Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Thee, ik lees net dat je vader is overleden. ik lees niet meer elke dag mee.
Wat een prachtig laatste woord van hem.
(Ik had net toevallig mijn onderschrift aangepast).

Veel sterkte :heart:

Geplaatst

Isje heu??????? Das me veel te koud aan het kontje. Heb trouwens toen ik in Scheveningen woonde, nooit begrepen waarom mensen nu per 1 januari de zee in gingen. Vond dat toen al erg dom. Beetje kou gaan legge lijen.:o

Geplaatst

Wing en Kirk heeft het niet te maken met het management? Jos scheld daar ook altijd op, maar ja waar scheld ie nou niet op.;) Maar goed hij kan zich ook altijd erg druk maken om de bureaucratie van vandaag.:o

Geplaatst

Sorry, drie weken doe ik mijn best op dit forum maar ik heb moeite met de conversatie.
Het lijkt vaak een gewoon chat programmaatje en daar heb ik me nooit goed in kunnen vinden.
Misschien vergis me maar na drie weken mag je toch wel iets zeggen hoe je er over denkt.
Zeg me aub als ik het fout zie en hoe ik het moet zien want we hebben allemaal het zelfde doel toch?

Geplaatst

Wing Heb jij een staartje?:P Wouw zeg. En dan ook nog een Harley Davidson? Helemaal te gek. Moet Cootje horen. Ik geloof dat zij ook helemaal stapel is op motors. Foutje Staartjes.:P

Geplaatst

Isa helemaal mee eens. Willie ga er eens lekker voor zitten en lees inderdaad de dagdraad van vandaag eens helemaal door. Het nadeel bij jou is dat je niet de hele dag mee schrijft en leest, dus gaat er een hoop langs jou heen. Maar waar zou jij het dan graag over willen hebben? Ik heb je die vraag al eens eerder gesteld maar heb daar toen geen antwoord op gekregen.
Gooi het maar in de groep hoor.;)

Geplaatst

Willie ik denk inderdaad dat je wat meer moet mee lezen, en daar ook jouw idee over moet geven. Nu is het zo dat jouw berichtjes ineens tussen andere berichtjes komen, maar misschien kun je proberen om wat mee te schrijven, ik bedoel wat meer deel te nemen aan de gesprekken, dan deel je en kun je ons ook van advies voorzien.:light:

Geplaatst

Willie,

Er is heel veel naar jou toegeschreven, ook door mij. Dat je daar niets aan gehad zou hebben, dat kan.
Je hebt helaas op geen enkele manier laten weten welke tekst, inspiratie of hulpgedachtes voor jou dan wél behulpzaam kunnen zijn. Je bent ook verwezen naar Tips en Adviezen, en naar Thema's rond Alcohol. Zat daar helemaal niets helpends tussen?

Als jij een vraag stelt over onderwerp A, en er komen veel antwoorden daarover, en de volgende dag stel je een vraag over B, zonder enige reaktie op de antwoorden die je kreeg, en de volgende dag ben je boos (dat mag) over het gespreksonderwerp van die dag en stel je vraag C, zonder ooit terug te koppelen naar alle reakties, dan drogen uiteindelijk de reakties wel op ja.

Ik heb het een beetje bekeken hoe het werkt, dat vragen om hulp/reakties/andere onderwerpen/eigen draad aanmaken en volgens mij help je jezelf daar niet zo mee.

Bevalt dit forum je niet zo, dan staat het je vrij natuurlijk om het eens te proberen op bv. minderdrinken.nl of ergens anders.

Maar dit is 100% mijn mening waar je niet om gevraagd hebt, dus je mag het ook over je schouder gooien.
Alleen of dát erg funktioneel is, betwijfel ik.

Wat heb JIJ nodig om beter zonder alcohol te kunnen functioneren tussen 3 en 5?

Geplaatst

Houtje heeft - volgens het progje van Ari, waarvoor dank -
inmiddels minimaal 10.600 glazen alcohol NIET gedronken (veel hè)
en daarmee € 4.824, 44 bespaard, nou reken maar dat het meer is dan dat!

Dat gaat alleen uit van een liter witte wijn per dag.
Daar komen nog bij de feestdagen, de verjaardagen, het buiten de deur drinken,
in het weekend drinken, de extra flessen die ik haalde voor de volgende flut-reden,
blij, bang, boos, honger, eenzaam en de rest.

Ik denk gauw aan 1,5 keer zoveel eigenlijk.

Pfoe!!!!!!!

Geplaatst

Ach die lummel. Was die niet doctorandus in de ned. letterkunde?:$ Of sla ik nu de plank helemaal mis.
Maar desalnietteminnogtansniettegenstaandedat ik het een rare snuiter vond. Zeker toen die zong dat de wolven iemand die van de slee afgedonderd was, op vraten. WOLVEN VRETEN GEEN MENSEN. Iedere Jan boeren pummel weet dat.
Maar goed, leuk dat je met de arreslede mee reist. Waar gaan we eigenlijk naar toe. Is me niet helemaal duidelijk.;)

Geplaatst

Mijn berichtjes komen adhok dat geef ik toe maar dat komt omdat ik niet de heledag met alcohol bezig ben KIRKY. Er zijn mensen, zag ik, die de hele dag hierop zitten. Moeten ze zeker doen als er baat bij hebben maar ik kan dat niet.
Ik let heus wel op of er een gesprek bezig is en ik hoop dat jullie dat accepteren.
Van morgen melde ik dat mijn ontlasting veel beter werd. In mijn teveel drank periode
had ik haast altijd diaree. Dat vond ik zo positief voor de toekomst dat ik de melde.

Ik heb het niet terug kunnen vinden. Voor mij is het door de moderator er afgehaald. Waarom?

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...