Vie Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Haha Dar, normale mensen glijden uit in de sneeuw ofzo. Nee hoor, jij moet een lijstje op je teen krijgen van Praag bij nacht.Maar wat is het moooooi buiten!Wing van harte met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Suffertje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Moggu Dar, het wordt een witte kerst denk ik. En ik moet tbv van de verkoop van mijn huis nog even een vlonderterras van 7x 4 leggen in de tuin tbv de foto's die nog moeten worden genomen door de makelaar. Moet eigenlijk voor januari. Zie je het gebeuren? Not.Succes met je teen ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Goedemorgen,Wing,driewerf HOERAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!Van Harte Gefeliciteerd.:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:Dar,Aaaaauuuwwww, meteeen koelen die teen,voor een eventuele kneusing.Wat een prachtige witte wereld vandaag,een feestje om naar te kijken.Prachtige witte bomen, het lijkt nu veel lichter buiten.En nu even koffie........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Negruj Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Morgen iedereen, ga gauw koffie drinken en m naar haar werk brengen.Wat is het inderdaad mooi. Toen ik vannacht naar buiten keek , begon het al.Dit wordt een leuke tijd. Dar , wat ben je lekker sportief, ik wou dat ikdat ook was. Zeker op een dag als vandaag.Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Dar,ik ga ook lopen, is plm 3 kwartier,met de auto 5 minuten.Maar ik woon in een kleine straaten daar wordt niet gestrooid.Met dit weer laat ik de auto liever staan,ik ben geen held in het verkeer als het glad is.Dus, in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Succes dan met het lopen + de teen, Dar.Ik vond het zo leuk vanmorgen, de gordijnen waren nog dicht dus ik had helemaal niet in de gaten dat het gesneeuwd had. Doe ik de achterdeur open om de honden uit te laten: pats, verrassing! Gewoon zonde eigenlijk om er doorheen te lopen.Ik wilde eigenlijk nog iets tegen Herman zeggen die gisteren ineens heel zijn lap tekst kwijt was. Herman, ik kan me je teleurstelling voorstellen, al schiet het niet op om dat meteen op de ontwikkelaars van dit forum af te reageren. Ik heb wel een tip voor je: als je langere teksten schrijft, doe dat dan in Word. Dan kan je het opslaan, en zo je wil met kopiëren en plakken op het forum zetten. Op die manier raak je nooit je tekst kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Goede morgen allemaal,Wat weer een prachtig gezicht buiten, sneeuw mooi.Wing van harte gefeliciteerd:light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:ik ga weer werkentot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Isa,een tip van een ervaren nachtdienstloopster;),Ga uit je werk niet meteen naar bed,eerst een beetje relaxen, dan een paar uur slapen.En sta voor het avondeten op, goed eten en dan weerwerken.Wat mij ook altijd goed hielp was melatonine.10 van die kleine pilletjes van 0,01mg,dan krijg je totaal 1mg.Wordt erg veel gebruikt bij mensen met wisseldienstenof Jetlag.Je mag totaal 2 mg per dag nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Goedemorgen mensen Wing van harte gefeliciteerd!En Isa, als ik nachtdiensten draaide sliep ik overdag meestal met oordopjes in, gewoon van de drogist, ze kosten maar 2 euro en je slaapt als een baby Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 GoeiemorgenWing van harte gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst!!!! Hier geen sneeuw:(Fijne dag allemaal!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Zo, ik ga naar buiten sneeuwschoenen aan.......Vandaag een kort dagje, om 11 uur klaar.Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 "Ofschoon we voortdurendworden overspoeld dooreen golf van woorden,is onze dieptevoor immer stil".Khalil GibranWing: van harte met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Diane gefeliciteerd met je verjaardagHoera :heart:hoera Wing weer een jaartje "eigen"wijzerprettige dag gewenstliefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hoi Bako, hoe gaat het met je?Stond wel ingelogd maar was allerlei andere dingen aan het doen. Ik geloof dat Diane hier nooit meer schrijft. Het staat natuurlijk een beetje raar, iedereen feliciteert Wing en niemand Diane. (Behalve jij dan.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Goedenmorgen Vie, willie, en bakoWing van Harte en nog vele jaren:musicnote:Hier ligt sneeuw Yessssssssssssssheb al met hond sneeballen gegooid:Ddar succes met je teen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Albertina ook voorzichtig aan doen of lopen nu wel zo verstandig is ??????/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 mogge bol:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Wing van harte gefeliciteerd joh. Maak er een mooie dag van. Ga je nog iets leuks doen?Dar. Auw zeg. Kun je nog wel lopen? Nou als de arreslee langs, komt krijg jij een mooi plekje hoor zodat je je voet plat kunt leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Moghu Vie Dhendro Albertina Michiel en de rest. Hier is het net begonnen met sneeuwen dus nog niet mooi wit. Ga dadelijk voor het laatst Unoxje voeren. Vanmiddag komen ze haar om 14.30 halen. Ik denk dat ik ze gewoon mee naar binnen neem, dan is het gemakkelijker voor haar.Verder straks weer naar de Kabouter en eens kijken of ik alvast de radio voor hem kan aan sluiten. Muziek is zijn alles.Zo nu eerst ff naar m'n diertjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jacc Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Goedemorgen allemaalWing: van harte gefeliciteerd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ik ga er wer vandoorsport plicht roept;)tot laters en maak er een fijne droge dag van knuffel van me voor all:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 december 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Meiske, sport ze! Ik heb er mijn uurtje taichi al opzitten, geeft een lekker fit gevoel hè, lichamelijk actief zijn. Bol, je zal Unox wel missen, kun je haar nog opzoeken op haar nieuwe adres?Alle anderen goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Ja zeker Vie. Ze gaat naar iemand die ook bij de D.A. werkt dus kan ik naar haar informeren en haar ook op zoeken. Deze mensen wonen 15 min. bij mij vandaan hoor. Er zijn meer dieren van mij naar haar gegaan. Dus de ramp is niet zo groot. Wat zal ze genieten zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hier de Taxi-service uit het Midden des Lands.Zat om 7.05 in de auto, was om 8.20 op school met 3 brugklassers in de proefwerkweek.Zoon moet maar fietsen, hij wil geen uurtje wachten op school (ik ga ze nu weer halen)....DAN NIET !!!!!Er rijdt ook nog een bus, dus DAN NIET!!!!!Ik blijf niet pendelen zeg. (maarre.......als hij nou valt.........op de brug, die is zo steil.......)..... Hout houd je kop(twijfel, twijfel)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Hier wel 8 cm hoor!Het was erg mooi vanmorgen, ik was de eerste die er door heen reed door de wijk, dat rijdt nog wel veilig, nl. nog droog. Platgereden sneuuw is minder. Maar goed, ik ga weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden