Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 December


Michiel

Aanbevolen berichten

Witte, het feit dat er niet meer op die draad gereageerd kan worden, zegt dunkt me al genoeg. Het is niet veilig om er op in te gaan. En ik vind het helemaal niet raar dat je daar over nadenkt, ik dacht ook, huh, wat is dat?
We hadden van Dar die leuke sinterklaasliedjesdraad, dat was heel openlijk, je wist waar je aan toe was. Maar dit is een mysterieuze kerstman met wat tamelijk onduidelijke plannen. (En nog steeds, vast wel heel goed bedoeld.)

Kinders wat ben ik nog wakker. Warme melk helpt niet. Enfin, dan blijf ik gewoon maar wakker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Helemaal met je eens Hannah.
Op alle twee de punten.

Maar toch lijkt het me leuk om 1 draad te openen met de kerstdagen, waarin iedereen een leuk berichtje voor een ander kwijt kan.
En ik stel voor dat Dar die draad opent, omdat het met sinterklaas ook goed gekomen is en ze natuurlijk altijd vroeg wakker is........
Verder hou ik erover op, want dan wordt het alleen maar weer ingewikkelder.

Zo over tot de orde vd dag. Ik zit nog ff op die mazzelaar vh forum te wachten, welke film ze heeft gezien en hoe het champagne bad was. (das ook al weer zoiets wat ik niet snap)
Lig je dan in de sauna in een bad van champagne???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Witte, morgen ben ik in Rotterdam en ga ik naar de toko waar ze die kaarsen verkopen. Neem er wel weer eentje mee, en jouw naam er ook op?
Als je nou iets zou willen of wensen met die kaars, wat zou dat dan zijn? Het mag ook een symbooltje zijn, als je het te privé vindt om te vertellen.

Soothe ik ben allang blij dat ik van KPN-bellen af ben. Dat werd inderdaad duur, en zoals Hannah zegt, daar hoef je niet eens veel voor te bellen.
Trouwens wel gek eigenlijk dat we voor zwarte schapen enz. niet de echte merknamen schrijven vanwege het verbod op reclame, maar het wel gewoon over KPN hebben :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik houd niet van de kerst. Dus heb me er niet in verdiept.
Verder boeit het me niet zo!

Als ik aan de kerst denk, krijg ik nu al een dip.
Volle winkels-kopen kopen. Jakkeren en jagen.
Ongezonde toestanden.
Altijd meer hartaanvallen rond de kerst. Men holt zichzelf voorbij.

Kijk uit naar 2 januari. Over is de hele poppenkast.

Vie, dat mag ook niet. Zeg maar Karel-Peter-Nathalie.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stond voor mij vast dat het initiatief van Tactive was,
maar, pas na langere tijd.
Omdat de ingreep uitbleef.
Ook omdat de benadering als zo vanzelfsprekend en informeel was.

Tactive had inderdaad wat transparanter kunnen zijn over de kerstman, of andersom.
Ook was het beter geweest het idee te verduidelijken door bijv. een illustratie.

Aan de andere kant had hier door de gebruikers ook
op een fatsoenlijke manier om een uitleg gevraagd kunnen worden.

Het is ook algemeen bekend dat meneer Tactus
zo af en toe ook eens slaapt en dus niet gelijk kan reageren,
of zich in dit geval zelfs te verdedigen.

Zo ook met deze situatie zoals die nu is;
Er is bijna geen tijd over heen gegaan sinds sluiting
en er word gelijk al een reactie verwacht?

Soms is het beter even niets te zeggen als je niets zinnigs te melden hebt.
Wacht eens geduldig af of stel een fatsoenlijke vraag
zonder gelijk met dat vingertje te wijzen.

Apart, omdat Tactive zich nooit zo direct en duidelijk op het forum laat zien,
het de gewoonte is dat men zich hier in het algemeen zelf wel reguleert.

'Men' had dit kunnen weten en enig geduld kunnen vertonen.
Immers, het is nog geen kerst, of wel?

Tot slot wil ik zeggen dat ik niet de behoefte had om aan de actie
mee te doen, zoals ook met de gedichten en dergelijke.
Dit neemt niet weg dat ik de manier waarop mensen gereageerd
hebben mij niet gekwetst en teleurgesteld hebben.

p.s.; Allo allo op één (Brussel 1)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat vind ik nu weer zo jammer he Julius,
Je argument dat we allemaal heel snel antwoord willen en dat we wat rustiger aan hadden kunnen doen
vind ik een goeie.
Maar om nou daarnaast ook te stellen dat iedereen onfatsoenlijk heeft
gereageerd ben ik het dus niet mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirky,
als je nog bent ingelogd:
van :heart:e alvast voor morgen!
en een tip:
er zijn kledingbeurzen (kinderen en volwassenen ook) voor babies en daar hebben ze ook altijd buggies en meubeltjes enz enz, speelgoed/knuffels
Meestal bij buurthuizen en 2 x per jaar i.v.m. de seizoenen
je kunt zowel kopen als verkopen, het jaar erop bijv. dus het kost uitneindelijk haast kniks.

En in klingloopwinkels/marktplaats/gratisaftehalen.nl is ook van alles natuurlijk.
fijne dag morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor nieuwsgierige aagjes:
er zijn daar opgietrituelen met speciale luchtjes
er wordt ijs en etherische olie+water op de kachel gedaan
en iemand wappert dan met handdoeken/berkentakken
zodat je lekker gaat zweten; tussendoor ff afkoelen buiten en dan deel 2.
Ik heb er vandaag 5 gehad, maar de champagne overgeslagen = maar 1 deel.
Dan wordt er een champ.geur opgegooid en krijg je na afloop een glaasje echte
omdat dec. de feestmaand is, nou die hoefde ik dus niet, maar alle andere heerlijk.

En in het filmhuis Londen River gezien, over de aanslagen in metro/bus erg aangrijpend echt een filmhuisfilm weer.

en hoe hebben julie het (gehad?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx Julius
Is het trouwens niet lastig allo allo kijken en frummen tegelijk??

Dank je Vie.
Heeft trouwens iets met jou te maken,
moet er nl niet aan denken dat ik in jou famsit. zit.
Zooo niet gezegd, anders komt het niet uit, maar misschien weet je het antwoord nu wel.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve Witte, dat komt allemaal wel goed hoor, wat lief van je. Wens maar liever iets voor jezelf.
Hè, nou ontroer je me ook nog op de late avond. O nee het is al nacht.
Overigens vind ik een kerstdraadje met een goede wens die je speciaal voor iemand hebt, best een goed idee. Waarom open je zo'n draad zelf niet?

En nee, het is nog lang geen kerst, but time flies. Ik heb er geen hekel meer aan sinds ik niet meer drink. Waarom je druk maken? Wat is er zo speciaal aan die dagen dat ze moeilijk zouden zijn?
Drank is er altijd, al ga je maar een halfje brood halen bij de super.
Het gaat helemaal niet om "speciale dagen". Het gaat om de knop in je hoofd die om moet. Zolang je drank als een beloning blijft zien blijft het een strijd van wilskracht die volgens mij haast niet te winnen is.
Als je nuchter leven als een beloning ziet, gaat het veel gemakkelijker. Nou ja, zo denk ik dat dan maar, en tot dusver is het gelukt en voel ik me daar fijn bij. Zonder heel veel mentale inspanningen qua stoppen. En dat ik i februari in therapie ga.... ja dat is een kadootje van het niet-drinken. Nuchtere dame krijgt het rauw voor haar kiezen. Maar deze emoties, nu ze eenmaal komen, ik heb dat toch veel liever dan die roes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

K zal het je sterker vertellen Witte
ze hebben jaarlijks een decemberaanbieding dan krijg je bij de 10 badenkaart er 2 kado
en bij de 20b-krt zelfs 4. En die heb ik me aangeschaft, zodat ik weer een heel jaar mezelf die luxe kado
kan doen als beloning voor het niet drinken. heb ik vertrouwen in mezelf of niet? (als troost is het ook fijn hoor), nee zonder dollen, ik las Houtje van de week over wat ze al had bespaard en toen rekende
ik zo eens voor mezelf dat ik per week toch wel voor €10,- dronk minimaal en zeg €20,- maximaal en
toen bedacht ik dat ik die besparing van 2009 met een voorschot op de besparing van 2010 dit maar eens moest doen. En ik moet zeggen dat dat goed voelt, want ik weet nog niet op ik met zomervakantie ga
en dan kombineer ik wat vaker strand en sauna, afhankelijk van het weer,
mooi wat?
En nu ga ik even het water afsluiten in de B&B en de bijkeuken, want ik durf geen risiko te nemen.
less traks ff bij voor ik er weer in duik,
tot zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...