witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ik zeg niks, van mij hoort Woman t niet hoor.Maar ze is zelf zo scherp, dat kan ik niet tegenhouden.En ik ben bang dat ze nog scherper is sinds ze de geaard is door de klankschaalsessie........Idd met de nadruk op gewoon Scoothe,niks bijzonders aan eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 SoothAfgezien van de feestdagen valt er idd nog mega genoegte tobben, zie eerdere postings aan Witte.En nee, heb niet het gevoel er na elke hobbel sterkeruit te komen. Het is net als met klussen in huis, elke keer denk ik weer dat het niet gaat lukken (ja, een negatieve grondhouding, ik weet het) en als het wel lukt is dat geen garantie dat ik het de volgende keer met meer vertrouwen ga doen, integendeel.Successen leiden in deze dus niet tot een sterker vertrouwen in mijzelf het is elke keer weer een beproeving.Pikant detail: M vraagt wat ik zo driftig aan het typen ben.En geef dus gewoon antwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 hee Woman goeienacht...Je laat me nu echt hardop lachen hoor,Borreltijd is op dit forum een relatief breed begrip.De ene borreltijd was de ander zn borreltijd niet nlIk denk toch dat je een duidelijke tijdsaanduiding bij de draad moet gaan zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ach daar heb je M.....Eh rond borreltijd?...eh.. ja hoor prima.Maar dat is toch voor ieder verschillend? 4 uur, 5 uur? 3.30? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Een beetje buitenmens heeft hier een waterput. Simpel omdat het kraanwater niet te drinken is. Voordat zo'n waterput een beetje puur water geeft is er toch echt wel wat te putten. Is het water zuiver genoeg om te drinken dan kan je gaan bottelen. Maar om te mogen bottelen voor consumptie voor anderen is er een keurmerk nodig. Nou gelooft de Griek met zijn eigen put dat keurmerk wel dus drinkt hij zijn zuivere water ongekeurd. Heb je geen put dan kan je water kopen, een tientje per week kost me dat ongeveer. Heb ik geen zin om dit te kopen dan kan ik met m'n lege flessen op pad en gaan tappen. Tappen bij een bron met een mooi gemetseld muurtje en een kraantje, of tappen bij een stroompje met een mooi gemetseld kommetje eronder, of bij een klaterend, helder, ijskoud, stroompje uit de bergen, of, of, of, er zijn veel manieren om aan zuiver water te komen. Die bron weet niet dat ik kilometers verderop sta te tappen, het water proef als een volleerde waterkenner; mmm fris he, zuiver enzo. Ik wil maar zeggen, Wing: zuiver water is mooi spul en een put met zuiver water is niet zonder nut. Zuiver water wordt gevonden en genuttigd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Lang geleden Captain.Je overtreft Heintje trouwens. Blijf maar lekker hier.Het baat niet altijd, maar schaden ook weer niet direct.Het heeft soms een toegevoegde waarde! Toch.Groet uit een sneeuwerig A'dam.De ingesneeuwde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Allez ik ga nog een pging doen, slaap lekker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ik weet nu wat er is veranderd. Door mn nekbreuk ben ik op een gegeven moment buiten mn lichaam getreden. Dat was toen ik op de brancard lag op Eerste Hulp. Ik had 36 uur niet geslapen, gevochten voor mn leven, en kreeg het bericht van de chirurg dat ik 4 schroeven in mn schedel zou krijgen. Helaas kon ik niet onder narcose want ik kon geen slangetje door mn keel ivm nekbreuk. Mijn herinnering is dan ook dat ik van boven af mezelf zie liggen. Sindsdien heb ik nooit meer het gevoel gehad echt terug te zijn in mn lijf. Altijd het gevoel van distantie, ik voelde me doorzichtig en geen contact met mn lichaam. Altijd ijskoude handen, geen goede doorbloeding. Nu door die aardtrillingen van die didgeredoos heb ik weer het gevoel dat ik recht uit mn ogen kijk, in dit lichaam zit ipv ergens schuin erboven. Het voelt onwennig, maar wel erg ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ja uurtje of 15.30 toch ???Haha een proefritje, en hoe was het ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Vlaams madammeke. Oogjes dicht en snaveltjes toe.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Had bijna een uitglijder...vraagt opperste concentratie en stuurmanskunst blijktWoman, wel een heftig verhaal over die uittreding en nog meer dat je weer langzaam terugkeert in het lijf, bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 quote: Originally posted by: Soothe[/i Groet uit een sneeuwerig A'dam. De ingesneeuwde.we'll live, wont'we?De zich wer ergens om drukmaker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ja ik wist ook wel dat dit nodig zou zijn. Na al die medicinale praktijken en fysiotherapie en meer van dat soort zakelijke koude afstandelijke liefdeloze onpersoonlijke behandelingen wist ik dat er ook nog iets anders moest gebeuren om echt te genezen. Een behandeling met liefde, menselijk, persoonlijk, aardig en warm. heeft lang geduurd voor ik het vond. Dacht eerst dat een warme handdoek in mn nek voldoende zou zijn, maar genezing omvat meer dan het fysieke aspect. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Weltrusten VMHoop dat je nu wat beter slaapt.Ik vind Heintjes altijd wel leuk hoor.Toch een teken dat het hier goed is toch???Woww WomanDan krijgt het aarden wat je eerder vertelde wel een ander betekenis.Vreselijk hoor wat jij allemaal heb moeten doorstaan.Tis dus echt een wondertje begrijp ik dat je nog bij ons bent.Tenminste jij kunt die ervaring nog navertellen.Ik vond het ook leuk om te lezen dat je zo een goed contact hebt met de vrouw van je vader.Deze ff voor jou:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 For sure. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Alf, bijna een uitglijder ? Vanavond ? Vertel eens ?Witte, de ex van mn vader is een hij Het bijzondere is dat ze 30 jaar geleden maar een korte periode een relatie hebben gehad. Iets van een jaar ofzo. De nieuwe man van die ex, die lijkt ook erg op mn vader. Als hij iets vertelt en ik mn ogen sluit hoor ik de stem van mn vader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ik ga ook opkuisen en te bedde.Groet en trusten allen.Haddock, was het nu met of zonder puntje?Ik heb ook een ander mail adres. U hoort ( bij leven en welzijn)Even de puntjes op de i. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Truste ScootheOhh .... eh.... dat kon ik niet weten toch he....van die partner van je vader,Of heb ik dat over het hoofd gezien Woman???Wel tof eigenlijk.En het klopt dus dat partners op elkaar gaan lijken:)Gaaf dan zie je steeds nog een stukje van je vader.Lijkt me bijzonder Een extraatje eigenlijk dus??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Alf, geloof me. Het wordt echt beter. Misschien nog een beetje kort dag.Evalueer nog eens over een maand of drie.Dan zou het soepeler moeten gaan lopen.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Nee lief Witteke, dat kon je niet weten. Ik heb het wel eens laten vallen maar dat viel niet op. Ja dit is echt een kadootje. Hoe het klikt tussen ons, Ik zou dit zoooo graag nog aan mn vader willen vertellen...hij moest eens weten, wie had dat ooit gedacht dat ik nu bij zijn ex de vloer platloop. Vanmiddag nog even geweest, hij had in een boek over foto's van bruggen in dit dorp een foto ontdekt waar hij samen met mn vader op staat. Een foto uit 1976 !! Hoe is het mogelijk ?!Die foto krijg ik van ze, ze laten em uitvergroten voor me. Ik denk eigenlijk dat ie wel om een hoekie mee kijkt hoor, die pa van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 SootheDaarom wil ik ook doorgaanom eens te ervaren hoe het is om lange tijd niet gedronken te hebbenLangste stoppoging was 13 jaar terug: 9 maandenIk kom er tzt op terug!GA nu eens ter beddeW.Nee geen echte uitglijder, maar vandaag kruisten wel eenpaar aanlokkelijke flessen en andere versnaperingen mijn padwaarbij alle zintuigen volop werden geprikkeld. Opmaatvoor wat nog komen gaat.Witte, Sooth, Woman welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Nou Alf, dan krijg jij een extra stevige gordelriem om in de arrenslee, en ga je mooi in het midden zitten. Tussen ons allemaal in en dan kan je er niet uitvallen.Slaap lekker !!x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Als het keer op keer het bestijgen van de Mount Everest was,dan had ik weer gaan drinken.Geen trek, geen behoefte. niets.Het is over. Het was genoeg.Ik heb de bodem gezien en dat wil ik niet meer.Nooit meer.Maar eerst morgen droog houden. Dat zal wel lukken.@ Witte, jij ook een goeie nachtrust.RRR, Rust -Reinheid- Regelmaat.@ Alf ik las je nog net. Ook trusten.We praten er nog over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 Das wel zeker hoor Womanen wedde dat ie mega trots op je is.Hij zou je eigenlijk is moeten zienals bestuurster van een hele volle arreslee:)Want dat doe je toch maar mooi!!!!!Lijk je eigenlijk op m???Alf er stiekum tussen uit gepiept of moet je het rustiger aan doen van het thuisfront.Kunnen ze het driftige getyp van je niet aan???Aandacht verdelen is nog niet zo makkelijk he..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 En Woman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden