bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Hey Cootje hoe is het met jou meis? Komt St. Klaas morgen ook bij jou? Wat zal jij grote kadoos krijgen, en wat doe je het nog steeds goed.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Bol, dat heb jij allemaal niet nodigdat ene duimpje is ruim voldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Gaat lukken hoor Willieen je vrouw helpt jou ookdoor minder te drinkenmisschien weet ze dat zelf nog nieten misschien zie jij het ook niet zomaar jullie zitten samen in de goede spiraal omhoognaar een gezonder levenen een betere relatieen dat hoeft niet gelijk op te gaan ofhetzelfde te zijn.Stel je voor dat jullie elk meer zouden zijn gaan drinkenmoet er niet aan denken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 coco,Het is een haat liefde verhouding. Net als een slechte relatie.Je wilt er van af maar toch ook niet.( het heeft ook goeie kanten)Het gaat hier niet om mijn relatie. Mijn relatie geef ik een 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Kirky ik wordt een beetje flauw van die grapjes. Jij bent er al haast anderhalf jaar van af dus zit je op een andere golflengte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Ik wil graag even wat voorleggen hier.Een van mijn volleymaatjes rook de laatstewedstrijd heel erg naar drank, ze was veel te laatomdat ze zich had verslapen (20.00 uur begon het)en ik wist al dat ze veel dronk, ook wel overdag.Ze zit ook midden in een scheiding en heeft het zwaar.Mijn Florence Nightingale syndroom zit steeds in te fluisterenom haar aan te spreken en van het forum te vertellen.Maar wie ben ik om dat te doen en wil ze er van af?Zou ik "goede" raad van haar willen als het andersom was, denk het niet.Mag ik de trainster inlichten dat zij met haar praat of is dat ook alte veel willen redden. en waar bemoei ik me mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 En misschien vergat ik nog wel het belangrijkste:wil ik het forum delen met iemand die ik kenen die zo aan de stijl (of het ontbreken daarvan:D)weet dat ik het ben.Weg is dan mijn veiligheid ook.want het kan altijd tegen me werken.Ik geloof dat ik nu mijn eigen antwoord geef,niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Willie nu je zo goed bezig bent, denk je er dan nog wel eens aan om weer iets met beeldhouwen of schilderen te gaan doen of stel ik deze vraag nog te vroeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Lieve Jane, je hebt op je tweede posting je antwoord al gegeven, niet doen.Op de eerste vraag, ik vind dat je haar zelf moet aanspreken, niet de trainer, dat zou ik zelf heel erg vinden als je dat bij mij deed.Praat eens met haar, zeg dat je drank ruikt en vooral dat je het begrijpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Coooootje natuurlijk mag je mee naar Spanje al moet ik je zelf gaan brengen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 coco,Lekker gezellig met elkaar ontspannen de dag door nemen HEERLIJKMaar ik kan mijn vrouw moeilijk africhten EN DAT IS GOED OOK! Maar als ik zeg eet nu iets vroeger dan drinken wij minder lukt dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Hoi Jane,Als je met haar begaan bent kun je toch ook met haar praten en het forum voor jezelf houden?Willie, ik vind het knap van je hoor met een drinkende partner.Ik weet ook hoe moeilijk dat soms kan zijn.Maar ik ben er inmiddels ook achter dat er maar 1 bepaalt of ik drink of niet, en dat ben ik zelf.Ik kan trek aan alles ophangen, maar die komt toch uit mezelf. Ik moet er zelf mee om zien te gaan en zelf kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Lieve Jane dat is een hele moeilijke vraag. Ik denk dat ik het ook niet zo doen. Is ze al in staat om toe te geven dat ze misschien een drankplobleem heeft?????? Je weet het niet. Maar erg lief van je dat je haar wilt helpen. Kan dat goed begrijpen hoor, jij bent een weg aan het bewandelen die je haar ook graag gunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Coco, ook ik maak het eten grotendeels klaar Koken doe ik met liefde. Ik ben iemand veel dingen doet Nu ik wat ouder wordt merk ik eigenlijk teveel dingen doe Maar dat creëer je zelf met de jaren en een terugweg is moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Jemig terwijl ik 1 berichtje tik verschijnen er 10 tegelijk.Kan het tempo hier niet bijbenen, ga maar weer gauw Misschien is de trainster van Jane wel een heel geschikte persoon om met die ander te praten, je weet het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Nee ik doe voorlopig maar even nietsen kijk wel of het vaker zo voorkomt.We zijn niet echt vriendinnen, en datvan trainster komt omdat die neutraal is, een soort 2e moeder voor allemaal en erg vaak bemiddelt inpersoonlijke kwesties. Maar dit is te kwetsbaar om het viahaar te doen, snap ik ook nu.Het is wel lastig he, soms zou je drinkers willen bekeren!Heb ik weinig last van gelukkig hoor, zeker niet op feestjes of zo, maarals ik iemand zo zie tobben, ja dan is het toch anders.Het is niet iets wat haast heeft, dus ik blijf maar observeren eerst.thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Willie ga je nu je zo goed bezig bent, binnenkort weer beeldhouwen of zo? Lijkt me een goed plan om dat weer op te pakken of stel ik de vraag te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Bolletje De hele dag ben ik Artistiek en creatief bezig. Dan is een drankje om 4 uur het einde HEERLIJK Alleen ik heb het voor me zelf verpest ZONDE ZONDE ZONDE!Alleen Ramses mag dat doen omdat hij goed zingen kan. Ik ben jammergenoeg niet beroemd genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Willie ik zit aan een heerlijk zoete zoethoutthe met veel verse gember erineerlijk daar kan geen biertje tegen op!Probeer het maar eens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Willie niet beroemd maar wel een KANJER hoor. Beroemd zijn heeft ook z'n nadelen. Je moet aan zo veel verplichtingen voldoen en het altijd maar goed doen anders lig je er zo uit.Nee beroemd zijn is helemaal niet leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 IK ZIT NU TE SMACHTEN Maar ik drink 100 % niet Dat heb ik mede te danken aan jullie goede raad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Coooo voor jou een Wat ben je toch een lieverd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 IK ga de macaroni klaar maken met veel knoflook. Gerasptekaas enz enz We spreken elkaar weer Vandaag voor het eerst kon ik iets met het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 Coco je kunt je stelling ook omdraaien:ik heb de strijd tegen de alkohol gewonnenheb hem niet nodig, laat hem mij niet meer vernietigenen kan daardoor tot rust komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 december 2009 Rapport Share Geplaatst 4 december 2009 eet ze Willielekker knoflookga ik ook veel van doenstinken we samen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden