witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Je had op de mijne kunnen reageren Alf....Of op de fantastische uispraken, gedachtenspinsels van Wing.Genoeg te doen nog dus als je iets te doen wilt hebben;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Witte je gaf aan te lezen...wat heeft het dan voor zin om op je te reagerenNu je terug bent kan het weer volop gaanEn Wing...tsjazijn teksten zijn van hoog poëtisch gehaltedat dien je te ondergaan en niet op te reagerentenzij daar specifiek om wordt gevraagdmaar zoals hij zelf al aangeeft; het is een gewenste positie.Bovendien ben ik niet intellectueel genoeg om ze te begrijpen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Anyway, er reden geen taxi's dus, wat raar, de straten zijn toch redelijk begaanbaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 He das nou jammer Alf 1-0 voor jouIk dacht, nu heb ik je,Je bent t een beetje verleerd na je pauze.maar helaas.Nee en das echt balen hoor, verheugde me hier al opsinds het begin van het nieuw seizoen.lekker napraten, zonder steeds op de tijd te hoeven letten.Maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Vergeet helemaal je vraag te beantwoordenKun je nagaan hoe ik baal,Ik zit alleen maar met dat in mn hoofd.De straten idd wel, maar het is rustig en dan gaan ze dusniet de hele avond zitten wachten op 1 ritjeDat heb je als je in een provinciaals dorpje woont Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Oke, terug van een slaap poging!Niet gelukt dus!Maar wat is die bla bla die ik hier lees?Ken jezelf (niet dat ik dat zo goed kan hoor!!), en stop met te praten over wie erger is dan wie?? Of HEB IK het helemaal verkeerd begrepen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Even ter opfrissing van het geheugen: over welk hobby clubje hebben we het hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Dat we er niks mee kunnenmaakt toch niet uit Wing?Ik vind je altijd wel leuk te lezen hoor als je zo in gesprek bentmet jezelf... Goeienavond VMHoe komt het dat je niet kunt slapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 VMIk op mijn beurt weet niet waar jij het over hebt.Blala enzoWel jammer dat je de slaap niet kon vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ligt niet aan jou geheugen dit keer lieve AlfIk heb het hier over mn hobbyclubbiegewoon voor de makkelijk en de niet herkenning.dus dond worry.Ik schrok vd week trouwens wel hoor toen ik las dat je begeleiding krijg van een coach op je werk.En begreep ik nou goed dat dit een soortvan laastste kans was??Ik zit ik er nu naast??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 I seeNee dat heb je heel goed gelezen Witte! Baan2 gaat het hier over, 2 en 1/2 dag. Ja, da is idd schrikkenGaat na de kerst van start voor een week of 8Dan evaluatie en dan...ja dat is dus onduidelijkDirecteur wil graag jong en dynamisch personeelen daar val ik niet meer in....Rechtspositie wel goed dus moet het op een andere manierhet eruit werken dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Even een korte mededeling.Alf, je gaat goed, bijna acht weken.Dat had je niet durven dromen.Toppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Oke, CoCo is der nie, . Et n'importe qua c'est n'importe qua!! Allez da geld voor mij dan vooral eh!! Of moet ik hier correct Nederlands praten zodat jullie mij verstaan!!!Sorry hoor , ben in hele slechte mood!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 nou dat treft VM, ik ookEn hij wordt er niet beter op als ik jou berichtjes niet kan lezen...Dus liever in het Nederlands, tenzijje mood zo slecht is dat je echtniet anders kunt...Oplettende Scooth!!!!ThnxEerst even op je berichtje reageren.Dus ik begrijp het goed als het door het beleid van jewerk komt??Ja in Ned worden er steeds meer Americaanse praktijken nagebootst. Werkervaring telt niet, jong en dynamisch moet hetallemaal zijn en het liefst ook nog transparant ofzoiets.Ik schrok toen ik het las.Dacht echt dat je geheugen zo ver achteruit gegaan was..Alhoewel dat op zich al lastig en moeilijk accepteerbaar is natuurlijkzoo en nu speciaal voor jou Alf::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 He SootheDank je, ja het gaat wonderlijk goed,hoewel de komende 2 weken wel de ultieme proef wordt, vooral mentaal, want drinken ga ik niet doen, wil doortellenVmque se passe-t-il? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Sorry hoor ,Natuurlijk is dit allemaal niet jullie schuld!Maar ik ben nu eenmaal iemand die heftig reageert, en niet kunnen slapen vervelend vind etc !!Zou ik het nog maar eens gaan proberen met "blauw" , of "niks"...Morgenochtend om , laat ons zeggen tussen 6 en 8 zijn de kids paraat he (ik daarom niet, maar moet, moet met een grote M)Dus ciao, 'k der het beste van proberen te maken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Geeft niet VM,volgens mij heb je t ook helemaal niet zo makkelijklas ik vandaag.Maar ken echt geen Frans en Frans kent mij niet........Dus t zou raar zijn als ik zei ja hoor tik maar lekker in t FransIk wens je sterkte morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Maarre Alf ik moet je nog even iets uitleggen geloof ik.Hou je vast:In een eerder posting las ik dat je al bijna uit de arreslee vielmaar dat kan helemaal niet... Want we rijden nog helemaal niet!Hij gaat op kerstavond pas rijden/glijden.Uurtje of 20.00 Woman????Dus je staat er helemaal niet alleen voor hoor tijdens je ultieme proef.We zijn allemaal mentaal bezig met hetzelfdeWe dragen de lasten met elkaar zeg maar.Wedde dat het dan een stuk lichter wordt voor ons allemaal.Dus niet meer zo tegenop zien, gewoon go with the flo in de arreslee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Alf, ik heb ook een aantal ultieme proeven gehad,zij het op een ander vlak. Op andere gebieden.En nog is er voldoende om over te tobben.Het leven is nu éénmaal een vaak kommervol iets!Echter, iedere ultieme proef, die je droog doorstaat, doet je sterkte toenemen!Iedere keer kom je er een stapje verder uit.Dan wordt de illusie drank steeds meer naar de achtergrond gedrongen.Dan wordt het steeds duidelijker, dat het leven"gewoon " doorgaat,zij het zonder drank.En dat is mooi. Heel mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 hahaha, hij rijdt nog niet??Kun je nagaan hoe desperaat ik benheb me nu al vastgeklampt aan de slee.Wat niemand weet:ik heb een proefritje gemaakthou het voor je, als W. ervan hoort....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Hoe deal je met een troep industriêle, Jappanners, amerikanen, waar jij als inter nediator tussen staaa-t , en buiten het zakelijke verhaal is het eniçge waar hun aan, kunnen denken"waar en hoe snel kunnen we iets drinken!! Ik daaren tegen, probeer een, hoe noemen ze dat bij jullie ook al weer, sain, (gezond??) mijn leven op de treinspore te zetten en ,gezond eten, sporten, enz.Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, combinatie, job, mama, dochter en echtgenote is niet ltijd zo simpel!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Ik stel voor zo rond borreltijd ??? quote: Originally posted by: witteMaarre Alf ik moet je nog even iets uitleggen geloof ik. Hou je vast: In een eerder posting las ik dat je al bijna uit de arreslee viel maar dat kan helemaal niet... Want we rijden nog helemaal niet! Hij gaat op kerstavond pas rijden/glijden. Uurtje of 20.00 Woman???? Dus je staat er helemaal niet alleen voor hoor tijdens je ultieme proef. We zijn allemaal mentaal bezig met hetzelfde We dragen de lasten met elkaar zeg maar. Wedde dat het dan een stuk lichter wordt voor ons allemaal. Dus niet meer zo tegenop zien, gewoon go with the flo in de arreslee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Haddock hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 21 december 2009 Rapport Share Geplaatst 21 december 2009 Soothe, my co-shoveller! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden