Spring naar bijdragen

donderdag 17 december 2009

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Isa heb je al geslapen?
Ik was naar de twaalf tot twee sauna en wilde nou eens voor het eerst van mijn leven, zoals het eigenlijk hoort, recht vanuit de sauna in de sneeuw gaan rollen. Maar ze hadden de boel aangeveegd.
Daarna was er eigenlijk een lunch maar daar had ik geen zin in. De vorige keer wel geweest, maar dat werd nogal erg overgoten met witte wijn enzo.
Bol is het gelukt met het aansluiten van de radio? En Unox, al opgehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal, en van harte voor de jarigen!

Hier ligt minstens 20 cm sneeuw; het sneeuwt ook nog steeds door (Noorden) en de achtertuin is een plaatje en nu en dan hoor ik geschraap door sneeuwruimwerkzaamheden van een ijverige buur.
Ohh, wat is dit mooi!!
Jammergenoeg moet ik zo de deur uit om schoon te maken bij een vriendin. Het liefst zou ik bij het raam gaan zitten met een dekentje en een goed boek (Millenium 3).

Oja, dit forum gaat over A of geen A. Nou, ik doe zeer kalm aan en heb al een week geen kater gehad. Dus de beloning is er deels al... 2 glazen houd ik vol. Mijn weggelopen vriend is terug en we zijn weer aan het praten, dwz wat beter aan het spitten naar onderliggende pijn. Dat biedt weer wat hoop!

Oh, hee Sanne wat goed joh! Nu doorzetten...

Ik ga ook weer afsluiten en kom vanavond nog even langs.
Fijne dag allemaal.
xxx

ps: iemand die me kan vertellen hoe ik hier een foto bijplaats??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Feestbeesten in de sneeuw, wat een pret
:)
Kreeg een berisping van Tactive, omdat ik gister hier vertelde dat ik er jaren naar streefde om zoveel zovaak en zoheftig mogelijk naar het mannelijk klokkenspel te gaan. Ik had het met een * geschreven maar dat mag ook niet.
Moet er wel een beetje om grinniken.
Ik ga naar de rotzooi
Ik ga naar de ......
Dat is toch echt een uitdrukking waar ik geen ander woord voor kan bedenken....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Vie, lekker geweest in de sauna? Goed hoor dat je niet mee geluncht hebt. De kat niet op het spek binden zeggen ze wel eens. Maar je bent een kanjer hoor.:rose:
De radio van de kabouter is aan gesloten en doet het. De kabouter begon mee te zingen en toen ik zei dat ik dat geweldig vond, zei hij dat dat nog niet wil zeggen dat hij niet derpi is. Nou ja het was in ieder geval fijn te horen.
Net hebben ze Unoxje gehaald. Mevrouw wilde niet dus hebben we ze moeten tillen. Wat ging ze tekeer zeg. Als een mager speenvarken. Ze komt bij een mannetje van 3 mnd. te staan dus kunnen ze goed aan elkaar wennen. Voelt, ondanks ik ze best zal missen, toch goed aan. Nu is ze dadelijk niet meer alleen. Had wat eten van het bejaardenhuis mee genomen dus heeft ze nog lekker haar buikje vol kunnen eten. Het is goed zo.:(:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soothe en ik snap het toch zo goed. Ja, natuurlijk heb ik gelijk, mensen die vervelende dingen verkondigen waar je eigenlijk helemaal geen zin in hebt, hebben meestal gelijk. ;) Dat is het ellendige er van. Maar ik heb ook bijna 30 jaar van mijn leven stug doorgerookt tegen alle vermaningen in. Benauwd? Ach dan nam ik toch een astma-pufje meer.
Ik wil alleen maar zeggen dat ik er nu zo blij mee ben en dat ik jou dat ook zo gun.

Isa en Bol, de sauna was heerlijk. Ik had wat last van mijn knoken de laatste tijd en heb een half uur in de infraroodcabine zitten stoven. Daar knapt een mens van op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje hoe was het bij je man , ben je op je nieuwe fiets geweest?
De sneeuw begint nu ook hier beetje bij beetje te vallen , ligt misschien nu 2 cm nog niet eens denk ik
Vindt als ik nu de tuin in kijk zo mooi , kerstboom in de tuin met mooie lampjes
Nu nog een vogelhuisje om de vogeltjes te verzorgen. Ga ik morgen kopen. Die zulllen het hard nodig hebben met dit weer.

De kerstcadeautjes zijn binnen , inclusief de stoofperen anders zijn ze nergens meer te koop volgende week.

Ga nu de kaarten maar eens schrijven, ook nog een hele klus , wat kan een mens toch druk zijn zo voor de kerst, wat doen wij ons zelf toch aan hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben terug... ik was me aan het uitgraven, maar helaas is dat amoper te doen. Dus heb mijn vriendin afgebeld. Zij deed er vanmorgen 2.5 uur over met de auto naar haar werk, waar ze normaal in 10 minuten heen rijdt! De hele ringweg stond vast.
Nu ben ik opgewarmd en ga verder met schuiven en ruimen.

Maandag naar de sauna en ik hoop dan ook in de sneeuw te kunnen rollen!
Ik geniet met volle teugen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sanne waarom verstuur je die kaartjes niet via internet? Bij Halmar kun je ze gratis versturen. Net zo makkelijk eigenlijk. Hoef je niet naar buiten in de sneeuw en kou;)
Bij mijn man was het goed hoor lieverd. Heb de radio aangesloten en hij zong weer voor het eerst. Het zadel van de fiets heb ik ff wat hoger moeten zetten want ik trapte me het ongans op dat ding. Ja en verder trapt hij veel te licht en te vlug. Wil liever zwaar trappen maar minder snel. maar goed ik ben dik tevreden:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soohte en Jane, is er bij jullie helemaal nog geen sneeuw dan? Wat vreemd, het zou toch in het hele land vallen? Nee dan de weermannen van vroeger, die konden de sneeuw ruiken als die kwam. Daar kon je tenminste van op aan. Jan Pelleboer en nog een paar meer van die mannen. Die hadden het altijd goed.:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...