lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Hoe weet je dat nog zo Woman,kun je je dan nog herinneren dat je omvielof is je dat verteld?Ik kan me niet voorstellen dat die man van datfilmpje dat na kan vertellen.
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Goeienavond allemaal,Vandaag lekker buiten gewerkt:$en ben nu zo rozig
Otje Geplaatst 14 december 2009 Auteur Rapport Geplaatst 14 december 2009 Ik weet het nog Jane, ik was nog niet zover dat ik een black out had maar wel steeds omvallen. Mn vriendin was echt héél erg kwaad....
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Hahaha Isje wat ben jij een optimist zeg. Zou het inderdaad drukker worden:)
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Hey Ap is dat zo joh? Rosig? Dan toch echt van het buiten werken hé?Wat heb je buiten gedaan?
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Wing meen je dat? Vreselijk hé als je zo ver weg bent. Ai.:$Ik had wel atijd black outs.
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Hannah je kunt de site toch bij je favorieten zetten en daarna verzenden naar je email of hotmail? Of lukt dat niet;)
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Bol, ik heb een trampoline schoongemaakt die in het water ligtnou ja lag we hebben hem er natuurlijk uitgehaald;) hij moest het water uit anders zou het vast en kapot vriezen.
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Volgens mij klopt die telling niet van mijn berichtjes 2488 berichten. Ik schrijf best wel veel maar dat kan niet. Hij blijft ook hangen bij dat getal.
alaine Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Isa,Ik moets er eigenlijk wel om lachen, om het filmpje. Dat gevoel van herkenning had ik ook, ook even van schaamte. Maar juist ook een gevoel van: 'Dat doe ik dus niet meer'. en daarom kon ik het achter me laten.Triest natuurlijk, dat zo'n vent zo ver heen is, maar op dit moment is er toch niets aan te doen, behalve hem drank weigeren en ongelukken zien te voorkomen (politie bellen? anders komt-ie zo onder een auto). Als-ie weer nuchter is kan ik hem misschien overhalen zich bij ons aan te melden.
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Ik kan me er moeilijk iets bij voorstellen Wing hoe jij dan gelegen moet hebben als jij je gat op je kin en wenkbrauw kon krijgen:D
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 ik ben hier thuis ook regelmatig mijn evenwicht verloren:wacko:blij dat dat niet meer gebeurt hoor
bolletje Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Wing dat hoor je heel vaak als mensen zich terug zien op de film als ze gedronken hebben. Schrikken zich dan kapot en ga na denken, zeker de alki's. Die worden wakker geschud.
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Nou Wing dat heb je dan heel goed opgelost;)
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Hoi Willie,een AR is een slee of mijn voorletters;)
alaine Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Ik ga uitloggen en op bed TV kijken, met een potje thee erbij. Tot morgen!
AlbertRemmo Geplaatst 14 december 2009 Rapport Geplaatst 14 december 2009 Ik ga nog even een half uurtje bankhangen en dan naar bedtruste allemaal:lips:tot morgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden