bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Zo m,ijn eten zit er al weer in. Babysla met olijven olijfolie en een paar druppeltjes Maggi mmmmmmm, gefrituurde aardappelschijfjes, en 3 reuzen vissticks. Is dat gezond of is dat gezond;) aardappeltjes gebakken in Zonnenbloemolie.Goed voor het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Och lieve Thé toch, wat mooi. Krijg er kippenvel van meis.Dan zal het morgen weer een zware dag worden voor je maar houdt de laatste woorden van je vader in gedachten, het zal je sterken tijdens deze zware tocht.Misschien heeft je pa al een hoop liefde ontvangen tijdens zijn slaap.Ik ga morgen als ze me niet halen van de D.A. een kaarsje voor je en jouw vader aansteken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Thee,wat mooi he, hij wist precies waar het om gaat.Ik hoop dat dat je afscheid van hem iets vergemakkelijkten naruurlijk zul je hem missenheel veel sterkte morgen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 tsja en Isa,\ik heb ook net de spruitjesmet gehaktballetjes naar binnen,vroeger moest ik uren achter een bord koude spruitentot dat bord leeg was en lusstte ik ze jaren later nog niet.Nu vind ik ze heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 t is al laterlangslaper:D:clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 oeps hij loopt achter:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Wing kom jij toevallig uit Den Haag. Overigens goeie avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 dan koopt ie zijn kruiden wel ver weg Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 overigens ook goeienavond, lekker gegeten?oh ja de vissticks, geen spruiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Wie gaat er meein de arresleenaar de zeewe nemen Kirky meewe nemen Wingchun mee:moon:aanp. typefoutnee nog geen afvallers hupaanmelden die hap bij thema's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niknok Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Hallo Isa en Jane --> op welke plek in Nederland gaan jullie de zee in ? brrrrrrrrrrrrrrrrr ... heb vandaag een uurtje gefietst .... maar zwemmen met dit weer ...... il y a des frontieres ..... er zijn grenzen .... groetjes NikNok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 ik duik ff de sauna in even wennen aan rare temperaturen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Scheveningen Niknoklekker dichtbij dat bos waar je laatst liep met je hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Thee, ik lees net dat je vader is overleden. ik lees niet meer elke dag mee.Wat een prachtig laatste woord van hem.(Ik had net toevallig mijn onderschrift aangepast).Veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 bericht verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Isje heu??????? Das me veel te koud aan het kontje. Heb trouwens toen ik in Scheveningen woonde, nooit begrepen waarom mensen nu per 1 januari de zee in gingen. Vond dat toen al erg dom. Beetje kou gaan legge lijen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 dan kom je toch lekker aanmoedigen Bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Wing en Kirk heeft het niet te maken met het management? Jos scheld daar ook altijd op, maar ja waar scheld ie nou niet op. Maar goed hij kan zich ook altijd erg druk maken om de bureaucratie van vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Jane helemaal vanuit brabant:$ Ik denk dat ik me dan maar ziek ga melden 1 januari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Isje zal ik dan de hondjes vast houden? Ga ik (lekker) wandelen in de Scheveningse Bossies. Is het daar nog wel veilig wandelen voor een dame op leeftijd?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Hey Kirky vet man een baard en snor, het liefst nog een staart. Zo'n Jezusfiguur op een Harley. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Sorry, drie weken doe ik mijn best op dit forum maar ik heb moeite met de conversatie.Het lijkt vaak een gewoon chat programmaatje en daar heb ik me nooit goed in kunnen vinden.Misschien vergis me maar na drie weken mag je toch wel iets zeggen hoe je er over denkt.Zeg me aub als ik het fout zie en hoe ik het moet zien want we hebben allemaal het zelfde doel toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Wing Heb jij een staartje? Wouw zeg. En dan ook nog een Harley Davidson? Helemaal te gek. Moet Cootje horen. Ik geloof dat zij ook helemaal stapel is op motors. Foutje Staartjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 goedenavondbolIk gek op motors??? uhmmm ik vind Harley Davidson wel enorm stoer hoor maar echt gek ervan neuh. Lang haar en staarten jaaaaaa, dát wél Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Isa helemaal mee eens. Willie ga er eens lekker voor zitten en lees inderdaad de dagdraad van vandaag eens helemaal door. Het nadeel bij jou is dat je niet de hele dag mee schrijft en leest, dus gaat er een hoop langs jou heen. Maar waar zou jij het dan graag over willen hebben? Ik heb je die vraag al eens eerder gesteld maar heb daar toen geen antwoord op gekregen.Gooi het maar in de groep hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden