Spring naar bijdragen

Maandag 14 december 2009

Otje

Aanbevolen berichten

Hoi Bol,
snap dat je je zorgen maakt en geen bericht is niet altijd goed bericht.
Misschien je vlindernetje tevoorschijn halen en de H.A. bellen,
dan ben je toch weer op de hoogte en misschien kan hij je geruststellen.
Want als het alleen de weerslag van de verhuizing is, heb jij toch alles
gedaan en kun je hem een beetje loslaten. Kun je Jos zelf ook bellen of doe je dat liever niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 215
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey lieve Jane,
Jos zelf kan ik nog niet bellen. Hij krijgt als het goed is de 21e tel. Maar wat een goed idee om de H.A. zelf ff te bellen. Dat kan pas om 15.00 dus nog ff wachten. Ben altijd een beetje bang dat ik hem teveel lastig val omdat hij nu ook met Jos zo bezig is maar ik moet het gewoon doen. Hopelijk komen ze me dan niet in die tussentijd halen maar dat zien we wel.
Ben overigens uit genodigd om 2e kerstdag bij de D.A. te gourmetten. Leuk hé nu ff regelen of iemand mij kan komen halen. Zou geweldig zijn. ff gezellige sfeer proeven.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Flink geslapen weer, wel steeds wakker en moeilijk inslapen.
Gisteravond natuurlijk op de bank liggen halfslapen en dat is niet bevordelijk voor de nachtrust.
Ik zou wel willen weten of er een kometenregen was gisternacht, de lucht was zoooo helder, en ik zag meer sterren dan normaal. Daarom keek ik omhoog.
En dan zie je de eerste en dan denk je misschien was het wel een vuurpijl, en dan meteen de tweede en de derde erachteraan. Zoef zoef. vier vijf zes zeven acht....in hoeveel tijd ?? Een uurtje ???
Eens kijken of ik dat ergens op kan zoeken. (van die kometenregen)

Thee, voor sommige dingen zijn geen woorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, mijn computer doet weer normaal, alle stekkers had ik er uit gehaald en met de stofzuiger de roosters van de ventilatoren schoongezogen
en nu is hij weer stiller dan stil en werkt normaal, dat is wel een opluchting!!

Vinden jullie het ook zo koud? ik ga zo voor ik naar het bos ga eerst maar mijn lange termo-onderbroek aantrekken onder mijn broek
en mijn warme schoenen met bont aandoen, en mijn donsjas.. tja, niks gewend he!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal daar ben ik ook weer.
Hier is het ook berenkoud zeg. Zit hier met een paar ijsklompen achter de comp. bbbrrrr:devil:
Verder kreeg ik vanmiddag een bos bloemen maar kon niet vinden van wie, dus ik dacht, misschien wel een stille aanbidder, omdat ik van de week ook al een kerstkaart had gehad zonder afz. maar mijn vriendin zag een kaartje. En raad eens wat, een mooie bos bloemen van de kinderen van de kabouter, lief hé?
Verder heb ik een afspraak gemaakt voor morgen. De H.A. zou mij terug bellen i.v.m. het bezoek aan de kabouter. Ben heel benieuwd hoe hij tegen het geheel aan kijkt.
Zo nu lekker m'n voeten gaan warmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje, voetjes alweer ontdooid??

Eigenlijk best lekker dit weer, beter dan regen.
Misschien morgen nog een zonnetje erbij :)

Wat leuk trouwens dat je een bloemetje van de kinderen van Jos hebt gekregen.
Hele leukeverrassing denk ik, voor je.
Maar je verdient het ook hoor, je zorgt goed voor hm en je bent ook hartstikke druk geweest met de verhuizing.
Hier ook nog een :present: van mij!

Woman, heb je nog iets gevonden over de sterrenregen????
Hoe gaat het trouwens met slapen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, ik kom net van mijn neuropsycholoog. Hij heeft me 13 maanden geholpen maar vind dat ik
nu alleen verder moet gaan. Heftig. Ik had het nu nog niet verwacht.Ik zal daarom vaker op het forum inloggen om toch nog een beetje steun te hebben.
Verleden weekeinde is het ook totaal mis gegaan. Vandaag wel weer de draad opgepakt. Wat is het toch moeilijk in deze tijd. Verjaardagen, kerst etc.
Ik zou sneeuw en ijs wel leuk vinden. Ik word er altijd vrolijk van. Wat is mooier dan als eerste door sneuw te lopen. Ook de stad is dan zo heerlijk stil. Witte kerst, hoe lang is dat toch geleden. Hier in de randstad in ieder geval al heel erg lang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari, neem maar een lekkere warme kop thee, even bijkomen.
Roept toch altijd weer veel emoties op , een begrafenis en helemaal wanneer het ook nog eens om een jong iemand gaat natuurlijk.
Of wanneer diegene heel dicht bij je staat, zoals bij Thee.

Bol, met mij gaat het goed hoor en ik vind de kou heerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer!

Iemand een idee hoe ik het volgende aanpak?

Vanavond zijn er kamerzoekers voor mijn kamer wat mijn huisgenoten hebben geregeld. Nu vragen ze dus of ik dan even kan oprotten vanavond, hier heb ik dus gewoon helemaal geen zin in omdat ik nog moet studeren en andere zaken moet regelen. Mee eten en borrelen leek ze geen goed plan dus ik zit ook nog eens zonder voer.

Normaal was ik dan naar een maat van me op de campus gegaan maar die moet sporten vanavond. Ergens anders heen kan ik ook niet dus heb ik zoiets van: ik ga wel op mijn kamer zitten en vroeg naar bed. Maar er gaat geheid veel lawaai komen vanavond dus echt lekker pitten wordt het ook niet. Hmm eens even denken dan maar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ari, dat doe je goed, zo even lekker in bed liggen.
Moeilijk, om zoiets zomaar even een plekje te geven.
Het liefst zou je willen dat iedereen heel oud zou worden, maar diegene zit nu denk ik vanaf boven naar beneden te kijken, nu zonder ziek te zijn en is nu aan het uitrusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...