend slecht, heb ook een erg slechte nacht gehad. Ik hoop dat ze me snel accepteren bij de online behandelng, als ik het teruglees dat Isa al 3 maanden droog stond voordat ze kon beginnen, vind ik dit wel erg lang

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hahah die Hermie, vind hem wel leuk.

Ja druppeltje is ook een vis (maar niet van maart). Soms een pyranja en soms een klein gupje.

Vie sterkte bij de psych en praat hem/haar niet meteen onder de tafel want dan kom ik echt niet meer bij.

Jacc blijven proberen er tussen te komen. Tegen mij zeiden ze ook 3 maanden maar meldde me elke dag aan en na 2 weken zat ik er opeens in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari ik heb me eergisteren voor de online behandeling aangemeld, zie nu wel als ik inlog dat er een foto van mijn online hulpverler bijstaat maar heb nog geen bericht verder van haar gekregen, ik wacht nog even vanmiddag af en stuur ze dan weer een mailtje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hannah1
Ja het was een functioneringsgesprek maar die hoef ik niet te ondertekenen. Dank voor de tip, was het ook niet van plan om mijn krabbel onder iets te schrijven wat zo niet klopt.
@Tapas
Je legt de vinger op de zere plek, het gaat om zaken van een hele tijd terug, en dan met woorden als uit het team komen signalen .... zonder concrete situaties en zonder namen van mensen die het betrekt. Absoluut onmogelijk om over in discussie te gaan of te weerleggen laat staan er iets mee te doen in mijn functioneren. Niet dat dat nog hoeft want het is sowieso einde contract. Maar ik help ze wel met doorwerken terwijl ik genoeg vrije uren heb om binnenkort te stoppen. Help ze zelfs met werken tijdens de kerstdagen. Wel mij tot het laatste moment gebruiken maar ondertussen me als een wegwerpmens misbruiken. Boos worden heeft geen zin maar ik ga wel zeggen wat het met me doet en dat het in de relatie werkgever-werknemer wel een kwestie is van geven EN nemen. Het kan niet zo zijn dat ik me in blijf zetten terwijl ik vrije uren zat heb en zo behandeld wordt.

Dank Hanah en Tapas voor jullie reacties, is best fijn feedback krijgen hierover.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...