Lieved Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 proficiat jane !!!! 4 maanden al echt goed :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ohh gelukkig je bent er nog bolletje.Ik moet je even zeggen, dat ik netecht heel hard heb zitten lachen om je.Ik kwam echt niet meer bij om je opmerkingen over tactus.Ik vind het eigenlijk ook heel jammer dat je het nu weet, want het was een beetje een ongeschrevenregel om je niet precies te zeggen wat of wie het was.Heb je eigenlijk wel van jezelf door wat een heerlijk mensje bent???Ik hoop dat je begrijpt dat ik je niet uitgelachen heb,maar gewoon lekker gelachen om wie je bent.Ik vind je 1 vd kanjers van het forum!!Jane:light:En dan deze slinger nog 10x onder elkaar.En het niet eens door hebben he, hoe lang jeal bezig bent.Topprestatie!!!Ik hoop dat je nu ik dit tik lekker aan het winnen bent met je vollybal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Hee Dar, wat lekker voor je, dat alle molens nu toch echt lijken te gaan draaien.Ik hoop dat je een goeie beslissing kunt maken uit het aanbod wat je zult gaan krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Tot sint CocoEnne dat de beste maar mogen winnen met het mooiste gedicht;)Hoop dat je lekker geniet van je avond, en dat je geen onverwachtekroegkriebels krijgt.Bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Nee hoor Witte ik ben er nog. Goeie avond trouwens. Nou soms vind ik dat er best wel eens wat gelachen mag worden, maar ik wist echt niet wie nou eigenlijk die Tactus was. Dan denk ik niet na en schrijf maar wat op. Kom dan daarna tot de ontdekking dat ik een stomme fout heb begaan en ja dan l@l ik me er maar een beetje uit.Fijn dat je om me kan lachen. Altijd gezond en moet op z'n tijd. We hebben al genoeg ellende mee gemaakt in ons leven. Maar jij behoord ook tot de Kanjers hoor.Kom of woon jij trouwens in België? Soms denk ik "Witte zou misschien in België kunnen wonen" Omdat je af en toe een woord gebruikt dat ik herken van een vroegere vriend. Hij kwam ook uit België. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Nee hoor bol, ben geen BelgkeKom uit nh. Das een heel eindje weg vanaf Belgie.Misschien omdat ik soms iets dialectachtigs tik, waar ik dan geen erg in heb,dat het zo op je overkomt...Ik zou trouwens wel willen weten wie er nog meer uit nh komenGewoon uit nieuwschierigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ga ff wat tussendoor doen, brb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ff Popstars kijken, kom wel tussendoor een bakkie doen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 cocco Een eerlijk zuipverhaal. dat doet me goed Dan sta je niet alleen. Ik wil er 100 % van af maar ik mis het ook.Dat moet slijten want nu vind ik het al moeilijk een biertje te nemen want dan verbreek je je belofte tegen je zelf.Door drinken heb ik veel lichamelijke klachten. Nog wel maar ik voor dat het beter wordt.Je mag me alles vragen IK probeer er zo eerlijk mogelijk antwoord op te geven. Zo kunne we elkaar helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Willie Co is uit gelogd. Maar dat is de juiste stelling die je hebt. Belofte maken aan je zelf. Stoppen met drinken voor jezelf. Dat is ook de enigste manier, (denk ik ) om het vol te kunnen houden:)Willie wat zijn jouw lichamelijke klachten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 ikke ! quote: Originally posted by: witteNee hoor bol, ben geen Belgke Kom uit nh. Das een heel eindje weg vanaf Belgie. Misschien omdat ik soms iets dialectachtigs tik, waar ik dan geen erg in heb, dat het zo op je overkomt... Ik zou trouwens wel willen weten wie er nog meer uit nh komen Gewoon uit nieuwschierigheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Woman Heb je al tijd gehad om de cd. tjes te beluisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Bolletje buikloop o.a. jicht bloeddruk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Tapas, Hannah, Jozias, Meiske en Willie,Ik ga vanaf nu verder onder de naam TatumFloortjeII Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Leuk Woman maar dan woont Tas ook dichtbij zeker??tenminste ik dacht dat jullie dicht bij elkaar woonde??Welkom terug bij ons Tatummaaaaaarrrrrre is dit nou niet heel ergdoorzichtig als je onherkenbaar wil zijn??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ik had het gelezen tatum heb je mijn vraag ook nog gelezen eind van de ochtend?Willie, met die instelling die je nu hebt is het moeilijk vol te houden, je hebt nu de houding van een kind van wie het speeltje is afgepakt en het leven eigenlijk geen zin meer heeft.tenminste zo kom je nu over. Je zou het ook kunnen zien als dat je bezig bent met een ontdekkingsreis. tot nu toe heb je steeds de trein gemist door de drank, maar nu mag je echt in die trein stappen en ontdekkingen gaan doen over jezelf. Probeer je negatieve instelling om te buigen naar een positieve want anders is het erg moeilijk om het vol te houden.Je stelt je nu voor dat alles met drank gezellig is en zonder drank niet meer. Mijn ervaring is dat het zonder drank vaak veel gezelliger is en met drank dramatisch overdreven allemaal. Als ik nu nuchter een kroeg binnen loop op de late avond dan vind ik het vanuit mijn nuchterheid helemaal niet gezellig maar bedreigend, hard praten, hard lachen, meer agressie, geschreeuw, en vind ik de gezelligheid ver te zoeken. Er moet een reden zijn waarom je gestopt bent met drinken en dat zal niet zijn omdat met drank op alles gezelliger was.Ik heb ook bijna 30 jaar gedronken en tuurlijk zijn er mooie momenten geweest met drank maar daarnaast zijn er ook bijna mensonterende momenten geweest, niet meer weten hoe je in je bed bent gekomen, ruzie met anderen, schuldgevoel en schaamte de volgende dag want zo ben ik helemaal niet. Nu 2 jaar ruim drankvrij en het leven is er voor mij een stuk boeiender op geworden. Ik ben gegroeid en dat deed ik met drank allang niet meer.Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd en hoop dat je je instelling wat positiever kunt krijgen want dat maakt het niet drinken er een stuk makkelijker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Witte, R zit niet achter mijn rug om te lezen op het forum. Ik wil alleen zeker weten dat als ik wat schrijf het niet herkend wordt. Vandaag is het misschien bekend, maar later is het normaal dat ik Tatum ben.Tapas, ik heb het gelezen. Ik wil achteraf heel erg graag reageren, maar nu lukt het niet (dochter). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Willie heb je al lang last van buikloop? Spastische darmen? Heb je het wel eens na laten kijken?Als ik drink dan heb ik wel een dag daarna veel last van buikloop. Ja en hoge bloeddruk kan te maken hebben met de leeftijd, erfelijkheid en met te veel alcoholgebruik. Al met al een goede reden om te stoppen.Ben je ook bij je huisarts geweest om hier wat aandacht aan te laten besteden? Weet hij dat je probeerd te stoppen met de drank?En inderdaad je klinkt vaak wat somber. Rouwen om een vriend die je kwijt geraakt bent. Maar deze z.g. vriend zuigt je leeg, al je energie raak je kwijt, en is een verkeerde vriend voor je. Wees trots op jezelf joh. i.p.v. het zogenaamde droogdrinken, want dat voel ik een beetje bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Had gisterenavond mijn schoentjes klaar gezet en wat zat er vanmorgen in? juist ja allemaal kattenharen. Maja de inlegzooltjes waren nog heel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ok das waar ook Tatum.Komt vast door mezelf, ik ben altijd een beetje paranoie over dat soort dingenIk probeer er ook maar zo min mogelijk aan te denken hoeveel mensen hier meelezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Goedenavond lieve mensen,Koffie, ik heb genoeg Vandaag beetje offday, bijna niet mn bed uitgekomen.Nou ja, heb wel boodschappen moeten doen want het kattenvoer was op.Vie sterkte hoor Drup, ik heb 2 laarzen buiten staan, maar daar zit alleen maar een laagje water in.Denkt Sint dat ie grappig is ofzo!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Hallelujah zeg ik heb al zo'n moeite met de nieuw aangesloten namen en nu gaan jullie ook nog eens veranderen. Gooi me maar in een vergiet dan weet ik niet uit welk gaatje ik moet hahahaDenk dat ik maar druppeltje blijf want dat is makkelijk en herkenbaar. Naja blijf toch de enige echte hoe ik me ook ga noemen.Rot nieuws van de neuroloog gehad want alles moet over wat MRI betreft maar dan in en ander ziekenhuis Mag dus weer 3 keer die kist in voor MRI als second opinion. Hallo daar ik dacht dat jullie me wel gehoord hadden daar in de achterhoek. Hier kan je vloeken hoor maar schijnbaar niet hard genoeg want in het oosten horen ze je niet. Zeeland staat nu op tilt en onder de rivieren is het altijd feest.Heb niks gedronken maar klink niet zuiver geloof ik. Wil toch van die morfine af want vind dat ergens niet goed om toch altijd weer onder invloed te zijn. Dadelijk ben ik van de drank af en een morfine-junk maar wat ben ik er dan mee opgeschoten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 He Isa, vertel, vertel, hoe was het????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Oh wat goed zeg, wat ben blij voor je.Heb je ook goed kunnen praten met je vriend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ja nog niet allemaal hoor maar wel een paar al :):) quote: Originally posted by: bolletjeWoman Heb je al tijd gehad om de cd. tjes te beluisteren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden