Spring naar bijdragen

donderdag 17 december 2009

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 265
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Wing,
driewerf HOERAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Van Harte Gefeliciteerd.
:sun::light::present::light::sun::light::present::light::sun::light::present::light::sun::light::present::light:
:sun::light::present::light::sun::light::present::light::sun::light::present::light::sun::light::present::light:

Dar,
Aaaaauuuwwww, meteeen koelen die teen,
voor een eventuele kneusing.
:wacko:

Wat een prachtige witte wereld vandaag,
een feestje om naar te kijken.
Prachtige witte bomen, het lijkt nu veel lichter buiten.
En nu even koffie........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes dan met het lopen + de teen, Dar.
Ik vond het zo leuk vanmorgen, de gordijnen waren nog dicht dus ik had helemaal niet in de gaten dat het gesneeuwd had. Doe ik de achterdeur open om de honden uit te laten: pats, verrassing! Gewoon zonde eigenlijk om er doorheen te lopen.

Ik wilde eigenlijk nog iets tegen Herman zeggen die gisteren ineens heel zijn lap tekst kwijt was.
Herman, ik kan me je teleurstelling voorstellen, al schiet het niet op om dat meteen op de ontwikkelaars van dit forum af te reageren. Ik heb wel een tip voor je: als je langere teksten schrijft, doe dat dan in Word. Dan kan je het opslaan, en zo je wil met kopiëren en plakken op het forum zetten. Op die manier raak je nooit je tekst kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Isa,

een tip van een ervaren nachtdienstloopster;),
Ga uit je werk niet meteen naar bed,
eerst een beetje relaxen, dan een paar uur slapen.
En sta voor het avondeten op, goed eten en dan weer
werken.
Wat mij ook altijd goed hielp was melatonine.
10 van die kleine pilletjes van 0,01mg,
dan krijg je totaal 1mg.
Wordt erg veel gebruikt bij mensen met wisseldiensten
of Jetlag.
Je mag totaal 2 mg per dag nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bako, hoe gaat het met je?
Stond wel ingelogd maar was allerlei andere dingen aan het doen.
Ik geloof dat Diane hier nooit meer schrijft. Het staat natuurlijk een beetje raar, iedereen feliciteert Wing en niemand Diane. (Behalve jij dan.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Vie Dhendro Albertina Michiel en de rest. Hier is het net begonnen met sneeuwen dus nog niet mooi wit. Ga dadelijk voor het laatst Unoxje voeren. Vanmiddag komen ze haar om 14.30 halen. Ik denk dat ik ze gewoon mee naar binnen neem, dan is het gemakkelijker voor haar.
Verder straks weer naar de Kabouter en eens kijken of ik alvast de radio voor hem kan aan sluiten. Muziek is zijn alles.
Zo nu eerst ff naar m'n diertjes.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier de Taxi-service uit het Midden des Lands.

Zat om 7.05 in de auto, was om 8.20 op school met 3 brugklassers in de proefwerkweek.
Zoon moet maar fietsen, hij wil geen uurtje wachten op school (ik ga ze nu weer halen)....
DAN NIET !!!!!

Er rijdt ook nog een bus, dus DAN NIET!!!!!

Ik blijf niet pendelen zeg.

(maarre.......als hij nou valt.........op de brug, die is zo steil.......)..... Hout houd je kop
(twijfel, twijfel).....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...