Rudy Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Redelijk Safi redelijk goed.Natuurlijk erg blij dat het met kuren is gedaan.Deze maand, zoals vandaag, diverse onderzoeken en eind van de maand een bespreking hoe nu verder.Hopelijk kan ik dan deze periode positief afronden.Ik voel me goed maar heb een neurophatische aandoening overgehouden van de chemo.Handen en voeten vooral de toppen van de vingers en de tenen voelen aan of ze verbrand zijn geweest.Ongevoelig en toch pijnlijk.Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat deze zenuw pijnen niet meer overgaan.De fijne motoriek heeft er erg onder te lijden.Zoals schoenveter strikken, piano spelen, knoopjes van hemd sluiten.Inmiddels de verhuisdraad naar Belgie weer opgepakt.Eind van de maand weet ik of ik daarmee kan doorgaan.saluut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Alles wat helpt is welkom Kit, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ai Rudy dat is pijnlijk.Ik hoor wel vaker blijvende klachten na chemo.Dat is niet mis wat je daar hebt, je vingertoppen heb je elke dag nodig.Een goede vriend van me heeft na chemo dat hij heel heftig zweet, elke dag, constant.Dat ruikt behoorlijk en dat is erg pijnlijk op weer een andere manier.Het is natuurlijk heel fijn dat je de grote K overleefd maar wat je er voor moet inruilen is niet mis.Misschien een opstekker hier voor het wat jongere volk om toch vooral maar gezond te gaan leven.Rudy pas goed op jezelf!Bolletje het zou wel erg herkenbaar worden als ik mijn galerie hier op het forum zet.Maar ik wil je per Pb wel een link sturen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Woman ik ben geen danser, maar vind het wel apart.s Lands wijs, s Lands eer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Zowiezo is gezond eten belangrijk.Ik heb mijn eetgewoonten nog weer drastisch moeten aanpassen.De juiste vetten en weinig zoet.Veel fruit , verse groeten en per dag een uurtje andere lichaamsbeweging dan de dagelijkse komische fratsen die men uithaalt met het lijf.Het went. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 ik teken ook in voor die verse groeten Rudy:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hallo mensen,Mijn vrouw vindt mij chagrijnig nu ik niet meer drink.Na drie weken heb ik nog steeds geen echte eetlust.Mijn bloeddruk is hoog. Toen ik dronk was hij goed tot redelijk.Ben hier natuurlijk voor na de huisarts geweest. Hij zei U bent wat gespannen.Zijn dat bekende verschijnselen?En wat nog het ergste is mijn bierbuik slinkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hoi!Berooid maar niet verslagenOndergedompeld maar zwemmendeHet lijkt soms een lange, moeilijke wegBut hee!Een groetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Het IS een lange weg met veel hindernissen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ontspanningsoefeningen misschien iets voor jou Willie?De dr zegt dat je gespannen bent, maar is dat ook zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ja Williewelkom in recessietijdheel je investering naar de bliksem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Ha Marjo,ook weer in forumland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 rvanth, Jij zet terecht een vraagteken. Die heb ik ook gezet.Kreeg gratis een dure bloeddruk meter van de dr. Hij zei dat de mijne kapot was.Thuis opnieuw met die nieuwe gemeten.Weer veel te hoog.Ik geloof dat die van de dokter kapot is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 en Williehet goede nieuws is dat je hier niemand nodig hadtussen 15.00 en 17.00 uurdus je hebt het zelf geklaardVind je jezelf ook sjaggie?Of wordt dat alleen door je vrouw gezegd?Misschien had ze niet verwacht dat je het zo lang vol zou gaan houdenen het feit dat je dat doet, moet wel betekenen dat je er beter van wordtzou het kunnen dat de druiven een beetje zuur zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Saf, ja das goed. Ben echt benieuwd wat jij schildert. Zou erg leuk zijn. Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Niet verslagenen met het heft in eigen handgaan wij vanaf vandaag met het hoofd rechtopbaggerlaarsen aanbek op het stuur(weet je nog Marjo?)we laten ons niet meer verleidenen gaan voor die gedachte door het vuur.Want de weg die langs het gat van alcohol gaatzit vol metteleurstelling, vernedering en gevoelens van schuldhet is bijna onmogelijk om te begrijpenwaarom we hem ooit aantrekkelijk vondenLief fries krijgertjehou je het nog een beetje vol?Zin om af te spreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Problematisch te hoge bloeddruk.Kan velerlei oorzaken hebben.Toch mee oppassen Willie.Zij kan veel schade aanrichten aan hart en bloedvaten.Wat aanpassingen hier en daar in de voeding is denk ik niet verkeerd.Ook de leeftijd speelt een rol mee.sinds kort slik ik een pilletje voor te hoge bloeddruk.Sindsdien is de druk weer normaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Time flies when youare having fun. Wat geschikte kleding in de kast gevonden, time to goTot later vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 jane 4,Ja ze zijn zuur. Ze vroeg vanmiddag Willie wil je wat drinken. Ik zei geef maar een biertje.Ik kijk en ze had ECHT een biertje voor me neer gezet???WAAROM??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Willie ik weet niet of je ook rookt maar als je je bloeddruk wilt meten moet je 5 min. niet gerookt hebben en zeker 5 min. rustig zitten. En je arm goed houden, ontspannen en met je handpalm naar boven. En na 5 min. nog eens herhalen. Bij de een is de bloeddruk s'ochtends hoog, zoals bij mij, bij avondmensen is die s'avonds hoger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Veel plezier Womanik ga er ook vandoor'heb een volleywedstrijd tegen mijn vroegere clubeven kijken of ze nog zo goed zijnheerlijk ff alles vergeten en doen waar ik passie voor voelnet als jij Womanlets have funtot vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Hoi Rudy, hoi Jane!Saf..Er was een grote angstvoor afwijzingDuwde tegen de angstEn probeerde er voor te vluchtenIk bouwde de spanning opDen angst werd groter en groterEn BOEM!Met de verzachtende woordenEen positief mens, topper van de afdelingFijne teamgenootDaar zat zeWeten we dat ook weerEr bleek van alles nog te regelenDat doe ik danIk ben los van wat verslavingenTeevee, internet, relatie, gedeeltelijk hoofd...Rest de restZin zekerOf dat kanWe'll seeIk moet gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Blijf maar gewoon het goede voorbeeld geven Willie,geen kommentaar, geen kritiek en zeker niet gaan bekerengoed voorbeeld doet goed volgenen voor je bloeddrukmisschien kun je iets aan bewegen/sport/yoga no.i.d. gaan doenen als je van sauna houdtdie reguleert je bloeddrukwel matig beginnen en kijken hoe het bevaltik ga mijn bloeddruk nu op peil houdenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Het is okee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Willie wat wil je nu eigenlijk? Wil je nu stoppen, minder drinken, een tijdelijke stop, ik voel nog steeds bij jou een grote twijfel.Je zult het toch allemaal zelf moeten doen, niemand heeft voor jou een kant en klare oplossing. Kies en ga er dan ook achter staan. Het is moeilijk, niemand zal dat ontkennen maar maak een keuze. Jij bent helemaal zelf verantwoordelijk voor je leven en je gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden