Spring naar bijdragen

zaterdag 19 december


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 292
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pipie waterleiding bevroren???? Oei das niet best. Als water bevriest zet het uit en dan kan het zijn dat je leidingen kapot bevroren zijn. Het beste is ze met een warme doek ontvriezen zeg maar en de waterleiding ff af zetten. Als het water loopt dan voorzichtig de leiding weer aanzetten en maar hopen dat hij niet kapot is. Vanavond maar veel doeken op de leiding heen doen.:(:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, m'n eerste nacht droog sinds maanden. Hoewel ik bijzonder slecht geslapen heb is het toch wel apart dat ik de zaterdagochtend in ons huishouden weer eens gewoon mee kan beleven! en ik heb het euforische gevoel dat ik gisteren een reuzensprong heb gemaakt en eindelijk op de goede weg ben. Straks de slee van mijn knul verbouwen (hij wil er een stuur op) en voor de rest fikkie stoken en met m'n laptop en een goed boek bij de open haard. In mijn hoofd is het lente, maar hier buiten is het -9, brrrrr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol, da's ook toevallig dat je dat zegt. Ik zou eigenlijk deze maand een week naar Fuerte Ventura zijn gegaan, waar een vriendin woont die daar voor een dierenopvang werkt. Een week lang verwilderde katten zien te vangen en laten steriliseren. Helaas ging dat door omstandigheden niet door, maar wat in het vat zit....
Mijn kippetjes zijn totaal van de leg met deze kou. Daarom ging ik zojuist eieren halen bij een kippenboer een eindje verderop. Die had een lekkende waterleiding en heel dat erf was 1 grote gladde ijsmassa geworden. Een angstige ervaring met een doos eieren in je hand.

Welkom Martens en gefeliciteerd met je eerste droge nacht.
Ik wil je even waarschuwen dat je profiel zichtbaar is. Om het onzichtbaar te maken kun je een berichtje aan de moderator sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martens wat goed zeg. Houd dat gevoel maar lekker lang vast hoor. Het wordt alleen maar meer. Ja en dat slechte slapen wordt met de tijd ook weer beter. Je bent gewend om al zo lang op alcohol te slapen, en nu moet je het zonder doen. Het lichaam en de geest moeten weer opnieuw leren slapen zonder alco. Maar het gaat je lukken hoor.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bol jij weet vast hoe je ze ontdooid moet krijgen.
Pippie zo langzaam mogelijk ontdooien hoor en zorgen dat de kranen openstaan zodat
het water gelijk weg kan. Ik heb 2 x gesprongen leidingen meegemaakt en dat gun ik niemand.
Die warme doeken kan als je weet waar, anders een straalkacheltje en eerst de hoofdkraan dicht.
s anchts dus tussendeuren open laten en de extra stroom/gas voor lief nemen. Een loodgieter is duurder en de ellende onbetaalbaar. Sterkte en succes, Bol ook.
B&B is Bed and Breakfast gasten ontvangen dus, als ze komen. De boel daar mag ook niet bevriezen en moet warm gestookt en geschoond worden, dus ik ga maar eens aan de slag.
tot laters
Jane

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...